راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ویپاد از طرح «تسهیلات برآیند» رونمایی کرد / پرداخت وام آنلاین و بدون ضامن تا سقف ۳۰ میلیون‌ تومان

ترابانک پاسارگاد از شیوه جدید تسهیلات‌دهی کاملاً آنلاین و بدون ضامن و وثیقه تا سقف 30 میلیون تومان به نام «تسهیلات برآیند» رونمایی کرد. در این شیوه جدید، کاربران در فرایندی کاملاً آنلاین، براساس دریافت امتیاز در وی‌کلاب (باشگاه مشتریان ویپاد) می‌توانند وام 30 میلیون تومانی دریافت کنند.

«تسهیلات برآیند» برمبنای امتیازهایی که مشتریان با موجودی روزانه حساب خود کسب کرده‌اند، اعطا می‌شود و شیوه بازپس‌دهی وام در دو بازه زمانی شش و 12ماهه قابل انتخاب است. مشتریان به‌ ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی حساب در هر روز، یک امتیاز در وی‌کلاب دریافت می‌کنند و می‌توانند امتیازهای خود را برای دریافت تسهیلات جمع‌آوری کنند و هر فرد در لحظه از تعداد امتیازهایی که گرفته می‌تواند مطلع شود.

برای مثال اگر کاربری مبلغ ۳۰ میلیون تومان را به مدت ۴۵ روز در ویپاد نگه دارد، می‌تواند در انتهای ۴۵ روز وام 30 میلیون تومانی بدون ضامن و وثیقه و در فرایندی کاملاً آنلاین دریافت کند. دریافت تسهیلات برآیند مانند تمامی خدمات بانکی ویپاد، کاملاً آنلاین و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است و از لحظه درخواست تا دریافت تسهیلات برآیند حدود یک دقیقه به‌ طول می‌انجامد. جدا از سرعت، شفافیت کاملی در اپلیکیشن وجود دارد تا کاربر به‌طور کامل در جریان وام‌گرفتن قرار بگیرد.

تسهیلات «برآیند» ویپاد جدیدترین شیوه تسهیلات ترابانک پاسارگاد است و اکنون در دسترس همه کاربران قرار دارد. علاوه‌ بر تسهیلات برآیند، ویپاد شیوه دیگری نیز به نام تسهیلات «پشتوانه» دارد که در آن کاربران براساس رفتار مالی درون برنامه و شیوه بازپس‌دهی تسهیلات، وارد مسیر پلکانی دریافت وام در پله‌های متنوعی از یک تا 20 میلیون تومان می‌شوند. کاربران با شیوه گرفتن وام به‌صورت پلکانی در ویپاد تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ توانسته‌اند پنج هزار میلیارد تومان دریافت کنند.

وام‌دهی در ویپاد فرایندی کاملاً شفاف است که در پیاده‌سازی آن تلاش‌ بر رفع موانع فیزیکی مانند مراجعه به شعبه و همراه‌داشتن ضامن یا ارائه وثیقه است تا افراد با نهایت آسودگی از تمام نقاط ایران بتوانند علاوه‌ بر افتتاح آنلاین حساب، به‌سرعت وارد پروسه دریافت وام شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.