راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پلتفرم مزدکس مجوز سندباکس بازار سرمایه را دریافت کرد / عرضه سه صندوق ای‌تی‌اف مبتنی بر بلاکچین در مزدکس

پلتفرم مزدکس به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات آنلاین مبادلات دارایی دیجیتال، مجوز سندباکس بازار سرمایه را دریافت کرد. در پی این مجوز، می‌تواند سه صندوق ای‌تی‌اف بازار سرمایه را بر بستر بلاکچین عمومی توکنایز کرده و به سرمایه‌گذاران عرضه کند.

پلتفرم مزدکس، ارائه‌دهنده خدمات آنلاین مبادلات دارایی دیجیتال و اولین پلتفرم دارای مجوز سندباکس بازار سرمایه در ایران با زیرساختی هوشمند برای سرمایه‌گذاری است که به پشتوانه دانش فنی و تیم متخصص خود با نگاه به آینده در مسیر جهانی فعالیت می‌کند.

این پلتفرم در سومین سال فعالیت خود موفق شد با اخذ مجوز سندباکس از سازمان بورس سه صندوق ای‌تی‌اف بازار سرمایه را بر بستر بلاکچین عمومی توکنایز کرده و به سرمایه‌گذاران عرضه کند. در حال حاضر، سه صندوق از انواع مختلف درآمد ثابت، طلا و اهرمی در مزدکس لیست شده و کاربران می‌توانند به صورت 24ساعته و در هفت روز هفته از امکان معامله آنها بهره‌مند شوند.

  1. صندوق سرمایه‌گذاری کارا
  2. صندوق سکه طلای کهربا
  3. صندوق سرمایه‌گذاری اهرم

طبق این گزارش، پشتوانه‌سازی دقیق برای توکنایز دارایی‌ها در بستر بلاکچین، آن هم با نظارت قانونگذاران، یکی از چالش‌های مهم معاملات سهام دیجیتال است و پلتفرم‌های معاملاتی موظف‌اند برای ارائه چنین سرویسی، تأییدیه لازم را دریافت کنند.


مزایای خرید صندوق‌های بورسی در مزدکس


به طور خلاصه مهمترین مزایای خرید صندوق‌های بورسی مزدکس عبارت‌اند از:

  • امکان معامله ۲۴/۷ بدون دامنه نوسان
  • تسویه حساب آنی
  • بستری شفاف، ایمن و غیر قابل دستکاری
  • تحت نظارت قانون‌گذاران و کاملاً قانونمند
  • امکان وثیقه‌گذاری جهت اخذ اعتبار

پلتفرم ایرانی مزدکس، قابلیت‌هایی همچون معامله ۲۴/۷ و دریافت وجه فوری را می‌تواند در صندوق‌های بورسی به کاربران خود عرضه کند که امید است این نوآوری باعث دسترس‌پذیری، جذب نقدینگی و در نتیجه گسترش بازار سرمایه در ایران شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.