راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازرگانی مبنا کارت آریا در مسیر توسعه بازار و مشتری‌مداری / آشنایی با محصولات، سرویس و خدمات مبنا کارت آریا

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با بیش از 10 سال سابقه ارائه محصولات، سرویس و خدمات به صنعت بانکداری و پرداخت کشور در نظر دارد فعالیت تخصصی خود را همواره در راستای رضایتمندی مشتریان توسعه دهد.

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در حوزه‌های بانکی و ماشین‌های اداری تاکنون خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است. این شرکت در زمینه اتوماسیون بانکی و تجهیزات مبتنی بر کارت‌های PVC اقدام به عرضه گسترده دستگاه‌های چاپ و صدور آنی کارت Smart از شرکت IDP کره جنوبی و نیز کارت‌های PVC از شرکت Card Pro در سطح کشور کرده است.

همچنین در این راستا، اقدام به ارائه دستگاه‌های سورتر اسکناس از شرکت GRG با قابلیت تشخیص جعلی بودن ارز و ریال، دستگاه‌های چک اسکنر از شرکت Glory جهت اسکن کردن برگه‌های چک‌ بانکی و اسناد هم‌اندازه نیز کرده است.

مبنا کارت آریا با بومی‌سازی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مرتبط توانسته گامی مهم در جهت بومی‌سازی و استفاده بهینه سخت‌افزارها در ایران انجام دهد.

یکی از اهداف این شرکت، توسعه و تولید نرم‌افزارهای کاربردی است. هم‌اکنون نرم‌افزارهای برسام، سامیار و یاراکارت در حال ارائه سرویس به مشتریان هستند.

به گفته علیرضا پورجعفر، معاون نرم‌افزار شرکت مبنا کارت آریا، این شرکت از سال ۱۳۹۹ این مجموعه وارد حوزه نرم‌افزاری شده است. نرم‌افزار برسام با هدف برطرف‌ ساختن چالش بانکداری باز،‌ بانک‌ها و ارائه خدمات سازمانی طراحی شده است. یاراکارت نیز با هدف صدور دسته‌ای و تکی کارت است. همچنین این برنامه قابلیت تعریف انواع صدور کارت را داراست.

نرم‌افزار مانیتورینگ سامیار نیز با قابلیت تعریف و اتصال دستگاه‌های مختلف طراحی شده و وضعیت لحظه‌‌ای دستگاه‌ها، موارد و… را از مرکز انجام می‌دهد.

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا امسال با هدف‌گذاری بر مبنای ارتقای توسعه خدمات به مشتریان و تولید نرم‌افزارهای نوین، حرکت توسعه‌محور خود را سرعت بخشیده است.

علاقه‌مندان برای آشنایی با محصولات، سرویس و خدمات این شرکت می‌توانند ویدئوی زیر را مشاهده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.