راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسکا مسئول دفتر مدیرعامل استخدام می‌کند

شرکت تسکا که ارائه‌دهنده راهکارهای نوین فناوری اطلاعات و پرداخت الکترونیک است، جهت توسعه و تکمیل نیروی انسانی خود مسئول دفتر مدیرعامل استخدام می‌کند.

توانمندی، ویژگی‌های فردی و شرایط احراز شرکت تسکا برای استخدام مسئول دفتر مدیرعامل به شرح زیر است:

مهارت‌ها:

  • توانایی مدیریت و پیگیری امور مربوطه
  • مسلط به نامه‌نگاری و مکاتبات اداری
  • توانایی حل مسئله، پیگیر و نتیجه‌گرا
  • توانایی مدیریت زمان و انجام چند کار به طور هم‌زمان
  • توانایی گزارش‌دهی

ویژگی‌های فردی:

  • مسئولیت‌پذیر، متعهد، دقیق و منظم
  • علاقه‌مند به یادگیری و پیشرفت شخصی
  • مهارت ارتباطی بالا، خوش‌برخورد و پرانرژی

شرایط احراز:

حداقل 5 سال تجربه مرتبط

در این زمینه، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل hr@teskaco.com با شرکت تسکا در ارتباط باشند.

طبق این گزارش، توسعه سامانه تسکا که با نام تجاری «تسکا» شناخته‌ شده، دامنه فعالیت‌های گسترده‌ای شامل مشاوره، تأمین، اجرا و پشتیبانی تجهیزات پیشرفته ذخیره‌سازی، پردازشی، زیرساخت و امنیت اطلاعات برندهای بین‌المللی مانند HPE ،Dell EMC ،IBM ،HDS ،Cisco را دارد. همچنین این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک با اخذ نمایندگی از شرکت BBPOS هنگ‌کنگ و نیز با راه‌اندازی استارتاپ پولام، راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.