راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آبان تا مهر؛ همراهی آبان‌تتر با کمپین «مهر، بانی می‌خواهد» خیریه ارفک

آبان‌تتر، از همکاری این صرافی ارز دیجیتال با خیریه ارفک خبر داد. کمپین اخیر ارفک با نام «مهر، بانی می‌خواهد»، برای دومین سال پیاپی، پیش از آغاز سال تحصیلی 1402 برگزار شد. هدف این کمپین، تهیه کوله‌پشتی و لوازم تحریر برای کودکان کم‌برخوردار بوده است.

به گزارش روابط عمومی آبان‌تتر، این صرافی ارز دیجیتال از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و طی این سال‌ها، در کنار تلاش دائمی در راستای ارائه خدمتی سریع و ایمن، همواره نسبت به کاربران خود متعهد بوده است؛ متعهد به حفظ امنیت دارایی و اطلاعات کاربران و متعهد به رفع بیشترین طیف از نیاز کاربران ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال.

فرهاد فلاح، مدیرعامل صرافی آبان‌تتر در رابطه با پروژه «آبان تا مهر» گفت: «صرافی آبان‌تتر چتر تعهد خود را بزرگتر کرده و تلاش می‌کند تا ذیل پروژه «آبان تا مهر»، فراتر از تعهد به کاربرانش به‌عنوان یک کسب‌وکار، تعهد خود را به مردم عزیز کشورمان به‌عنوان عضوی از این جامعه، اجرایی کند.»

این مجموعه، در اولین قدم از پروژه «آبان تا مهر» آبان‌تتر با مجموعه ارفک همراه شده‌ است. ارفک (انجمن روشنگران فردای کودک) یک سازمان مردم‌نهاد است که مسئولیت خود را آموزش و توانمندسازی کودکان کار تعریف می‌کند.

کمپین اخیر ارفک با نام «مهر، بانی می‌خواهد»، برای دومین سال پیاپی، پیش از آغاز سال تحصیلی 1402 برگزار شد. هدف این کمپین، تهیه کوله‌پشتی و لوازم تحریر برای کودکان کم‌برخوردار بوده است.

 این کمپین با شعار «یک کلیک، یک کوله» برگزار شده و آبان‌تتر یکی از حامیان این کمپین بوده است. در این همراهی، کوله‌پشتی‌ها و لوازم تحریر توسط تیم آبان‌تتر تهیه، بسته‌بندی و به منظور توزیع، به خیریه ارفک تحویل شده است.

فعالیت‌های مرتبط با خیریه در این سازمان ذیل عنوان «آبان تا مهر» تداوم خواهد یافت و به‌زودی گزارش‌های دیگری از این دست فعالیت‌های آبان‌تتر را شاهد خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.