راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین رویداد سالانه هلدینگ تفتا با عنوان «سمفونی تفتا» برگزار می‌شود / بیان گزارش عملکرد و چشم‌انداز تفتا

هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) اولین رویداد سالانه خود تحت عنوان «سمفونی تفتا» را در تاریخ 24 تیرماه 1402 برگزار خواهد کرد.

تفتا در پنج سال گذشته با هدف ارائه راهکارهای دیجیتال و توسعه محصولات جدید بانکداری و پرداخت، در راستای استراتژی‌های دیجیتال بانک تجارت تأسیس شد و هدف آن ایجاد ارزش برای مشتریان از طریق طراحی و نوآوری خدمات جدید است.

اکنون هلدینگ تفتا در نظر دارد تا بر بستر نت و با رویکرد موسیقایی اولین رویداد سالانه خود را با هدف معرفی برند تفتا، بیان چشم‌انداز فعالیت‌ها، معرفی محصولات و خدمات شرکت‌های گروه، شبکه‌سازی و گزارش عملکرد از فعالیت‌های یک سال گذشته در تاریخ 24 تیرماه 1402 برگزار کند.

در این رویداد، مهمانانی از بانک مرکزی، کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس، بانک تجارت، گروه شرکت‌های تفتا، هلدینگ‌های فناوری اطلاعات بانک‌ها، معاونان آی‌تی بانک‌ها، فعلان اکوسیستم استارتاپی حضور دارند.

طبق این گزارش، تکنو تجارت، سیمرغ تجارت، شایان تجارت، چابک تجارت، شرکت کارت اعتباری ایران کیش، توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)، زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان (زفتا) و شرکت داتا، هشت شرکت زیرمجموعه هلدینگ تفتا هستند که در این رویداد حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.