راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ققنوس در نمایشگاه آیتکس انجام داد / معرفی محصولات و خدمات بلاکچینی

شرکت ققنوس به‌عنوان یک کسب‌وکار فعال در حوزه فناوری‌های مالی و بلاکچین در نمایشگاه آیتکس (ITEX) مشهد حضور داشت. ققنوس در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات خود در حوزه بلاکچین پرداخت.

نمایشگاه آیتکس (ITEX) مشهد از تاریخ 10 تا 13 آبان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری ازجمله شرکت ققنوس حضور داشتند و در موضوعات مختلفی چون فناوری اطلاعات و ‌ارتباطات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، موبایل، سخت‌افزار، نرم‌افزار، بلاکچین و رمزارزها به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند.

یکی از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه، حضور پررنگ کسب‌وکارهای حوزه بلاکچین بوده که شرکت ققنوس نیز به‌عنوان یک شرکت‌ فعال در حوزه بلاکچین در این نمایشگاه حضور مستمر داشت و در برنامه‌های مختلف آن شرکت کرد.

همچنین، سعید احمدی پویا، مدیرعامل شرکت ققنوس در دو پنل «از فین‌تک تا بلاکچین و رمزارز» و «بلاکچین و صنعت» حضور داشت و درباره مباحثی همچون «بلاکچین فقط رمزارزها نیستند» و «آینده متعلق به صنعت بلاکچین است»، صحبت کرد.

شرکت ققنوس یکی از شرکت‌های فعال در زیرساخت بلاکچین در ایران است که در سال 1397 با هدف بهره‌برداری از قابلیت‌ها و فرصت‌های تجاری فناوری بلاکچین تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون با تکیه بر راهکارهای شفافیت و تغییرناپذیری فناوری دفتر کل توزیع‌شده، توکن‌سازی انواع دارایی‌ها در چهارچوب قوانین و ایجاد بازار غیرمتمرکز و کم‌هزینه تبادل ارزش (پول، اوراق بهادار، دارایی و…) به مسیر خود ادامه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.