پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تجارت الکترونیک پارسیان کیش در چهار عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) یک شرکت دانشبنیان در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک است. تاپکیش در زمینه تولید دستگاههای کارتخوان، رولهای حرارتی، لیبلها و کارتهای هوشمند و همچنین تعمیر و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز و کارتخوان فعالیت میکند. چشمانداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش دستیابی به سودآوری پایدار، جلب حداکثری رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات با تکیه بر نوآوری و توسعه هدفمند سرمایههای انسانی است.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش جهت تکمیل نیروی انسانی خود در چهار عنوان شغلی زیر از افراد جوان، باانگیزه و هدفمند دعوت به همکاری میکند.
کارشناس استراتژی
شرح شغل:
- همکاری در برنامهریزی و تدوین استراتژی سازمان
- دریافت برنامههای واحدها
- بررسی همسویی برنامهها با اهداف سازمان
- تعیین بودجه برای اجرای برنامهها
- کنترل هزینهها
- تهيه و ارائه گزارشات عملكردی از ميزان جذب، تخصيص و هزينهكرد برنامههای بودجهای واحدها
- ايجاد هماهنگی بين واحدهای مختلف
- نظارت و کنترل بر تحقق برنامههای مصوب در دورههای سازمانی تعیینشده
- کمک در تصمیمسازی به مدیران
- بررسی و اعلام نظر در خصوص طرحها و پروژههای پيشنهادی
- تهیه کارتهای امتیازی متوازن (BSC)
مهارتهای عمومی:
توانایی حل مسئله و کار تیمی
مهارتهای تخصصی:
- برنامهریزی راهبردی و عملیاتی
- دانش تهیه بودجه استراتژی مالی
- تحلیل مدلهای کسبوکار
- تحلیل دادهها و تهیه گزارشهای آماری
- توانایی خلاقیت و نوآوری
محل خدمت:
تهران، میرداماد
سابقه کار:
۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
تماموقت
جنسیت:
آقا – خانم
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه برمبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس حسابداری
شرح شغل:
- صدور و کنترل اسناد مالی و بایگانی آنها
- تهیه گزارشهای خریدوفروش فصلی
- آشنا به امور انبار و کنترل موجودی
- رسیدگی به اسناد و ممیزی فاکتورهای دریافتی از واحدهای مختلف شرکت و اسناد و هزینههای پرداختنی
- توانایی تطبیق و کنترل حسابهای پرداختنی و دریافتنی و مغایرتگیری
شرایط احراز
- تسلط کامل به نرمافزارهای حسابداری راهکاران
- آشنا به نرمافزارهای Excel , Word و Adobe PDF
- تسلط به کلیه فرایندهای حسابداری، استانداردهای حسابداری، قوانین مالیاتی و قوانین اداره کار
- مسلط به صدور و کنترل اسناد مالی
- مسلط به تهیه صورتهای مالی، اظهارنامه مالیاتی، ارزش افزوده و معاملات فصلی و تجزیهوتحلیل آنها
- دقیق، منظم، پویا، مسئولیتپذیر و پیگیر تا زمان حصول نتیجه
محل خدمت:
تهران، میرداماد
سابقه کار:
۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
تماموقت
جنسیت:
آقا
سن:
حداکثر 35 سال
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه برمبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس سیستمها و روشها
شرح شغل:
- مستندسازی و تجزیه و تحلیل فرایندها، نظامها و سیستمهای اجرایی شرکت و عارضهیابی و ارائه پیشنهاد اجرای طرحهای بهبود بازطراحی ساختار کلان و تفصیلی شرکت در راستای مدل کسبوکار، اهداف و استراتژیهای آن
- تدوین شرح وظایف واحدها بر اساس فرایندهای استخراجشده کسبوکار
- تهیه و تدوین آییننامهها، فرمها و دستورالعملهای اجرایی مورد نیاز با همکاری واحدهای ذیربط
- همکاری در تدوین استراتژیهای شرکت و طرحریزی اهداف و برنامههای عملیاتی
- شناسایی نقاط کنترلی و تعریف معیارهای پایش و ممیزی فرایندها
شرایط احراز:
- تسلط بر مستندسازی فرایندهای سازمانی
- آشنایی با استانداردهای مرجع شامل APQC و BPMN2 و ITIL
- تسلط بر نرمافزارهای Office و Visio
- آشنایی با تجزیه و تحلیل سیستمها و مدلهای تعالی سازمانی
- آشنایی با ممیزی فرایندها و تعيين شاخصهای کلیدی KPIها
- تسلط بر مفاهیم ساختار سازمانی
- تسلط بر تدوین آییننامه، فرم و دستورالعمل
- آشنایی با مفاهیم ERP و سیستمهای یکپارچه، سیستمهای مدیریت کیفیت (ISO) ، سیستمهای اطلاعاتی (IS)، فرآیندهای سازمانی (BPMS)، مدلسازی فرآیندها (BPMN) و داشبوردهای مدیریتی (BI)
محل خدمت:
تهران، میرداماد
سابقه کار:
۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
تماموقت
جنسیت:
آقا – خانم
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه برمبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل
مدیر بازاریابی و فروش
شرح شغل:
- طراحی و توسعه خطوط تجاری جدید
- طراحی طرح بازاریابی و تعریف مفاهیم آمیخته بازاریابی برای محصولات و خدمات
- طراحی و توسعه محصول جدید و استراتژیهای رسوخ در بازار
- مذاکرات و کمیسازی معیارهای کیفی به منظور پیشبرد اهداف سازمان در مذاکره
- شبکهسازی و برنامهریزی و هدفگذاری تحقق عملکرد
- تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی طرحها و پروژهها
- مسلط به بهبود چارچوب و اصول انواع قراردادهای فروش و توسعه محصولات
- تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی و تعریف اصول و چارچوب گزارشات دورهای
شرایط احراز:
- آشنایی با صنعت پرداخت و بانکی مزیت محسوب میشود.
- تسلط به نرمافزارهای کاربردی همچون Excel و Access
- آشنایی کافی با اصول و چارچوبهای مدیریت محصول
- آشنایی با اصول تعریف فرایندهای سمت کسبوکار
- آشنایی با نرمافزارهای طراحی فرایند و مدلسازی محصولات مزیت محسوب میشود.
- مسلط به زبان انگلیسی
- مهارت پیشبرد مذاکرات فنی در حوزه بازاریابی و فروش
محل خدمت:
تهران، میرداماد
سابقه کار:
10 سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
تماموقت
جنسیت:
آقا – خانم
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه برمبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل
علاقهمندان و متقاضیان میتوانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل hr@kpec-co.com ارسال کنند.
دروغه باور نکنید رزومه فرستادیم حتی ایمیل رو باز هم نکردن.