راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد نصب اپلیکیشن اندرویدی نوبیتکس به 2.5 میلیون رسید / عبور تعداد کاربران از مرز پنج میلیون و 300 هزار کاربر

تعداد نصب اپلیکیشن نوبیتکس از طریق استورهای اندرویدی در حالی از دو و نیم میلیون نصب گذشت که تعداد کاربران این صرافی نیز در حال حاضر در مرز پنج میلیون و 300 هزار کاربر قرار دارد.

نوبتیکس با هدف ارتقای تجربه کاربری و ایجاد قابلیت‌های کاربردی، منطبق با نیازهای روز کاربران حوزه بلاکچین، طی یک سال گذشته ویژگی‌های متعددی به اپلیکیشن خود افزوده است.


ابزارهای معاملاتی


فروش تعهدی، امکان سفارش‌گذاری OCO و حد ضرر و مارکت در موقعیت فروش تعهدی، نقشه بازار و چارت عمق بازار، ابزارهای معاملاتی هستند که هم‌اکنون در اختیار کاربران اپلیکیشن نوبیتکس قرار دارند.  


نوبیفای


نوبیفای نوبیتکس سرویس‌هایی مانند استیکینگ و امکان مشارکت در استخرهای مشارکت را در اختیار کاربران قرار داده و کیف پول نوبیفای نیز دارایی کاربران در قسمت نوبیفای را برای آنها به نمایش می‌گذارد.


امنیت و تجربه بهتر کاربری


همچنین به منظور ارتقای امنیت و بهبود تجربه کاربری، آدرس‌بوک برای در اختیار داشتن و ذخیره آدرس‌های پرتکرار، کد آنتی‌فیشینگ برای جلوگیری از کلاهبرداری احتمالی از کاربران با ایمیل‌هایی غیر از ایمیل نوبیتکس و احراز هویت هوشمند، به خدمات نوبیتکس اضافه شده است.

برای بهبود تجربه مشتری از بخش پشتیبانی نوبیتکس نیز امکان تیکت‌گذاری و فرم انتقادات و پیشنهادات در اپ نوبیتکس قرار گرفته است.

حالا نزدیک به نیمی از کاربران نوبیتکس، با توجه به سهولت استفاده و قرار داشتن همه امکانات سایت در اپ، اپلیکیشن نوبیتکس را نصب کرده‌ و تعداد نصب آن را در گوشی‌های اندرویدی به بیش از دو و نیم میلیون نصب رسانده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.