راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صرافی تبدیل اهرم بازارهای خود را به پنج افزایش داد / تبدیل معامله تعهدی در بازارهای تومانی

معامله تعهدی تبدیل با ارائه اهرم سه، فضای متفاوتی را پیشکش تریدرهای ایرانی کرد. با توجه‌ به استقبال معامله‌گران صرافی تبدیل از قابلیت معامله تعهدی، این صرافی اهرم بازارهای خود را از سه به پنج افزایش داد.

با این اقدام کاربران می‌توانند سودهای پنج‌برابری را در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال شکار کنند. البته این تمام ماجرا نیست؛ صرافی تبدیل پیشنهاد دیگری نیز برای معامله‌گران در نظر گرفته است.


معامله تعهدی بیت‌کوین تتر


صرافی تبدیل با توجه‌ به بازار ارزهای دیجیتال و شمار معامله‌گرانی که به دلیل نوسان کم بیت‌کوین از معامله در این بازار سر باز می‌زنند، پیشنهادی در نظر گرفته است. از این پس کاربران در صرافی تبدیل می‌توانند از اهرم ویژه‌ای که برای بیت‌کوین- تتر در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

صرافی تبدیل در معاملات تعهدی بیت‌کوین-تتر، اهرم ۱۰ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ به این ترتیب اگر کاربر ۱۰ تتر برای معامله در نظر گرفته باشد، با اعتباری که از صرافی تبدیل دریافت می‌کند، با ۱۰۰ تتر در این بازار معامله می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند با فروش تعهدی (Short sell) بیت‌کوین با اهرم ۱۰ از ریزش قیمت نیز سودهای کلانی به دست بیاورد.

اهرم ۱۰ برای بیت‌کوین قابلیتی است که از سوی صرافی ایرانی تبدیل در اختیار کاربران گذاشته شده است. ارائه خدمات مالی در این سطح، فرصت‌های جدیدی در اختیار معامله‌گر ایرانی قرار می‌دهد و او را از دسترسی به بازارهای خارجی بی‌نیاز می‌کند.


اهرم پنج در بازار معاملات تومانی


صرافی تبدیل با درنظرگرفتن استقبال معامله‌گران از قابلیت معامله تعهدی، بازارهای تومانی زیر را با اهرم پنج در اختیار کاربران قرار داده است:

  • تتر – تومان
  • فانتوم – تومان
  • بیت‌کوین – تومان
  • شیبا – تومان
  • دوج – تومان

اهرم پنج در بازار تتر تومان با وجود نوسانات قیمت دلار سودهای سرشاری برای معامله‌گران در پی دارد.


معامله Short در بازار تعهدی


معامله‌گران پس از تحلیل و بررسی نمودار اگر به این نتیجه رسیدند که قیمت ارز مورد نظر وارد روند نزولی شده، می‌توانند با باز کردن موقعیت معامله تعهدی فروش یا همان Short از روند نزولی سود کسب کنند.

در این حالت به‌عنوان‌ مثال اگر انتظار می‌رود که بیت‌کوین در ادامه روند نزولی را در پیش بگیرد، کاربر می‌تواند بودجه‌ای که برای معامله در نظر دارد را به حساب تعهدی خود واریز کند. در ادامه صرافی تبدیل با ارائه اهرم ۱۰، ۹برابر موجودی کیف پول تعهدی کاربر بیت‌کوین به او اختصاص می‌دهد. معامله‌گران می‌توانند با فروش این بیت‌کوین‌ها منتظر ریزش قیمت باشند. درصورتی‌که بازار موافق با معامله‌گر حرکت کند، سود سرشاری نصیب او می‌شود.

برای مثال اگر قیمت بیت‌کوین در حال حاضر ۲۰ هزار دلار باشد و کاربر در انتظار بیت‌کوین ۱۰هزاردلاری با ۱۰۰۰ دلار سرمایه از اهرم ۱۰ صرافی استفاده کند، تبدیل ۰.۴۵ بیت‌کوین در اختیار او قرار می‌دهد. معامله‌گر می‌تواند این تعداد بیت‌کوین را به قیمت روز یعنی ۲۰ هزار دلار بفروشد و در ادامه با رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۱۰ هزار دلار، ۰.۴۵ بیت‌کوین را خریداری کرده و اعتبار دریافتی را به صرافی بازگرداند. در این حالت کاربر ۰.۴۵ بیت‌کوین را با پرداخت ۴۵۰۰ دلار خریداری می‌کند. سود او از این معامله ۵۵۰۰ دلار است و ۱۰۰۰ دلاری که به‌عنوان وجه تضمین به حساب خود واریز کرده بود نیز آزاد می‌شود.


فرصت استفاده از اهرم با قابلیت معامله تعهدی صرافی تبدیل


معامله در بازار پرنوسان ارز دیجیتال، فرصت‌های خوبی در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. معامله تعهدی خدمتی است که به کاربران اجازه می‌دهد به شکل مناسبی از تحلیل‌های خود استفاده کنند. با معامله تعهدی حتی بازار نزولی نیز سرشار از موقعیت‌های سرمایه‌گذاری متفاوت خواهد بود. علاقه‌مندان برای استفاده از معامله تعهدی می‌توانند از بازار تعهدی صرافی تبدیل استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.