راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید رئیس هیئت‌مدیره آپ از خط تولید کارت‌خوان‌های شرکت اندیشه‌نگار پارس / ظرفیت تولید سالیانه ۲۰۰ هزار کارت‌خوان اندرویدی و لینوکسی

محمدرضا اسکندریون، رئیس هیئت‌مدیره شرکت آسان‌پرداخت پرشین (آپ) به همراه هیئتی از مدیران ارشد مجموعه آپ، روز چهارشنبه‌، پنجم مهرماه از زیرساخت و امکانات خط تولید دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت اندیشه‌‌نگار پارس بازدید کردند.

طی شش ماه گذشته دو خط تولید دستگاه‌های کارت‌خوان اندرویدی و لینوکسی تحت برند «سهند» راه‌اندازی شده که در مجموع دارای ظرفیت تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان در طول سال هستند. شرکت صنایع پیشرفته سهند با نام تجاری سهند، یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ اندیشه‌نگار پارس است که با هدف تحقیق، توسعه و تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام تأسیس شده است.

امکان سفارشی‌سازی به لحاظ امنیت و رنگ منحصر به هر شرکت و چاپ لوگوی اختصاصی و قابلیت‌های مختلف به انتخاب مشتری از مزایای این دستگاه‌های کارت‌خوان تولیدی است. نکته حائز اهمیت در خصوص این کارت‌خوان‌ها، کلیدهای امنیتی است.

کلیدهای امنیتی این قابلیت را به مشتری می‌دهند که اپلیکیشن بانکی آنها فقط روی دستگاه‌های کارت‌خوان هر شرکت قابل دسترسی باشد و به دنبال آن هر مشتری کلیدهای مخصوص خودش را خواهد داشت. بر اساس این قابلیت چنانچه دستگاه کارت‌خوان به هر دلیل غیرعادی باز شود، دستگاه اصطلاحاً تمپر می‌شود و هیچ اپلیکیشن بانکی تحت هیچ شرایطی روی آن قابل دسترس نخواهد بود.

شرکت اندیشه‌نگار پارس از سال ۱۳۷۰ در صنعت فناوری اطلاعات و بانکداری فعالیت کرده و در زمینه امنیت، مشاوره، تأمین تجهیزات، نصب، راه‌اندازی، پیکربندی و همچنین پشتیبانی و نگهداری مراکز داده در پروژه‌های ملی و بانکی ارائه خدمت می‌کند. همچنین این شرکت در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه هشتم در گروه خدمات بازرگانی در بیست‌وپنجمین همایش شرکت برتر ایران IMI-100 شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.