راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بر اساس آخرین رتبه‌بندی نشریه «نیلسون‌ریپورت» در سال 2022 / سپ رتبه اول خاورمیانه را کسب کرد

پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در جدیدترین رتبه‌بندی نشریه «نیلسون‌ریپورت» در سال 2022 توانست رتبه دوازدهم جهان و رتبه نخست خاورمیانه را در حوزه پرداخت کسب کند.

به گزارش روابط عمومی سپ، نشریه نیلسون‌ریپورت (Nilson Report) هر سال نسبت به بررسی و رتبه‌بندی شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت بر اساس سهم تراکنش اقدام می‌کند. فعالیت‌های 150 شرکت در حوزه پرداخت زیر ذره‌بین این رسانه قرار دارند تا از نظر تعداد تراکنش انجام‌شده رتبه‌بندی شوند.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) برای دومین سال متوالی رتبه نخست خاورمیانه را به دست آورد. در چهار سال اخیر سپ توانسته روند صعودی خود را حفظ کند. همچنین سپ جایگاه دوازدهم جهان را در این رتبه‌بندی ثبت کرد.

تعداد کل تراکنش‌های انجام‌شده در جهان بر اساس گزارش «نیلسون‌ریپورت» در سال 2022 برابر با 466.89 میلیارد است که رشد بیش از 12درصدی را نسبت به مدت مشابه خود دارد؛ شرکت سپ از این میزان تراکنش انجام‌شده، سهم بیش از 8.792 میلیاردی را در اختیار دارد. میزان تراکنش سپ بر اساس گزارش نیلسون‌رپیورت نسبت به سال گذشته حدود یک میلیارد افزایش داشته است.

سپ با این سهم از تراکنش انجام‌شده در سال 2022 در قاره کهن نیز رتبه دوم را به دست آورده و یک شرکت چینی رتبه نخست را در اختیار دارد.

جایگاه سپ در عرصه جهانی در چهار سال اخیر گزارش «نیلسون‌ریپورت» روندی صعودی داشته است. جدول رتبه‌بندی سال‌های اخیر سپ در نشریه نیلسون ریپورت به شرح زیر است:

 رتبه 2019رتبه 2020رتبه 2021رتبه 2022
پرداخت الکترونیک سامان (سپ)16151312
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.