راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سنباد در پنج عنوان شغلی دعوت به کار می‌کند

سنباد به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات بانکداری باز و راهکار جامع API با سرمایه‌گذاری ۹ بانک پیشرو در زمینه تحول دیجیتال از جمله بانک‌های پارسیان، انصار (بانک سپه)، سامان، پاسارگاد، ایران‌زمین، سینا، شهر، کارآفرین و مؤسسه مالی و اعتباری ملل ایجاد شده و به‌دنبال ایجاد تجربه‌ای جدید از خدمات نوین در اکوسیستم اقتصاد نوآوری ایران از جمله کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک و فین‌تک است.

شرکت سنباد برای تکمیل نیروی انسانی خود در ۵ عنوان شغلی زیر دعوت به همکاری می‌کند.

دستیار مدیرعامل

توانایی‌ها و تخصص‌های موردنیاز:

  • کنترل پروژه‌های شرکت
  • گزارش‌دهی مستمر به مدیرعامل
  • کنترل و توسعه کسب‌وکار شرکت

مدیر محصول

توانایی‌ها و تخصص‌های موردنیاز:

  • توانایی حل مسئله
  • تسلط بر مدیریت چرخه عمر محصول
  • تسلط در جمع‌آوری اطلاعات، پردازش و تحلیل اطلاعات مربوط به محصول
  • آشنایی با بازاریابی و فروش و تحقیقات بازار و مشتری

کارشناس منابع انسانی

توانایی‌ها و تخصص‌های موردنیاز:

  • آشنایی با فرایندهای منابع انسانی
  • مشارکت و مدیریت جذب فرایند جذب نیروی انسانی
  • استقرار ساختار سازمانی متناسب با اهداف
  • تهیه، تنظیم و بازنگری سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها، روش‌های اجرایی، مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه.

کارشناس روابط عمومی

توانایی‌ها و تخصص‌های موردنیاز:

  • تولید محتوای تبلیغاتی
  • مدیریت ارتباط با رسانه‌ها به منظور پوشش اخبار و برگزاری رویدادها
  • آشنایی با مفاهیم و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • اجرای کلیه فعالیت‌های مرتبط با برگزاری نمایشگاه، همایش و…

کارشناس فروش

توانایی‌ها و تخصص‌های موردنیاز:

  • فعال و پرانرژی
  • فن بیان مناسب
  • دارای مهارت بازاریابی
  • دارای روحیه کار تیمی

علاقه‌مندان به این عناوین شغلی می‌توانند سوابق شغلی و تحصیلی خود را به آدرس ایمیل HR@sanbod.co ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.