راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل تکنوتجارت از دانش‌بنیان شدن این شرکت خبر داد / افزایش دارایی تکنوتجارت به 2000 میلیارد تومان تا پایان سال 1403

شرکت توسعه کسب‌وکارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت) موفق به دریافت تأییدیه شرکت دانش‌بنیان در حوزه تجاری‌سازی شد. این تأییدیه، به سبب سرمایه‌گذاری مؤثر در جهت رونق کسب‌وکار شرکت‌های نوآور و توسط کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری صادر شده است. همچنین، مدیرعامل تکنوتجارت یکی از برنامه‌های این شرکت را رسیدن دارایی تحت مدیریت تکنوتجارت تا پایان سال ۱۴۰۳ به دو هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تکنوتجارت، سید محمدحسین سجادی نیری (مدیرعامل تکنوتجارت) در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: «تکنوتجارت با مأموریت سرمایه‌گذاری خطرپذیر و توسعه کسب‌وکارهای نوآورانه از سوی بانک تجارت وارد اکوسیستم نوآوری شده‌ و تاکنون توانسته با سرمایه‌گذاری حدود 300 میلیارد تومان در این اکوسیستم اثرگذار باشد. ما به‌عنوان شرکتی با خاستگاهی بانکی تلاش کرده‌ایم از دل امکان‌ها و زنجیره ارزش بانک تجارت، به دنبال فرصت‌های تازه برای نوآوری باشیم و به دور از ریسک‌گریزی‌های مرسوم بانک‌ها، به معنای واقعی نهادی خطرپذیر و نوآور را شکل بدهیم.»

او در خصوص اهمیت احراز دانش‌بنیانی تکنوتجارت بیان کرد: «تکنوتجارت از ابتدای حضورش در اکوسیستم نوآوری، تلاش کرده به توسعه و رونق کسب‌وکارهای دانش‌بنیان کمک کند و قرار گرفتن خود این شرکت در زمره این شرکت‌ها در حوزه تجاری‌سازی برای ما بسیار باارزش است. در برنامه‌های توسعه‌ای ما برای آینده، تعامل برجسته با نهادهای سیاست‌گذار و قدرتمند اکوسیستم نوآوری و صنعت بانکداری دیده‌ شده‌ و پس از این نیز بیش از گذشته، خود را متعهد به نهادسازی و ارزش‌آفرینی خواهیم دانست.»

سجادی نیری در پایان به برنامه‌های خود برای تکنوتجارت اشاره کرد: «تلاش ما این است که دارایی تحت مدیریت تکنوتجارت تا پایان سال ۱۴۰۳ به دو هزار میلیارد تومان برسد و برج فناوری این شرکت به‌عنوان یک نهاد فعال در اکوسیستم فین‌تک کشور توسعه یابد. علاوه بر این، چند سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فین‌تک مانند اعتبارسنجی، توثیق، لندتک، کش‌بک و پذیرندگان خواهیم داشت و حداقل در یک نهاد در زمینه PE یا VC نیز مشارکت خواهیم کرد که در همکاری با هلدینگ تفتا اتفاق خواهد افتاد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.