راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

او‌ام‌پی فینکس به کاربران ارز دیجیتال شیبا هدیه می‌دهد / دریافت رایگان شیبا با ثبت‌نام و دعوت از دوستان

کمپین ارز دیجیتال شیبا در صرافی او‌ام‌پی فینکس (OMP Finex) فرصتی فراهم کرده تا کاربران بتوانند بدون هیچ محدودیتی ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند. در این کمپین کاربران می‌توانند حداقل ۱۰۰ هزار شیبا از او‌ام‌پی فینکس هدیه بگیرند.

به گزارش روابط عمومی او‌ام‌پی فینکس، کاربران برای دریافت این هدیه کافی است وارد صفحه ثبت‌نام او‌ام‌پی فینکس شوند، آدرس ایمیل را وارد کرده و یک رمز عبور هشت‌رقمی شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد برای حساب خود تعیین کنند. در نهایت بعد از فعال کردن تیک مربوط به گزینه‌های «موافقت با قوانین» و «من ربات نیستم» می‌توانند برای خود یک حساب کاربری در صرافی او‌ام‌پی فینکس ایجاد کنند.

کاربران پس از ثبت‌نام به طور خودکار وارد صفحه داشبورد شده و می‌بایست روی دکمه «احراز هویت» کلیک کنند. احراز هویت در او‌ام‌پی فینکس طی سه مرحله و در کمتر از پنج دقیقه تکمیل می‌شود. پس از تکمیل احراز هویت، صحت اطلاعات واردشده توسط کاربران به صورت آنی توسط واحد KYC او‌ام‌پی فینکس مورد بررسی قرار گرفته و تأیید می‌شود.

به محض تأیید احراز هویت حساب کاربری، مقدار ۱۰۰ هزار ارز دیجیتال شیبا به‌عنوان اولین هدیه ثبت‌نام به صورت آنی به حساب کاربری افراد واریز می‌شود. توجه داشته باشید که کمپین ارز دیجیتال شیبا در او‌ام‌پی فینکس در 31 مرداد ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد؛ بنابراین علاقه‌مندان به شرکت در این کمپین برای ثبت‌نام و احراز هویت در او‌ام‌پی فینکس تا 31 مردادماه فرصت دارند.

کمپین ارز دیجیتال در او‌ام‌پی فینکس به ثبت‌نام در پلتفرم محدوده نبوده و شما می‌توانید با معرفی دوستان خود به صرافی او‌ام‌پی فینکس، به طور نامحدود ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

به ازای هر فردی که با استفاده از کد یا لینک دعوت کاربر در او‌ام‌پی فینکس ثبت‌نام و احراز هویت کند، ۱۰۰ هزار شیبا به‌صورت آنی به کیف پول کاربر واریز می‌شود. برای مثال اگر یک نفر از افرادی که می‌شناسید با کد دعوت شما در پلتفرم ثبت‌نام و احراز هویت کند، شما ۱۰۰ هزار واحد شیبا از ما هدیه می‌گیرید.

حال اگر دو نفر از دوستان‌تان با کد دعوت شما در پلتفرم احراز هویت کنند، شما ۲۰۰ هزار واحد شیبا به‌عنوان پاداش معرفی دوستان دریافت خواهید کرد و به همین ترتیب می‌توانید با دعوت افراد بیشتر به صرافی او‌ام‌پی فینکس، به صورت نامحدود به دریافت ارز دیجیتال رایگان بپردازید.

ضمناً تا سقف ۳۰ درصد کارمزد تمام معاملات افرادی که توسط کد یا لینک دعوت کاربران در او‌ام‌پی فینکس ثبت‌نام می‌کنند نیز برای همیشه به حساب کاربر واریز می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با ایجاد لینک‌های دعوت گوناگون، این ۳۰ درصد را بین خود و فردی که به پلتفرم دعوت می‌کنند تقسیم کنند.

لازم به ذکر است که هیچ‌گونه محدودیتی در تعداد افراد معرفی‌شده توسط شما به پلتفرم وجود ندارد. این کمپین تا 31 مرداد ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت برای دریافت ارز دیجیتال رایگان حداکثر استفاده را ببرند.

کافی‌است متقاضیان در داشبورد حساب کاربری خود وارد صفحه دعوت دوستان شوند، کد و لینک دعوت اختصاصی خود را ایجاد کرده، آن را برای دوستان خود بفرستند و از همین حالا بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای کسب درآمد کنند.

تفاوت کد دعوت و لینک دعوت نیز در آن است که اگر کد دعوت خود را برای دوستان‌تان ارسال کنید، آنها می‌بایست کد دعوت شما را در زمان ثبت‌نام در کادر مربوط به کد معرف وارد کنند. اما اگر لینک دعوت را برای دوستان‌تان ارسال کنید، آنها به صورت مستقیم وارد صفحه ثبت‌نام شده و کد دعوت شما به طور خودکار در قسمت کد معرف قرار می‌گیرد.


جزئیات کمپین ارز دیجیتال شیبا در او‌ام‌پی فینکس


صرافی او‌ام‌پی فینکس در کمپین جدید خود فرصتی فراهم کرده تا کاربران جدید و کاربران قدیمی پلتفرم بتوانند بدون هیچ سرمایه‌گذاری اولیه به دریافت ارز دیجیتال رایگان بپردازند.

اگر تاکنون در صرافی اوام‌پی فینکس ثبت‌نام نکرده‌اید:

از هفدهم تا سی‌ویکم مرداد فرصت دارید با تکمیل ثبت‌نام و احراز هویت، 100 هزار شیبا هدیه بگیرید. علاوه‌بر هدیه ثبت‌نام می‌توانید با دعوت دوستان خود به او‌ام‌پی فینکس به‌صورت کاملاً رایگان و البته نامحدود ارز دیجیتال شیبا دریافت کنید.

در ازای هر فردی که با کد یا لینک دعوت شما در پلتفرم او‌ام‌پی فینکس احراز هویت کند، 100 هزار واحد شیبا به‌صورت آنی به حساب کاربری شما واریز می‌شود. هیچ محدودیتی در تعداد افراد دعوت‌شده وجود ندارد و شما می‌توانید به طور نامحدود و به‌صورت رایگان از طریق ارز دیجیتال شیبا کسب درآمد کنید.

همچنین تا سقف 30 درصد از کارمزد تمام معاملات افرادی که توسط لینک یا کد دعوت شما در او‌ام‌پی فینکس ثبت‌نام کرده‌اند، برای همیشه به حساب کاربری شما واریز می‌شود. از آنجا که فرد دعوت‌شده یک کاربر جدید در او‌ام‌پی فینکس محسوب می‌شود، 100 هزار شیبا به‌عنوان هدیه ثبت‌نام و تکمیل احراز هویت دریافت می‌کند.

از سوی دیگر با توجه به اینکه این فرد ثبت‌نام خود را از طریق لینک ثبت‌نام شما انجام داده، 100 هزار شیبای دیگر نیز به حساب او واریز خواهد شد. یعنی فردی که با استفاده از کد رفرال کاربر دیگری در او‌ام‌پی فینکس ثبت‌نام و احراز هویت خود را تکمیل کند، در مجموع 200 هزار شیبا به‌عنوان هدیه دریافت می‌کند.

بنابراین اگر در همین لحظه در او‌ام‌پی فینکس ثبت‌نام و احراز هویت کنید، یکی از دوستان‌تان را نیز دعوت کرده و فرد مورد نظر نیز احراز هویت خود را تکمیل کند، شما و دوست‌تان هر یک 200 هزار شیبا هدیه می‌گیرید.

اگر در حال حاضر احراز هویت خود را تکمیل کرده‌اید و از کاربران قدیمی او‌ام‌پی فینکس هستید:

از هفدهم تا سی‌ویکم مرداد فرصت دارید با دعوت دوستان خود به او‌ام‌پی فینکس، ارز دیجیتال رایگان به دست آورید. در ازای هر فرد ۱۰۰ هزار واحد ارز دیجیتال شیبا، همچنین تا سقف ۳۰ درصد کارمزد معاملات افراد معرفی‌شده برای همیشه به شما تعلق می‌گیرد.

در صورت وجود هرگونه سؤال در روند ثبت‌نام، احراز هویت و ساخت کد دعوت می‌توانید به صورت 24ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وب‌سایت و اپلیکیشن و همچنین تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با واحد پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید.

صرافی ارز دیجیتال او‌ام‌پی فینکس مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال را برای خریدوفروش در دسترس کاربران قرار داده است. این ارزها شامل بیت‌کوین و سایر رمزارزها می‌شوند. کاربران می‌توانند با مرور لیست متنوعی از ارزها، اقدام به معامله ارزهای دیجیتال و مشاهده بهترین قیمت تتر و سایر رمزارزها کنند. این صرافی تلاش دارد تجربه‌ معاملاتی ساده و شفافی برای کاربران خود فراهم کند. تیم پشتیبانی این صرافی با هدف ارائه محیطی امن برای معاملات ارزهای دیجیتال در دسترس و پاسخگوی مشکلات احتمالی کاربران است.

منبع روابط عمومی صرافی او‌ام‌پی فینکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.