مهمان اولین قسمت از فصل دوم اتاق آبی محمدحسین کاشی، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد است. او توانست در طول دو سال حضور خود، این شرکت را وارد جمع سه شرکت برتر پرداخت الکترونیک کشور کند.
در این گفتوگو کاشی از وضعیت تولید و تأمین قطعات تجهیزات پرداخت الکترونیکی میگوید و معتقد است که در ایران تولیدکننده دستگاه کارتخوان نداریم.
«اتاق آبی» برنامه گفتوگومحور و چالشی استودیو راهکار است. قسمتی که ملاحظه میکنید، قسمت اول فصل دوم این برنامه است. این برنامه را میتوانید در یوتیوب و آپارات استودیو راهکار تماشا کنید.