راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیشنهادی برای دارندگان کارت اعتباری پیشگامان / دیجی‌پی خرید اقساطی از دیجی‌کالا را فراهم کرد

دیجی‌پی، خرید اقساطی از دیجی‌کالا را برای دارندگان کارت اعتباری پیشگامان امکان‌پذیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، بر اساس توافق انجام شده بین بانک ملی ایران و این شرکت، دارندگان کارت اعتباری پیشگامان می‌توانند هنگام خرید از دیجی‌کالا پرداخت خود را به روش اقساطی انجام دهند. کاربران کارت اعتباری پیشگامان می‌توانند هنگام خرید از دیجی‌کالا در مرحله پرداخت گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب کنند و در قسمت کارت‌های دیگر من، روی کارت اعتباری بانک ملی کلیک و اطلاعات کارت پیشگامان خود را کامل کنند. سپس هزینه خرید یا قسمتی از آن را با کارت اعتباری‌شان پرداخت و مبلغ خرید را طی چند قسط پرداخت کنند.


کارت اعتباری پیشگامان چیست؟


کارت اعتباری پیشگامان، یکی از خدمات بانک ملی برای دارندگان حساب‌های این بانک است که از طریق آن کاربران می‌توانند خریدهای خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد انجام دهند و به میزان اعتباری که مصرف کرده‌اند، اقساط خود را در سامانه پیشگامان پویا پرداخت کنند.

دریافت این کارت برای مشتریان بالای ۱۸ سال بانک ملی که دارای یکی از انواع حساب‌های قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت باشند و چک برگشتی یا سابقه بدحسابی در نظام بانکی کشور نداشته باشند، امکان‌پذیر است.

دیجی‌پی با ارائه این خدمات به توسعه روش‌های مدرن دسترسی به تسهیلات و اعتبار برای کاربران نهایی کمک می‌کند تا تعداد بیشتری از خریداران بتوانند در لحظه‌ نیاز خریدهای خود را انجام دهند و امکان استفاده از پیشنهادها و فرصت‌های بیشتر خرید را به دست آورند.

منبع دیجی پی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.