راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از نسخه جدید iOS نوبیتکس / امکان دریافت سود از شرایط نزولی بازار فراهم شد

پلتفرم مبادله رمزارز نوبیتکس از نسخه جدید نرم‌افزار iOS خود رونمایی کرد و از امروز کاربران رمزارزها می‌توانند از قابلیت فروش تعهدی نوبیتکس در آیفون و آیپد هم استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی نوبیتکس، در نسخه جدید نرم‌افزار IOS نوبیتکس، آخرین قابلیت‌های نوبیتکس برای انجام معاملات امن، آسان و سریع در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته است.

بخشی از این قابلیت‌ها مثل سفارش‌گذاری OCO، نمودار عمق بازار، هشدار قیمت و مدیریت دارایی‌ها در پورتفوی، تجربه مطلوبی برای انجام معاملات کاربران فراهم می‌کند که البته پیش از این در نسخه سایت و نرم‌افزار اندروید نوبیتکس در دسترس بودند و حالا به نسخه iOS هم راه یافته‌اند.

آخرین امکانات نوبیتکس برای درآمدزایی از دارایی‌های رمزارزی راکد مثل استیکینگ هم به این نسخه جدید اضافه شده است. استیکینگ ازجمله سرویس‌های نوبیفای نوبیتکس است که از زمستان سال قبل معرفی شد و این امکان را به کاربر می‌دهد که با قفل کردن دارایی خود و در ازای مشارکت در بهبود عملکرد شبکه بلاکچین، پاداش دریافت کند. کیف‌ پول نوبیفای هم برای مدیریت بهتر دارایی‌های موجود در پروژه‌هایی مثل استیکینگ و ییلد فارمینگ به نسخه iOS نوبیتکس آمده است.

بر این اساس، از امروز کاربران حرفه‌ای‌ دنیای رمزارزها می‌توانند از قابلیت فروش تعهدی نوبیتکس در آیفون و آیپد هم استفاده کنند. این ویژگی امکان دریافت سود از شرایط نزولی بازار را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین امکان برداشت امن، دفترچه آدرس‌ها، واریز شناسه‌دار و… دیگر ابزارها و امکاناتی هستند که به بهبود تجربه کاربری و افزایش امنیت دارایی کاربران کمک می‌کنند. آخرین نسخه iOS نوبیتکس را می‌توانید از این آدرس دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.