راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رأی تجدید نظر شورای رقابت در مورد ادعای یک تاکسی اینترنتی مبنی بر انحصار در منطقه آزاد کیش / اتهام وارده به اسنپ رد شد

شکایت یکی از تاکسی‌های اینترنتی از شرکت اسنپ و سازمان منطقه آزاد کیش به شورای رقابت بررسی و در رأی تجدید نظر این شورا به صراحت تأیید شد که تفاهم‌نامه بین شرکت اسنپ و سازمان منطقه آزاد کیش منجر به صدور مجوز فعالیت انحصاری برای اسنپ نشده و این شورا ادعای مطرح‌شده مبنی بر ایجاد انحصار در بازار تاکسی‌های اینترنتی در منطقه آزاد کیش را رد کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی رقابت، در پی شکایت یکی از تاکسی‌های اینترنتی از شرکت اسنپ و سازمان منطقه آزاد کیش به شورای رقابت، در رأی تجدید نظر این شورا به صراحت تأیید شد که تفاهم‌نامه بین شرکت اسنپ و سازمان منطقه آزاد کیش منجر به صدور مجوز فعالیت انحصاری برای اسنپ نشده و از ابتدا تاکنون هر دو شرکت تاکسی اینترنتی در منطقه فعالیت دارند. شورای رقابت در رأی تجدید نظر شکایت مطروحه را مردود دانست و اعلام کرد که تصمیم صادره قطعی است.

پیش‌تر طرف دعوی در شکوائیه‌ اولیه خود ادعا کرده بود که طبق توافق بین سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت اسنپ، مجوز فعالیت انحصاری در جزیره کیش به اسنپ اعطا و از ورود سایر رقبا جلوگیری شده است. این در حالی است که هر دو شرکت از ابتدای ورود تاکسی‌های اینترنتی به کیش در این منطقه فعالیت می‌کنند.

اسنپ پیش از این در واکنش به شکایاتی دیگر اعلام کرده بود که در طول ۹ سال فعالیت خود بر پایبندی به قوانین و هموار کردن موانع پیش رو برای تمام تاکسی‌های اینترنتی متمرکز بوده و از حواشی بازدارنده دوری کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.