راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز فعالیت کمیسیون بانکداری دیجیتال / محمد فرجود رئیس کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران شد

کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با تصویب اهداف و معرفی هیئت‌رئیسه آغاز به کار کرد و محمد فرجود به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی تفتا، این کمیسیون با اهدافی از جمله تبادل نظر، انتقال تجارب و هم‌اندیشی در خصوص مسائل و موضوعات مشترک و نیز ایجاد هم‌افزایی و تعریف برنامه‌ها و اقدامات مشترک بین هلدینگ‌های فناوری اطلاعات بانک‌های کشور ایجاد شده است.

اولین جلسه کمیسیون بانکداری دیجیتال به میزبانی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک گردشگری در محل این بانک برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر، اهداف و وظایف این کمیسیون با حداکثر آرا به تصویب رسید.
همچنین در ادامه جلسه با رأی‌گیری انجام‌شده از بین اعضا در خصوص ترکیب هیئت‌رئیسه، محمد فرجود به عنوان رئیس کمیسیون و صادق فرامرزی و مسعود وکیلی‌نیا به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند و پس از طرح در آخرین جلسه هیئت‌مدیره سازمان مورد تأیید قرار گرفتند.

شایان ذکر است این کمیسیون جدیدترین کمیسیون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران است که می‌تواند نقشی کلیدی در سرمایه‌گذاری و توسعه بانکداری دیجیتال در راستای تحقق اهداف اقتصاد دیجیتال کشور بر عهده بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.