راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با همکاری تترلند و بینوست / سبد سرمایه‌گذاری رمزارز بینوست در تترلند عرضه شد

سکوی تبادل رمزارز تترلند و شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال بینوست از اولین همکاری خود در راستای ارائه سبد سرمایه‌گذاری رمزارزی خبر دادند. به دنبال این همکاری، کاربران تترلند از ابتدای خرداد با خرید واحدهای سبد سرمایه‌گذاری بینوست، به سبد‌های رمزارزی دسترسی پیدا کرده‌اند.


ارائه سبد BDefi در مبدل رمزارزی تترلند


شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال بینوست و سکوی تبادل ارز دیجیتال تترلند با آغاز طرح همکاری تجاری خود از ابتدای خرداد سال جاری، امکانات تازه‌ای برای کاربران بازار رمزارز در ایران فراهم کرده‌اند. در تازه‌ترین همکاری بین بینوست و تترلند، شرکت بینوست سبد BDefi، سبد شاخصی حوزه دیفای را در مبدل رمزارزی تترلند قرار داده است وکاربران از این طریق می‌توانند این سبد را خریداری کنند.

بینوست که در چهار سال گذشته فعالیت حرفه‌ای خود درزمینه ارائه سبد‌های سرمایه‌گذاری بلاکچینی در شبکه اتریوم و پالیگان را افزایش داده است، در جدیدترین خدمت خود سبد سرمایه‌گذاری رمزارز BDefi را با همکاری تترلند در اختیار عموم کاربران قرار داده است.

تترلند، مرجع تخصصی نرخ تتر در ایران و یکی از سکوهای تبادل رمزارز، با هدف افزایش خدماتش به کاربران و ایجاد محصولات یکپارچه در حوزه بازار رمزارزها، این سبد سرمایه‌گذاری رمزارزی را در مبدل خود فهرست کرده است تا کاربران این سکوی تبادل بتوانند با دارایی‌ دیجیتال خود، واحدهای این سبد سرمایه‌گذاری را به‌راحتی خریداری کنند.


مدیریت نقدینگی و امنیت سبد سرمایه‌گذاری رمزارز


سبد سرمایه‌گذاری رمزارزی بینوست که در تترلند برای خرید در دسترس قرار دارد، توسط مجموعه بینوست مدیریت می‌شود و تترلند در مدیریت دارایی آن نقشی ندارد.

شایان ذکر است دارایی کاربرانی که این سبد را از طریق مبدل تترلند تهیه می‌کنند، در کیف پول‌های امن و سرد تترلند نگهداری می‌شود.

نکته مهم دیگر اینکه کاربران هرزمان که بخواهند، می‌توانند دارایی خود را در این سبد نقد کنند. علاقه‌مندان برای خرید این سبد می‌توانند به مبدل رمز ارز تترلند مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.