راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی نرم‌افزار CRM پارمیس‌استار

در هر کسب‌وکاری در مدیریت جریان فروش، دو رویکرد مورد توجه واحد فروش و مدیران فروش قرار می‌گیرد که نرم‌افزار CRM نقش بسیار مهمی دارد. در اولین اقدام ایجاد ارتباط پایدار با مشتری برای جلب رضایت او و تشویق به خرید مجدد و در ادامه وفادارسازی مشتری از اهمیت فراوانی برخوردار است.

در گام دوم جذب مشتری جدید در اولویت قرار دارد. برای دستیابی به این اهداف، مدیریت ارتباط با مشتریان و آگاهی از اقدامات انجام‌شده برای هر مشتری، پیگیری خواسته‌های مشتریان، یکپارچگی بخش‌های مختلف (انبار، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و غیره) با واحد فروش نقشی کلیدی بازی می‌کنند. به همین دلیل است که استفاده از یک نرم‌افزار CRM مناسب برای تحقق این اهداف یک ضرورت است.


چرا باید از نرم‌افزار CRM پارمیس استفاده کنیم؟


با رشد کسب‌وکارها احتمال نادیده‌گرفته‌شدن خواسته‌های مشتریان سابق و قدیمی بالا می‌‎رود. ممکن است در انبوه مشتریان بازار هدف، ارتباط با برخی از مشتریان نیز دچار ضعف شده و در عمل مشتری بالقوه به سمت رقبا تمایل پیدا کند. حفظ ارتباط پایدار و هدفمند (همراه با آگاهی از سابقه مشتری در راستای تحقق اهداف شرکت و جلب رضایت مشتری)، می‌تواند مشتریان فعلی کسب‌وکار شما را به مشتریان وفادار کسب‌و‌کارتان تبدیل کند.

نرم‌افزار CRM یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پارمیس با ارتباط یکپارچه با نرم‌افزارهای بازرگانی، انبار، پشتیبانی، حسابداری، خزانه و کلیه زیرسیستم‌های پارمیس‌استار به شما کمک می‌کند در هر مرحله‌ای از جریان فروش و ارائه خدمات به مشتری، به اطلاعات و امکانات لازم برای جلب رضایت مشتری دسترسی داشته باشید.


ویژگی‌های نرم‌افزار CRM پارمیس‌استار


  • ثبت فعالیت: هر گونه فعالیتی که در مجموعه شما انجام شود قابل ثبت در برنامه CRM خواهد بود. این فعالیت شامل مواردی مانند تماس تلفنی، قرار ملاقات، ارسال پیامک و غیره است.
  • ارتباط با سیستم VoIP: برنامه CRM پارمیس‌استار به گونه‌ای طراحی شده که با سیستم VoIP ارتباط کامل داشته باشد و در نهایت بتوانید آمار دقیق تماس‌ها و گزارش ثبت تماس‌ها در CRM را تهیه کنید.
  • گزارش‌ها: در برنامه CRM پارمیس‌استار شما می‌توانید انواع گزارش‌های مد نظرتان مانند گزارش فعالیت، گزارش عملکرد کاربران، گزارش کامل از پذیرش‌ها و کارتابل کاربر را تهیه کنید.
  • کارتابل: هر کاربر در نرم‌افزار CRM یک کارتابل دارد که با ورود به آن از تمامی فعالیت‌هایی که انجام داده یا برای وی برنامه‌ریزی شده که انجام دهد گزارش تهیه کند.
  • تعاریف پویا و داینامیک: شما می‌توانید برای نرم‌افزار CRM مجموعه اقتصادی خودتان تمامی تعاریف را شخصی‌سازی کنید تا بر اساس این تعاریف گزارش‌های مرتبط خوبی داشته باشید.

امکانات نرم‌افزار CRM پارمیس


نرم‌افزار CRM پارمیس به شما کمک می‌کند تمامی امور جاری داخل مجموعه اقتصادی خودتان را نیز مدیریت کنید. با ثبت فرایندهای داخلی مانند شرکت در یک کمپین خاص یا شرکت در یک رویداد مرتبط با کسب‌وکارتان یا حتی پروژه‌ها و برنامه‌های داخلی و ثبت فعالیت‌های مرتبط با هر یک، روند پیشرفت این موارد را به طور کامل گزارش‌گیری کنید.

برای دستیابی به این اهداف، مدیریت ارتباط با مشتریان و آگاهی از اقدامات انجام‌شده برای هر مشتری، پیگیری خواسته‌های مشتریان، نرم‌افزار CRM، یکپارچگی بخش‌های مختلف (نرم‌افزار انبار، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و غیره) با واحد فروش نقشی کلیدی بازی می‌کنند.

  • امکان ارجاع فعالیت‌ها به دیگر کاربران
  • امکان ارسال و دریافت تیکت
  • امکان گزارش فعالیت‌ها بر اساس تاریخ‌، مشتری
  • امکان جست‌وجوی مشتری بر اساس نام، نام خانوادگی، کد شخص، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه
  • امکان معرفی فعالیت‌های مختلف
  • امکان مشاهده تمامی امور مرتبط به هر شخص در کارتابل در سیستم CRM
  • امکان ثبت پذیرش برای خدمات پس از فروش
  • امکان ثبت نظر یا کامنت برای هر فعالیت و فرایند
  • امکان نمایش مشخصات مشتری
  • امکان ثبت پیوست انواع ضمائم مانند عکس، Word، Excel، PDF و غیره
  • امکان تنظیم قرار جلسه ملاقات
  • امکان ایجاد فرایند مانند فرصت فروش و غیره
  • امکان ثبت یادآوری
  • امکان ارسال پیامک تکی و گروهی
  • آموزش CRM به شکل کامل و دقیق

گزارش‌های برنامه CRM پارمیس


یکی از ابزارهای کاربردی در نرم‌افزار CRM پارمیس‌استار، گزارش‌های متنوع این زیرسیستم است که به شما در شناسایی مشتری‌های بالقوه یا مشتری‌های ناراضی کمک می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از گزارش فعالیت‌های باز یا گزارش‌های مبتنی بر تاریخ و اشخاص، مشتریانی که مدت‌زمان زیادی را در انتظار رسیدگی به خواسته‌های خود سپری کرده‌اند شناسایی کرده و نسبت به جلب رضایت آنها اقدام کنید.

  • آمار عملکرد دپارتمان‌ها
  • گزارش فعالیت‌های ثبت‌شده توسط کاربر
  • گزارش فعالیت‌های باز توسط کاربران
  • گزارش فعالیت‌های ارجاعی کاربران
  • لیست کاربران
  • لیست قرار ملاقات‌ها
  • لیست برنامه‌ها و پروژه‌ها
  • لیست مکالمات

مزایای نرم‌افزار CRM پارمیس


در هر کسب‌وکاری، علاوه بر جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی و تشویق آنها به خرید مجدد یا دریافت مجدد خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است. در حقیقت تداوم ارتباط شما با مشتریان کمک می‌کند برندی معتبر و مسئولیت‌پذیر شکل دهید. ضمن اینکه این فرایند می‌تواند به کاهش هزینه‌های شما در امر بازاریابی نیز کمک کند.

تبلیغات دهان‌به‌دهان از سوی مشتریانی که به شما اعتماد پیدا کرده‌اند، نه‌تنها هیچ هزینه‌ای برای شما ایجاد ‌نمی‌کند، بلکه از بازدهی بسیار بالایی نیز برخوردار است. استفاده از پنل پیامکی و اطلاع‌رسانی نیز به شما کمک می‌کند با ایجاد پیوندهای شخصی و فردی با هر مشتری، ارتباط بین مخاطبین و کسب‌وکارتان را تقویت کنید.

  • ارتباط با نرم‌افزار مالی
  • ارتباط با خدمات پس از فروش
  • نمایش سوابق مشتری
  • ارتباط با VoIP
  • سادگی در ثبت انواع فعالیت مانند تماس تلفنی، قرار ملاقات و غیره
  • داشبورد مدیریتی از تمامی زیرسیستم‌های یکپارچه نرم‌افزار حسابداری

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس‌استار می‌توانید با شماره 02187758 تماس بگیرید یا به وب‌سایت پارمیس مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.