راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رصد تخلفات راهنمایی و رانندگی در مشهد توسط سامانه ثبت تخلفات هوشمند فناپ

طرح مکانیزه‌سازی صدور برگ جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی شهر مشهد با استفاده از سامانه ثبت تخلفات هوشمند فناپ اجرایی شد.

این طرح با هدف سرعت بخشی به ثبت و کاهش خطا در صدور دستی برگ جرایم، برخط نمودن اطلاعات متخلفین و کاهش هزینه‌های ناشی از تولید، چاپ، بسته‌بندی و ارسال برگ جرایم اجرایی شده و به دنبال بهره‌برداری بیشتر از امکانات سامانه هوشمند ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی فناپ است.

براساس آمارهای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، 80 سامانه، تخلفات راهنمایی و رانندگی را در شهر مشهد ثبت می‌کنند و اجرایی شدن این طرح، صرفه جویی 300 میلیارد ریالی را به دنبال داشته است.

گفتنی است شرکت فناپ با تولید و گسترش فناوری‌های نوین در حوزه شهر هوشمند، سهم عمده‌ای از بازار محصولات سبز را در کشور به خود اختصاص داده است.

محصولات سبز به تولیدات و خدماتی گفته می‌شوند که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم علاوه بر کاهش میزان آسیب‌رسانی به محیط زیست، بسترهای توسعه و نگهداری این منابع ارزنده ملی را فراهم می‌کنند.

سامانه ثبت تخلفات هوشمند

سامانه‌هایی چون ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی، بانکداری یکپارچه (بانکداری الکترونیک)، نرم‌افزار بیمه‌گری یکپارچه، بلیت الکترونیک حمل و نقل هوشمند و سامانه یکپارچه اتوماسیون اداری (E-FANAP) برخی از محصولات شرکت فناپ در این حوزه است.

 منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.