راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آرش لرستانی مدیرعامل شرکت آپسان شد

با تصویب هیئت‌مدیره شرکت آپسان (آسان‌پرداز توسن)، آرش لرستانی به‌عنوان مدیرعامل شرکت آپسان منصوب و جایگزین احمد افتخاری شد.

آرش لرستانی، مدیرعامل جدید شرکت آپسان، بیش از 15 سال سابقه مدیریتی در صنعت بانکی و پرداخت کشور دارد. مدیرعامل فعلی آسان‌پرداخت توسن قبل‌تر معاونت بخش‌های نرم‌افزار، طراحی، نوآوری، محصول، عملیات و فناوری اطلاعات در شرکت به‌پرداخت ملت را به‌ عهده داشته است. به‌علاوه عضویت در هیئت‌مدیره شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس و شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و نایب‌رئیسی هیئت‌مدیره شرکت فرابوم را در سوابق خود دارد.

او دانش‌آموخته کارشناسی نرم‌افزار و کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌‌وکار است.

شرکت آسان‌پرداز توسن با نام اختصاری «آپسان» در مهرماه 1398 با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت‌های توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) و شرکت آسان‌پرداخت پرشین (آپ) تأسیس شد.

هدف از تأسیس این شرکت، توانمندسازی مالی عموم مردم و افزایش و تسریع درآمد برای فروشندگان و شرکای تجاری به شکل مسئولانه و نوآورانه در راستای اقتصاد دیجیتال (Digital Economy) و فراگیری مالی (Financial Inclusion) است.

آپسان هم‌اکنون یکی از بازیگران صنعت لندتک در کشور به شمار می‌رود و چشم‌انداز آن توسعه و ارائه راه‌حل‌ها و محصولات دیجیتالی نوآورانه و متمایز در صنعت خدمات مالی (Financial Services) در حوزه‌های فین‌تک (FinTech) و لندتک (LendTech) است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.