راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل مبنا فرتاک آریا از رونمایی «پولک سافت» خبر داد / اتصال به سامانه مودیان با پولک سافت

شرکت مبنا فرتاک آریا، از محصول جدیدی به اسم «پولک سافت» رونمایی کرد. مرتضی حسینی، مدیرعامل این شرکت درباره پولک سافت به راه پرداخت می‌گوید: «محصول جدید مبنا فرتاک آریا، یک نرم‌افزار است که شبیه صندوق فروشگاهی اندرویدی عمل کرده و دارنده این محصول می‌تواند هم از طریق دستگاه و هم از روی موبایل خود فاکتور صادر نماید.»

شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا یکی از شرکت‌های فعال در حوزه پول و پرداخت الکترونیک است که در پروژه‌های مدیریت ناوگان حمل‌ونقل، پرداخت الکترونیک و … ایفای نقش می‌کند.

مبنا فرتاک آریا به‌تازگی از محصول جدید خود در سبد محصولات پولک، به اسم «پولک سافت» رونمایی کرد. مرتضی حسینی، مدیرعامل این شرکت درباره این محصول توضیح می‌دهد: «این محصول یک نرم‌افزار است که شبیه صندوق فروشگاهی اندرویدی عمل کرده و یک دستگاه کارت‌خوان به آن متصل می‌شود. در نسخه اولیه نرم‌افزاری این محصول، مشتری پس از خرید آن می‌تواند پولک سافت را بر کامپیوتر و موبایل خود نصب کند. به‌عبارت‌دیگر، دارنده این محصول می‌تواند هم از روی دستگاه و هم از روی موبایل خود فاکتور صادر نماید.»

او در ادامه، مزیت دیگر پولک سافت را در داشتن قابلیت بارکدخوانی از طریق اسکنر گوشی، اعلام کرد و درباره سایر ویژگی‌های این محصول گفت: «پولک سافت، منوی فروش سریعی دارد که برای صنوفی همچون کارواش‌ها، بیرون‌برها، بستنی‌فروش‌ها و… بسیار کاربردی است. این محصول قابلیت اتصال به سامانه مودیان را نیز داشته که مشتری بنا به انتخاب خود، هم می‌تواند از این ماژول استفاده کند و هم می‌تواند از این ماژول استفاده نکند. امکان فعال‌کردن و غیرفعال‌کردن این قابلیت توسط پذیرنده برای صدور صورت‌حساب الکترونیکی در سامانه مودیان وجود دارد.»

ورژن جدید پولک سافت، محدودیتی در زمینه تعداد صندوق ندارد. مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک آریا در این زمینه توضیح می‌دهد: «در ورژن جدید این محصول محدودیت صندوق وجود ندارد و شما می‌توانید از سه لایسنس به بالا با پرداخت هزینه، تعداد بیشتر به‌عنوان‌مثال، روی پنجاه صندوق دیگر این محصول را نصب کنید.»

حسینی ادامه داد: «از طریق پولک سافت، تعداد و مبلغ اقلام روی فیش پوز نیز هم چاپ می‌شود.»

مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک آریا، در پایان صحبت‌های خود با اعلام اینکه در شهرهایی همچون گیلان، کرج، سمنان، اصفهان، شیراز این محصول فرتاک آریا را خریداری کرده‌اند، بیان کرد: «پولک سافت از نظر سخت‌افزاری شش ماه گارانتی داشته و از نظر نرم‌افزاری نیز یک سال گارنتی دارد همچنین از سال اول به بعد هم در صورت نیاز پشتیبانی انجام خواهد شد»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.