راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امضای تفاهم‌نامه بین بانک شهر و شهرداری شمشک-دربندسر / ارائه خدمات کیف‌ پول یکپارچه شهروندی در قالب اپلیکیشن اسمارتیز

در جریان روز دوم همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در غرفه بانک شهر تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری شمشک-دربندسر و شرکت راهبرد هوشمند شهر امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه شرکت راهبرد هوشمند شهر که از زیرمجموعه‌های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر محسوب می‌شود موظف شده کیف پول یکپارچه شهروندی را در قالب اپلیکیشن پرداخت هوشمند شهری اسمارتیز در سطح شهر شمشک ارائه کند.

مریم بندری، قائم‌مقام شهرداری شمشک-دربندسر در خصوص تفاهم‌نامه اخیر گفت: «با توجه به نیازی که در شهر ما احساس می‌شد و با توجه به اینکه شهر ما تازه‌تأسیس است، برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان، با همکاری بانک شهر و در قالب یک همکاری دوجانبه در راستای توسعه شبکه و استقرار نرم‌افزار آنلاین و تأسیس یک باجه در داخل شهر با یکدیگر اقدام کردیم تا بتوانیم به صورت فیزیکی به مردم شهر خدمات‌رسانی کنیم.»

با پذیرش بانک شهر تفاهم نامه این همکاری امضا شد و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را به مردم شهر ارائه کنیم. این تفاهم‌نامه در واقع برای استقرار سامانه نرم‌افزاری آنلاین مدیریت شهری است و هدف آن ارائه خدمات موقعیت‌محور به شهروندان مناسب با ویژگی‌های گردشگری شهر ما است.

هادی ابراهیمی، مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر نیز درباره تفاهم‌نامه فوق گفت: «تفاهم‌نامه‌ای که با اعضای شهرداری شمشک امضا شد در حوزه توسعه فضای نرم‌افزاری و تحویل اپلیکیشن اسمارتیز بود. خدمات ارائه‌شده توسط اسمارتیز خدمات پرداختی شهری است. امیدوار هستیم در کنار خدمات‌رسانی به ساکنین شهر شمشک، سایر شهروندان تهرانی نیز بتوانند از خدمات گردشگری موجود در شهر شمشک نهایت استفاده را ببرند و به آنها نیز در این زمینه خدمت‌رسانی شود.»

همچنین او درباره اپلیکیشین پرداخت هوشمند اسمارتیز توضیح داد: «اسمارتیز در واقع دستیار هوشمند شهروندی است که در کنار شهرداری‌ها قرارمی‌گیرد و در کنار ارائه خدمات وب‌سرویس‌های شهرداری هر شهر، با امکاناتی که با توجه به فضای موقعیت‌محور خود دارد، می‌تواند شهروندان سراسر کشور را نیز از خدمات این کیف پول بهره‌مند کند.»

1 دیدگاه
  1. صدیقی می‌گوید

    چای دبش در شمشک میچسبه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.