پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
بانکها با هوش مصنوعی میزان تاثیر تبلیغات خود را ارزیابی میکنند
ترانسیونیون که برای تحلیل آماریاش مشهور است، با راکتفوئِل که توسعه هوش مصنوعی برای ارایه تبلیغات و خدمات اینترنتی را ارایه می دهد، وارد همکاری جدیدی شدهاند تا با اتکاء بر ارتباط بانکها با مشتریان، اطلاعاتی درباره فعالیتهای شعب و مراکز تماس (ContactCenter) فراهم کنند.
اساس این پروژه بر ارزیابی میزان فروش حضوری خدمات و به کار گیری نتایج در تبلیغات و فروش اینترنتی خدمات بانکی است. نتایج این پروژه به ایجاد برنامههای تبلیغاتی کمک میکند. این پروژه به بانکها و موسسات مالی امکان میدهد تاثیرات افزایشی تبلیغات خود را به صورت آنلاین و آفلاین ارزیابی کنند.
گفتنی است از میان 100 تبلیغات کننده بزرگ آمریکا، 65 شرکت برای ارائه تبلیغات در وب سایت، موبایل، ویدئو و رسانههای اجتماعی از خدمات راکتفوئل استفاده میکنند. چرا که الگوریتمهای تبلیغات مناسب اینترنتی برای تعیین تبلیغ مناسب برای فرد مناسب در زمان مناسب، میلیونها داده نقطهای را در نظر میگیرند که به طور خودکار براساس بازخورد واقعی تجدید میشوند، در نتیجه همکاری جدید این شرکت با ترانسیونیون میتواند مابقی سهم این بازار را نیز به سور راکتفوئل بکشاند. همچنین به عقیده ترانس یونیون این کانسپت میتواند پشتیبانی حق امتیاز را به دست آورد.
منبع: شاپرک / نیلسون ریپورت