راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عملکرد به‌پرداخت ملت در گزارش مهرماه شاپرک نشان می‌دهد / کاهش کارت‌خوان‌های فعال کم‌تراکنش به ۸.۳ درصد

شرکت به‌پرداخت ملت در مهرماه امسال عملکرد مناسبی را در میزان شاخص «اثربخشی کارت‌خوان فروشگاهی» در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک با عدد 1.922 ثبت کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این شرکت همچنین با کاهش سهم کارت‌خوان‌های فعال کم‌تراکنش خود به 8.33 درصد، بهترین عملکرد را در میان شرکت‌های پرداختی در مهرماه گذشته داشته است.

براساس جدیدترین گزارش سامانه شاپرک، شرکت به‌پرداخت ملت علاوه بر این، از بیشترین تعداد ترمینال تراکنش‌دار به ترمینال فعال با نسبت 88.1 درصد برخوردار بوده است.


وضعیت به‌پرداخت در ابزارهای پرداخت


«به‌پرداخت ملت» همچنین در تداوم روند رشد و توسعه کمی و کیفی عملکرد خود، جزو رتبه‌های برتر در جذب مبالغ تراکنش در شبکه پرداخت کشور طی مهرماه امسال شد.

طبق گزارش شاپرک، این شرکت در مهرماه سال جاری با تحقق سهم 20.36درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، بیشترین سهم در میان شرکت‌های پی‌اس‌پی‌ (پرداخت الکترونیک) کشور را به خود اختصاص داد.

به‌پرداخت ملت همچنین در مهرماه معادل 18.6 درصد از مبالغ تراکنش‌های کارت‌خوان فروشگاهی، 28.65 درصد از مبالغ تراکنش‌های اینترنتی و 44.79 درصد از مبالغ تراکنش‌های موبایلی را در شبکه پرداختی خود پردازش کرده است.

طبق این گزارش، بالاترین سهم مبلغی تراکنش‌های خرید نیز در مهرماه 1402 با پوشش 20.45درصدی به شرکت به‌پرداخت ملت تعلق داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.