راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرمایکس اعلام کرد / تعداد رمزارزهای قابل معامله در این صرافی دوبرابر شد

آبان امسال سرمایکس با هدف جلب رضایت کاربران، بازار معامله حرفه‌ای P2P خود را راه‌اندازی کرد. شروع فعالیت این بازار با شش رمزارز بود و تیم توسعه این صرافی مراحل اضافه‌کردن توکن‌های جدید را به‌ صورت هفتگی انجام می‌دهد. از آغاز فعالیت این بازار اضافه‌کردن دو جفت‌ارز به‌ صورت هفتگی اجرا شده است.

در حال حاضر ۱۲ رمزارز شناخته‌شده؛ بیت‌کوین، اتریوم، تتر، دوج‌کوین، شیبااینو، ریپل، بایننس‌کوین، کاردانو، چین‌لینک، لایت‌کوین، ترون و متیک در این بازار قابل‌ معامله هستند. این ۱۲ ارز دیجیتال در بازار تومانی و تتری قابل‌ معامله هستند.

البته روند اضافه شدن ارزهای دیجیتال این صرافی همچنان ادامه خواهد داشت و به زودی کاربران سرمایکس قادر خواهند بود اکثر توکن‌های موجود در بستر OTC این صرافی را هم در بازار حرفه‌ای، با کاربران دیگر معامله کنند.

در بستر OTC صرافی سرمایکس امکان معامله بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال به صورت آنی فراهم است. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از کیف پول اختصاصی این صرافی، به خریدوفروش رمزارزهای خاص بازار دسترسی داشته باشند.

سرمایکس (ارزجوی سابق) از دی‌ماه ۱۳۹۶ فعالیت خود را با نام تجاری «ارزجو» آغاز کرده و کیف پول ایرانی ارز دیجیتال را ارائه داده است تا در زمانی که کمتر کسی با این بازار نوین آشنا بود، راه حلی ایمن برای معاملات ارز‌های دیجیتال در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

پشتیبانی تلفنی، تیکتی و آنلاین، ۲۴ساعته در هفت روز هفته، برای کاربران در این صرافی در نظر گرفته شده تا کاربران بدون هیچ دغدغه‌ای با صرافی در تماس باشند. همچنین امکان خریدوفروش حضوری هم در سرمایکس وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با هماهنگی با تیم پشتیبانی این صرافی، به صورت حضوری از این صرافی خرید خود را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.