راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از سطوح جدید کارمزدهای هیتوبیت / به‌کارگیری استراتژی معاملاتی با کارمزد کم‌

به اعلام هیتوبیت، در دنیای پرشتاب معاملات ارزهای دیجیتال، هیتوبیت متعهد به ایجاد محیطی است که نیازهای متنوع کاربران را برآورده کند. به‌عنوان بخشی از تلاش‌های پیوسته برای ارتقای تجربه کاربران، سطوح کارمزدی جدید هیتوبیت رونمایی شد.


مزایای سطوح متنوع کارمزدی هیتوبیت


معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال با ماهیت پویای این بازار آشنا هستند و کارمزد معاملات یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آنها در مسیر معاملات‌شان است. سطوح کارمزدی جدید هیتوبیت برای ارائه یک تجربه معاملاتی بهینه و مقرون‌به‌صرفه طراحی شده تا هر کاربر با توجه به حجم تراکنش‌های خود از تخفیف معاملاتی انحصاری برخوردار شود. 

کارمزد کمتر به معنای حاشیه سود بالاتر برای کاربران هیتوبیت است. خواه شما یک معامله‌گر باتجربه باشید یا به‌تازگی وارد دنیای هیجان‌انگیز رمزارزها شده باشید، این سطوح کارمزد برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد شما طراحی شده است. توانمندسازی کاربران، صرف‌نظر از میزان تخصص و تجربه آنها، یکی از اهداف سطوح کارمزدی جدید هیتوبیت است.


تخفیف کارمزد در بازارهای ریالی و تتری


سطوح کارمزدی متنوع هیتوبیت برای تمام بازارهای ریالی و تتری تنظیم شده تا کاربران بتوانند با توجه به نوع دارایی خود (ریال یا تتر) از این تخفیف ویژه برخوردار شوند. در ضمن این سطوح کارمزدی هم در نقش سفارش‌گذار (Maker) و هم در نقش سفارش‌بردار (Taker) تدوین شده است.


فرصت کسب سود در بازارهای متنوع


هیتوبیت طیف متنوعی از رمزارزها در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد. از توکن‌های مطرح بازار همچون بیت‌کوین و اتریوم تا آلت‌کوین‌هایی با مارکت‌‌کپ‌های کوچک‌تر فعال در متاورس، ان‌اف‌تی، لایه 2، گیمینگ و… تخفیف‌های کارمزدی هیتوبیت در تمامی این رمزارزها اعمال می‌شود که با توجه به بازارهای فعال و سرعت بالای هسته معاملاتی هیتوبیت، فرصت بسیار مناسبی برای کسب سود بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هیتوبیت به کاربرانش اعلام کرده که با استفاده از سطوح کارمزد جدید هیتوبیت، کاربران این شانس را دارند که استراتژی معاملاتی خود را در عین لذت بردن از کاهش هزینه معاملات اعمال کنند. 

در این مسیر به هیتوبیت بپیوندید و سطح جدیدی از معامله ارزهای دیجیتال را تجربه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.