راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صرافی سرمایکس اعلام کرد / اضافه‌شدن هر هفته دو ارز جدید به بازار معامله حرفه‌ای

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس بازار معامله حرفه‌ای (P2P) خود را راه‌اندازی کرده و به مناسبت ارائه این سرویس جدید، کارمزد معاملات ارز دیجیتال در پلتفرم سرمایکس تا ۲۹ آبان صفر است. سرمایکس هر هفته دو ارز جدید را هم برای معامله به بازار خود اضافه خواهد کرد.

در حال حاضر شش رمزارز مطرح دنیا یعنی بیت‌کوین، اتریوم، تتر، دوج‌کوین، شیبااینو و ترون در این بازار قابل‌ معامله است. سرمایکس هر هفته دو ارز جدید را برای معامله به بازار خود اضافه خواهد کرد که این شش جفت‌ارز در بازار تومانی و تتری قابل‌ معامله هستند. همچنین توکن‌های جدید را هم می‌توانید در هر دو بازار ترید کنید.

تیم توسعه صرافی در نظر دارد بنا به‌ درخواست کاربران، مراحل اضافه‌کردن توکن‌های جدید را به‌صورت هفتگی انجام دهد. سرمایکس که می‌خواهد به‌زودی به یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی از نظر تعداد رمزارزهای قابل‌ معامله تبدیل شود، روند اضافه‌کردن دو جفت‌ارز به‌ صورت هفتگی را اجرا می‌کند.

کاربران سرمایکس در آینده بسیار نزدیک قادر خواهند بود اکثر توکن‌های موجود در بستر OTC این صرافی را در بازار حرفه‌ای با کاربران دیگر معامله کنند.

سرمایکس (ارزجو) یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است که بیش از شش سال از فعالیت آن می‌گذرد که در حال حاضر شما می‌توانید بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال را بر بستر OTC این صرافی معامله کنید. کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در صرافی سرمایکس، علاوه‌ بر استفاده از بستر معاملات آنی، از امکان معامله حرفه‌ای نیز بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.