راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با حمایت بانک تجارت رویداد برند کارفرمایی را برگزار می‌کند

رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، اولین دوره رویداد برند کارفرمایی کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با هدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار می‌شود. این رویداد تلاش می‌کند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسب‌وکارهای مختلف ایرانی ازجمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم کند که بهترین‌ها و مؤثرترین تجربه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

مخاطبان رویداد برند کارفرمایی بنیان‌گذاران، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان ارشد کسب‌وکاری، مدیران منابع انسانی، مدیران برند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و علاقه‌مندان به حوزه فرهنگ سازمانی، برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات درون و برون‌سازمانی و… خواهند بود که می‌خواهند آخرین روندها و فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه را رصد کنند و از دیدگاه‌های کارشناسان و صاحب‌نظران مطلع شوند.

این رویداد نیم‌روزه همراه با پنل‌ها، ارائه‌ها، محتواهای متنوع و شبکه‌سازی و گپ‌وگفت‌های کسب‌وکاری برگزار خواهد شد.

از جمله موضوعات و محورهایی که در این رویداد مورد بررسی قرار می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بایدهای رقابت سالم کسب‌وکاری در حوزه منابع انسانی
  • مهاجرت و چالش‌‌های مدیران منابع انسانی
  • اکوسیستم نوآوری و شکل‌گیری یک فرهنگ جدید سازمانی
  • عدالت و امنیت جنسیتی در محیط کار
  • آموزش نیروی انسانی و آینده شرکت‌ها
  • برند کارفرمایی در زمانه بحران
  • خلق معنا یا خلق ثروت: رابطه برندها و انسان
  • کارفرمای ایرانی – برند ایرانی
  • نسل زد، پادفرهنگ و چالش‌های فراکسب‌وکاری

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند از طریق سایت ایوند ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است هزینه شرکت در این رویداد ۲۹۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است. کسانی که ثبت‌نام زودهنگام داشته باشند و تا پایان مردادماه ثبت‌نام خود را نهایی کنند، از تخفیف ۳۰درصدی بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این، تخفیف ۶۰درصدی برای دانشجویان (به تعداد ۵۰ نفر) در نظر گرفته شده است.

منبع روابط عمومی بانک تجارت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.