پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
یکتانت در 10 عنوان شغلی نیرو استخدام میکند
یکتانت به عنوان یک پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران، در 10 عنوان شغلی نیرو استخدام خواهد کرد.
شرکت یکتانت برای تکمیل نیروی انسانی خود در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری میکند که وظایف و مهارتهای مورد انتظار برای این موقعیتهای شغلی به شرح زیر است:
استخدام (B2B Sales Specialist (Addplus
شرح وظایف و مسئولیتها:
- شناسایی لیدهای بالقوه، برقراری ارتباط با آنها و تبدیل آنها به مشتریان فعال
- ارتباط با مشتریان غیرفعال یکتانت و تلاش برای بازگرداندن و فروش مجدد به آنها
- شناسایی بازارهای جدید و مذاکره با بازیگران مهم بخشهای مختلف بازار بر اساس فانل فروش تعریف شده
- مشاوره به مشتریان قبل و بعد از خریدشان جهت گرفتن بهترین نتیجه و تلاش جهت افزایش رضایت مشتریان مهم یکتانت
- طراحی کمپینهای تبلیغاتی، تدوین پروپوزال و بررسی نمونههای موفق صنعت جهت ارائه بهترین پیشنهادات به مشتریان
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- دانش اولیه در حوزه دیجیتالمارکتینگ و تبلیغات آنلاین
- آشنایی با تکنیکهای فروش و فروش سازمانی
- توانمندی ارتباطگیری بالا و تشخیص نیاز مشتریان
- اصول و فنون مذاکره و توانمندی متقاعدسازی و فن بیان مناسب
- توانمندی تصمیمگیری و حل مسئله
- آشنایی با نامهنگاری و فروش تلفنی
- مسئولیتپذیری و پیگیری مستمر
- شفافیت کلامی و مهارتهای گفتمان
- دارای روحیه کار تیمی و هوش هیجانی بالا
- برنامهریزی و مدیریت زمان
- حداقل یک سال تجربه کاری مرتبط
استخدام Performance Marketing Specialist
شرح وظایف و مسئولیتها:
- اجرا و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی
- تحلیل و بررسی دیتا و بهینهسازی عملکرد کمپینها
- برنامهریزی و تدوین مدیاپلن تبلیغاتی
- طراحی و ساخت داشبوردهای مدیریتی
- ست کردن ابزارهای آنالیز برای جمعآوری دیتا
- اجرای پروژههای CRO (بهینهسازی نرخ تبدیل)
- تعامل با سایر تیمها در راستای تحقق اهداف کمپینها
- گزارشدهی منظم
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- آشنایی با مفاهیم مارکتینگ و دیجیتالمارکتینگ
- توانایی مدیریت و اجرای کمپینهای تبلیغاتی
- مهارت تحلیل و آنالیز دیتا
- مهارت حل مسئله
- آشنایی با ابزارهای جمعآوری، تحلیل و نمایش دیتا
- Google Analytics (GA4)
- Google Tag Manager
- Google Looker Studio (Data Studio)
- آشنایی با ابزارهای تحلیل کیفی مثل Microsoft Clarity یا Hotjar
- آشنایی با ابزارهای A/B Testing
استخدام Senior SEO Specialist
شرح وظایف و مسئولیتها:
- طراحی و پیادهسازی استراتژی seo هماهنگ با اهداف و نیازهای شرکت
- تحقیق کلمات کلیدی و بهینهسازی محتوا برای بهبود رتبهها
- عیبیابی فنی سایت و ارائه پیشنهادهای لازم برای بهبود
- هماهنگی و همکاری با تیم محتوا برای تولید و بهینهسازی محتوا متناسب با اهداف سئو
- تجزیه و تحلیل دادههای سئو و ارائه گزارش عملکرد از وضعیت پروژهها
- تسلط به google search console و google analytics و looker studio
- تسلط به متدهای مختلف سئو خارجی
- تسلط به ابزارهای سئو مثل semrush ، screaming frog و… .
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- تسلط خوب و توانایی درک متون انگلیسی
- توانایی حل مسئله
- مهارت ارتباطی قوی
- علاقهمند به پذیرش چالشها و مسئولیتهای جدید
- حداقل سه سال تجربه فعالیت در حوزه سئو
- داشتن روحیه یادگیری و رشد
- روحیه انجام کار تیمی
- آشنایی با ترندهای روز سئو
- توانایی مدیریت چندین پروژه به صورت همزمان
استخدام کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان
شرح وظایف و مسئولیتها:
- پاسخگویی به تماسهای ورودی مشتریان
- پاسخگویی به چت آنلاین، تیکتها و پیامهای ارسالشده توسط مشتریان
- ارتباط با بخشهای مختلف جریان جهت پیگیری و حل مسائل مشتریان
- انجام نظرسنجی و داشتن تماسهای خروجی در صورت نیاز
- راهنمایی و رفع نیاز مشتریان در ارتباط تلفنی (بر اساس اسکریپتهای مشخص)
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- قدرت یادگیری بالا
- دقت کافی
- دارای روحیه پیگیری بالا
- فن بیان مناسب
- نتیجهگرایی و قدرت حل مسئله
استخدام دستیار اداری مالی
- پاسخگویی به تلفنها، گرفتن پیغامها و انتقال تماسها
- کمک به تیمها با برنامهریزی جلسات، قرار ملاقاتها، رویدادها و بهروزرسانی و مدیریت تقویمها
- نگارش، ویرایش، تایپ، ارسال و دریافت نامهها
- پرینت، فکس، کپی و اسکن
- دریافت و ارسال ایمیلها و بستههای سازمانی
- نگهداری از داراییهای دفتر و اقلام مصرفی؛ شامل مواد مورد استفاده در آشپزخانه، دفتر کار و…
- نگهداری و رفع مشکلات تجهیزات دفتر و در صورت نیاز تماس با پشتیبانی
- دریافت قبوض (چک کردن صحت آن) و غیره و انتقال به واحد مالی برای پرداخت
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- مهارت نوشتاری و گفتاری قوی
- دانش ICDL ( مخصوصاً word و excel)
- تجربه کار با ابزارهای گوگل (Google Sheet, Google Doc)
- تجربه سازماندهی و گزارشدهی
- تجربه بایگانی
- نامهنگاری
- تجربه کار با اتوماسیون دبیرخانه
استخدام Treasury Accountant
شرح وظایف و مسئولیتها:
- مدیریت نقدی، نظارت و ارائه گزارش نقدی به صورت روزانه
- تطابق دقیق نقدی روزانه و بهموقع و پیگیری حلوفصل همه مغایرتها
- آمادهسازی ورودی حساب دارایی، بدهی و سرمایه با جمعآوری و تجزیهوتحلیل اطلاعات
- بررسی اسناد ثبتشده، آماده شدن برای بررسی توسط مدیریت و حصول اطمینان از اینکه در سیستم مالی مناسب بارگذاری شده
- انجام فرایند پرداخت روزانه با تجزیهوتحلیل، گردآوری، انجام تراکنشهای بانکی
- مدیریت وجوه نقد خرد با تأمین هزینههای مورد نیاز، نظارت، گزارش و ثبت
- تهیه گزارشات دورهای از قبیل جریان وجه نقد، اعتبارات و تسهیلات، منابع و مصارف و…
- نظارت بر ثبت اسناد مربوط به دریافت و پرداخت روزانه و اطمینان از صحت بارگذاری اطلاعات
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- مسلط به اصول و مفاهیم و استانداردهای مرتبط حسابداری
- مسلط به امور و قوانین بانکی از قبیل افتتاح حساب، تهیه و ارائه مدارک، دریافت و پرداخت اعم از اینترنتی، چک
- مسلط به انواع گزارشات خزانهداری از قبیل جریان وجه نقد، منابع و مصارف
- مسلط به امور دریافت و پرداخت ارزی
- مسلط به ماده 38 تأمین اجتماعی و قوانین مالیاتی
- دارای دامنه ارتباطات قوی بانکی جهت انجام مصالحه بانکی
- توانایی حل مسئله، مدیریت بحران و تصمیمگیری
- آشنایی با اکسل و گوگلشیت
- مسلط به امور تسهیلات بانکی و ضمانتنامه بانکی
- مسلط به پنلهای سازمانی و CRM
- آشنایی ماژول خزانه راهکاران سیستم
- مهارت مدیریت بحران و رهبری تیم
- مهارت در مدیریت زمان و استرس
استخدام Accountant
شرح وظایف و مسئولیتها:
- بررسی و صدور اسناد مربوط به هزینهها، درآمد، بانکها و سایر اسناد حسابداری
- کنترل و مغایرتگیری منظم حسابهای گروه با شرکتهای زیرمجموعه
- ثبت فاکتورهای خرید و فروش در سند حسابداری.
- مشارکت در تهیه اظهارنامه ارزش افزوده و ارسال گزارش فصلی ماده 169
- مشارکت در وظایف قانونی سامانه مودیان
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- داشتن حداقل 3 سال سابقه کار حسابداری
- آشنا به کلیه امور مالی و حسابداری
- تسلط بر نرمافزار راهکاران
- آشنا به قوانین ارزش افزوده و ماده 169 قانون مالیاتهای مستقیم
- آشنا با ماده 38 سازمان تأمین اجتماعی
- آشنایی با نرمافزارهای Microsoft office خصوصاً اکسل
- داشتن حداقل مدرک لیسانس حسابداری
- آشنایی به امور خزانهداری، تنخواه، دریافت و پرداخت
استخدام Customer Support Manager
شرح وظایف و مسئولیتها:
- مدیریت عملکردهای روزانه بخش پشتیبانی مشتری
- پاسخگویی به مشکلات فزاینده پشتیبانی مشتری
- اجرای فرایندهای پشتیبانی مشتری برای افزایش رضایت مشتری
- تدوین و بازنگری سیاستهای پشتیبانی مشتری و ترویج اجرای آنها
- اطلاعرسانی به تیم از کلیه اطلاعات جدید مرتبط با محصولات، رویهها و روندها
- ارزیابی آمارهای پشتیبانی و تهیه گزارشهای دقیق
- مصاحبه و استخدام کارمندان جدید
- نظارت و ارزیابی تلاشهای آموزشی مستمر تیم
- ارائه ارزیابی عملکرد و پیگیری فرآیند انضباطی طبق خطمشی شرکت
- مدیریت بودجه بخش پشتیبانی مشتری
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- تجربه ثابتشده به عنوان سرپرست پشتیبانی مشتری، ترجیحاً در یک محیط مشابه
- تواناییهای شفاهی، نوشتاری و بینفردی درجهیک
- تمایل به انجام چند کار با دقت
- توانایی پذیرش و انتقادپذیری
استخدام Data Analyst
شرح وظایف و مسئولیتها:
- کشف روندهای موجود در دادهها و تحلیل رفتار کاربران
- بررسی مسائل مختلف، تصمیمگیری سریع و اتخاذ گامهای لازم برای رفع نیازمندیها و پیادهسازی تصمیمها
- تحلیل طیف متنوعی از دادهها
- ارائه گزارشهای مصور از رفتار دادهها در راستای کمک به درک صحیح اعضای تیم از وضعیت عملکرد محصولات
- توسعه و پیادهسازی مدلهای تحلیلی و پیشبینیکننده در راستای حل مسائل سیستمهای گوناگون
- تحقیق بر روی الگوریتمهای پیچیده تحلیل کاربران با استفاده از دادههای حجیم یکتانت و پیادهسازی آنها در راستای توسعه محصولات یا سرویسهای مبتنی بر داده
- تولید کدهای با کیفیت بالا، عملکرد بهینه، سریع، مقیاسپذیر و با قابلیت استفاده مجدد در راستای توسعه محصولهای مبتنی بر تحلیل داده
- همکاری مستمر و مستقیم با تیم توسعهدهندگان و مدیریت محصول در جهت توسعه محصول
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- توانایی حل مسئله بالا
- تسلط بر مفاهیم پیشرفته آمار و احتمال، تحلیل آماری و یادگیری ماشین
- تسلط بر زبان برنامهنویسی Python و کتابخانههای مرتبط با تحلیل داده بهخصوص pandas
- توانایی تبدیل مسائل مرتبط با محصول به مسائل مرتبط با داده
- تسلط بر SQL
- مهارت بالای تصویرسازی با توجه به داده و مسئله و مخاطب، با استفاده از پایتون و داشبوردهای تصویرسازی
- توانایی گزارشنویسی دقیق و حرفهای به منظور استفاده طیف گستردهای از ذینفعان
- توانایی ارائه گزارش از تعریف مسئله و روند حل، چیستی و چرایی اقدامهای صورتگرفته و قدمهای بعدی
استخدام کارشناس مالی ناشران
شرح وظایف و مسئولیتها:
- دریافت پیشفاکتور و فاکتور از ناشران و پیگیریهای لازم جهت ثبت در سیستم و انجام پرداخت
- ثبت روزانه پرداختهای ناشران در سیستم و پیگیری آنها
- شارژ و کسر حساب ناشران در جریان
- عقد قراردادها و پیگیری آنها
- وصول مطالبات از ناشران
- ارائه گزارشهای مالی و بررسی مغایرتها
- پشتیبانی صفر تا صد فرایندهای مالی ناشران؛ شامل ارائه توضیحات و مستندات لازم و کافی به آنها
- بهروز نگهداشتن تعرفههای ناشران از طریق ارتباط مستمر با آنها
- افزودن تعرفههای جدید به سیستم
- تعامل با تیم مالی یکتانت به منظور مدیریت موجودیها و هزینهها
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
- آشنایی خوب با اکسل و گوگلشیت
- توانایی برقراری ارتباط مؤثر با ناشران و همتیمیها
- صبر و حوصله بالا و توانایی پیگیری
- مسئولیتپذیری
- انگیزه و روحیه یادگیری
متقاضیان میتوانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر از طریق این لینک ارسال کنند.