راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از صنعت کارت ملی / اتصال ابزارهای‌ نوآور بانکی به صنعت

طی همکاری مرکز نوآوری بانک ملی (فینوداد) و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران از محصول مشترک این دو مجموعه؛ صنعت‌کارت رونمایی شد. صنعت کارت ملی، یکی از انواع کارت‌های چندمنظوره بانک ملی ایران است که علاوه‌ بر عضو شبکه شتاب بودن، کارت شناسایی فرد محسوب می‌شود و تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی را داراست.

به گزارش روابط عمومی فینوداد، صنعت کارت ملی با حضور علی آقا‌محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری؛ حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق بازرگانی؛ محمدرضا بهرامن، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس خانه معدن؛ سعید عمرانی، معاون سابق قضایی دادستان کل کشور و چند تن از دیگر مقامات رونمایی شد.

صنعت‌کارت ملی، متعلق به اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران است و شرکت‌های عضو از طریق افتتاح حساب در بانک ملی و دریافت این کارت می‌توانند از مزایای باشگاه مشتریان بانک، سرویس (BNPL) و زنجیره تأمین مالی (SCF) بهره ببرند. همچنین اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در صورت ارائه محصولات قابل فروش جزو صاحبان کسب‌وکارهای باشگاه مشتریان قرار می‌گیرند.

سید امیرحسین شبیری، مدیرعامل فینوداد در حاشیه رونمایی از این کارت گفت: «صنعت کارت با توجه به تفاهم منعقدشده بین مرکز نوآوری بانک ملی ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به‌عنوان محصول مشترک در راستای ابزارهای نوآوری بانکی با اتصال به صنعت طراحی و رونمایی شده است. در آینده نیز این شرکت با همکاری صنعت در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان به کمک رفع نیازهای صنعت اقدامات دیگری خواهد داشت.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.