راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۵۰ سوال درباره ملی کارت بانک ملی با پاسخ

در این مطلب به 50 سوال درباره مشکلات احتمالی استفاده از ملی کارت بانک ملی پاسخ داده شده است تا در صورت احتمالا، کاربران بتوانند پاسخ مناسب خود را بیابند.

.

۱) در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن ملی کارت جه اقداماتی باید انجام شود؟

چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک ملی مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید نمود و در ساعات غیر اداری می‌توان از طریق تلفن ۶۴۱۴۰-۰۲۱ موضوع را گزارش و کارت را مسدود نمود. همچنین از طریق تلفنبانک (درصورت داشتن رمز دوم) این امر میسر می‌باشد.

.

۲) نحوه تخصیص رمز دوم به ملی کارت چگونه است؟

دارنده کارت باید به یکی از خودپردازهای بانک ملی مراجعه و با انتخاب منوی عملیات رمز و سپس گزینه تخصیص رمز دوم یک عدد بین پنج تا ۱۲ رقم انتخاب نماید.

.

۳) چنانچه هنگام برداشت وجه از طریق دستگاه خود‌پرداز وجه از حساب کسر و پول به مشتری پرداخت نشود چه اقدامی برای دریافت وجه لازم است؟

معمولاً وجه مزبور ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب برگشت داده‌ می‌شود. در غیر اینصورت با گرفتن صورتحساب و ارجاع آن به شعبه مربوطه ضمن پرکردن فرم و انجام مکاتبات لازم با مراکز ذی‌ربط وجه مربوطه به حساب واریز خواهد گردید.

.

۴) کد CVV۲ و کاربرد آن چیست؟

کد CVV2 یک عدد چهار رقمی است که پشت ملی کارت ثبت شده است و جهت خرید اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

.

۵) آیا با یک ملی کارت می‌توان از کلیه حساب‌های متمرکز استفاده نمود؟

کلیه حساب‌هائی که با یک شماره مشتری افتتاح شده باشند را می‌توان به یک کارت مرتبط نمود.

.

۶) در صورت فراموش کردن رمز اصلی ملی کارت چه اقدامی باید صورت گیرد؟

برای درخواست رمز جدید با داشتن کارت شناسائی معتبر باید به یکی از شعب سیبایی بانک ملی در سراسر کشور مراجعه گردد.

.

۷) در صورت عدم واریز وجه هنگام استفاده از کارت‌های بانک ملی از طریق خود‌پرداز – اینترنت و یا POS چه اقدامی باید انجام داد؟

دارندگان کارت‌های بانکی اگر به کارت‌ها و حساب‌های سایر بانک‌ها انتقال وجهی انجام دهند و وجه مربوطه به هر دلیل به حساب مقصد واریز نشود، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۳۳۱۱۲۱۷۷-۳۳۹۲۴۵۳۴-۳۳۹۲۴۶۱۷-۳۳۹۲۴۶۹۰-۳۳۹۲۴۷۱۷-۳۳۹۵۲۳۹۲-۳۳۹۵۵۰۵۶-۳۳۹۵۵۸۵۱-۳۳۹۵۷۹۷۴-۳۳۹۵۳۸۸۵ با پیش شماره ۰۲۱ مغایرت مربوطه را پیگیری نمایند. در صورتی که این مغایرت در بخش پایا رخ داده باشد (‌انتقال وجه از حساب بانک ملی به حساب سایر بانک‌ها با مبالغ کمتر از ۰۰۰ر۰۰۰ر۱۵۰ ریال) برای پیگیری باید با شماره‌های ۳۳۱۱۴۱۴۵-۳۳۹۲۲۵۸۴و ۳۳۹۵۳۶۸۹ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرید.

.

۸) سقف انتقال وجه کارت به کارت در سایت بانک ملی چقدر است؟

انتقال وجه از ملی کارت به ملی کارت (درون بانکی): حداکثر یکصد میلیون ریال انتقال وجه از ملی کارت به کارت سایر بانک‌ها (شتابی): حداکثر سی میلیون ریال

.

۹) نحوه انتقال کارت به کارت در سایت چگونه است؟

با مراجعه به لینک https: //Epayment. Bmi. Ir/BatchMoneyTransfer و انجام مراحل ذیل انتقال کارت به کارت انجام پذیر است:

  • الف) ورود اطلاعات کارت مبدأ شامل شماره کارت، رمز دوم، کد امنیتی CVV2 تاریخ انقضای کارت و آدرس ایمیل (اختیاری)
  • ب) ورود شماره کارت مقصد
  • ج) ورود مبلغ قابل انتقال و سپس زدن دکمه «اضافه کردن کارت»
  • د) وارد کردن متن تصویر Captcha در باکس مقابل آن و سپس زدن دکمه بررسی اطلاعات

.

۱۰) اگر در خرید اینترنتی از سایت بانک ملی، وجه مربوطه از حساب مشتری کسر شود، اما تراکنش ناموفق انجام گردد، مشتری چه اقدامی باید انجام دهد؟

اینگونه مغایرت‌ها به طور سیستمی تا حداکثر ۷۲ ساعت بعد از تراکنش، رفع می‌گردد. در صورت عدم رفع مغایرت بصورت سیستمی، مشتری می‌تواند تلفنی و یا حضوری با دایره رفع مغایرت شتابی در اداره پایاپای مراجعه و درخواست رفع مغایرت نماید.

.

۱۱) آیا در خرید اینترنتی از درگاه‌های بانک ملی یا سایر بانک‌ها از حساب مشتری کارمزد کم می‌شود؟

در حال حاضر در خرید‌های اینترنتی از درگاه‌های بانک ملی، هیچگونه کارمزدی از حساب مشتری کسر نمی‌گردد.

.

۱۲) آیا یک ملی کارت می‌تواند به چند حساب متصل شود؟

بله- ولی توجه شود که تنها یکی از آن‌ها به عنوان حساب اصلی معرفی می‌شود و در صورت انتقال وجه کارت به کارت، مبلغ مربوطه به آن حساب که حساب اصلی است، واریز می‌گردد.

.

۱۳) هزینه دریافت ملی کارت چقدر است؟

۲۳۰۰۰ ریال بابت صدور کارت و مبلغ ۷۵۰۰ ریال هزینه ارتباط کارت با حساب

.

۱۴) در صورتی که رمز اول ملی کارت به علت ورود اشتباه غیرفعال شود، آیا باید به‌‌ همان شعبه اصلی مراجعه گردد؟

خیر. جهت فعال کردن آن به هر یک از شعب بانک ملی می‌توان مراجعه کرد.

.

۱۵) اگر کارتی که به علت مفقودی مسدود گردیده، پیدا شود، جهت فعال کردن مجدد آن چه اقدامی باید انجام داد؟

برای رفع انسداد و فعال شدن مجدد کارت باید به یکی از شعب مراجعه کند.

.

۱۶) چرا پس از اینکه مشتری کارت مفقودی را مسدود نمود، در هنگام استفاده از تلفن بانک جهت اطلاع از موجودی کارت با پیغام خطا مواجه می‌شود؟

زیرا شماره کارت مشتری مسدود شده و درسیستم تلفنبانک نمی‌تواند از طریق شماره کارت و رمز دوم از موجودی خود مطلع شود، به عبارت دیگر باید با استفاده از شماره حساب و رمز حساب خود اقدام کند.

.

۱۷) اگر کد CVV2 پاک شود یا ناخوانا باشد چه باید کرد؟

مشتری باید به یکی از شعب مراجعه و درخواست کد CVV2 بنماید. شعبه نیز طی نامه کتبی مشخصات کارت مشتری را اعلام کرده و از قسمت گروه کارت شرکت سداد درخواست کد مربوطه را می‌نماید. مشتری می‌تواند بعد از ارسال نامه به سداد، در همان روز تلفنی با گروه کارت تماس گرفته و شماره را اخذ نماید.

.

۱۸) اگر کسی رمز اول ملی کارت را فراموش کند چه باید بکند؟

با در دست داشتن اصل کارت شناسایی و شماره حساب به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه و فرم درخواست رمز تکمیل کند تا شعبه برای کارت وی، از انفورماتیک رمز جدید درخواست نموده و پس از دریافت رمز جدید، آن را فعال کند.

.

۱۹) نحوه تخصیص رمز دوم ملی کارت چگونه است؟

دارنده کارت باید به یکی از خودپردازهای بانک ملی مراجعه و با انتخاب منوی عملیات رمز و سپس گزینه تخصیص یا تغییر رمز دوم یک عدد بین ۵ تا ۱۲ رقم انتخاب نماید.

.

۲۰) چنانچه هنگام برداشت وجه از طریق دستگاه خود‌پرداز وجه از حساب کسر و پول به مشتری پرداخت نشود چه اقدامی برای دریافت وجه لازم است؟

معمولاً وجه مزبور ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب برگشت داده ‌می‌شود. در غیر اینصورت با گرفتن صورتحساب و ارجاع آن به شعبه مربوطه ضمن پر کردن فرم و انجام مکاتبات لازم با مراکز ذیربط وجه مربوطه به حساب واریز خواهد گردید.

.

۲۱) آیا با یک ملی کارت می‌توان از کلیه حساب‌های متمرکز استفاده نمود؟

برای حساب‌هائی که با یک شماره مشتری افتتاح شده باشند، می‌توان ارتباط کارت به حساب را ایجاد نمود. ضمناً استفاده از حساب‌های غیرترجیحی کارت فقط از خود‌پرداز بانک ملی میسر می‌باشد.

.

۲۲) شماره مشتری چیست و نحوه بدست آوردن آن چگونه است؟

شماره مشتری شماره ۱۰ رقمی است که در زمان افتتاح حساب‌های متمرکز به مشتری اختصاص می‌یابد و می‌توان با مراجعه به شعب از شماره مشتری خود آگاهی یافت. همچنین در صورتی که در خدمات اینترنتی سایت بانک عضو باشد شماره مشتری حساب را در آن رویت نمود.

.

۲۳) چگونه در سیستم تحویل‌داری رمز بن کارت درخواست دهیم؟

۱) مراحل اقدام جهت ارسال درخواست رمز بن کارت از طریق سیستم تحویل‌داری شعب به شرح ذیل می‌باشد: ۲) انتخاب گزینه ۴۳e۶۴ (در سیستم OS/۲) و گزینه ۴۵۳۴ (در سیستم Linux) ۳) ثبت کد ملی ۴) نمایش شماره کارت‌های ویژه مربوط به کد ملی درج شده ۵) انتخاب شماره ردیف بن کارت مربوطه ۶) انتخاب گزینه «قبول» ۷) پس از اجرای فایل در Batch شبانه، برگه رمز بن کارت درخواستی از طرف شرکت داده ورزی سداد چاپ و به شعبه متولی ارسال می‌گردد. نکات قابل توجه: الف: در درخواست رمز بن کارت جهت پرسنل، بازنشسته و وظیفه بگیران استان تهران درصورتی که کد ملی افراد ثبت نشده باشد، اطلاعات کامل (شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد استخدامی و شماره بن کارت) از طریق ادارات مربوطه به این اداره کل ارسال گردد. ب: در درخواست رمز بن کارت جهت پرسنل شاغل، بازنشسته و وظیفه‌بگیر در شهرستان‌ها، درصورتی که کد ملی افراد ثبت نشده باشد، اداره امور شعب مربوطه می‌باید نسبت به اصلاح اطلاعات مشتری از طریق ارسال فایل (با کد عملیات ۶۴۰۰) از سامانه بن کارت اقدام نماید. ج: در درخواست رمز بن کارت جهت سازمان‌های متفرقه، اصلاح اطلاعات مشتریان (کد عملیات ۶۴۰۰) می‌بایست از طریق مسئول بن کارت آن سازمان انجام پذیرد. حد اقل ۷۲ ساعت بعد از اصلاح اطلاعات مشتریان در سامانه بن کارت، امکان درخواست رمز مجدد برای آن کارت از طریق تلر (سیستم تحویل‌داری) شعب فعال خواهد گردید.

.

۲۴) نحوه فعال‌سازی پیوند کارت چگونه است؟

پیوند کارت به حساب دارنده کارت متصل نمی‌باشد و کلیه شعب می‌بایست به منظور فعال‌سازی پیوند کارت، در صورت مراجعه مشتری (دارنده پیوند کارت)، ضمن احراز هویت وی، به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • ۱) افتتاح حساب جهت دارنده کارت (چنانچه دارنده کارت دارای حساب می‌باشد نیازی به افتتاح حساب جدید نمی‌باشد)
  • ۲) کنترل حساب مورد نظر از طریق گزینه ۴۳E۹۱ جهت اطلاع از ارتباط حساب با کارت دیگر
  • ۳) درصورتی که حساب با کارت دیگری ارتباط داشته باشد از طریق گزینه ۴۳۶۵ قطع ارتباط گردد
  • ۴) از طریق گزینه ۴۳۶۲ حساب به پیوند کارت مرتبط گردد
  • ۵) از طریق گزینه ۵۲۴ نسبت به تغییر رمز پیوند کارت (با رمز پیش فرض ۱۱۱۱) اقدام گردد
  • ۶) چنانچه در عملیات تغییر رمز، پیغام «کارت وارد شده معتبر نمی‌باشد» یا «بدلایل امنیتی پیام اجرا نمی‌گردد» (کد ۶۰۵۶) مشاهده شد، شعب باید به منظور رفع نقص کارت، با شرکت داده ورزی سداد – واحد صدور کارت (۹و ۸۸۷۰۴۸۵۸) – تماس حاصل نمایند.

.

۲۵) کارت هواداری ورزشی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

۱) خدمات عمومی: (کلیه خدمات عمومی این کارت مشابه ملی کارت و بشرح ذیل می‌باشد) – امکان خرید با استفاده از پایانه‌های فروش (POS) – امکان دریافت وجه از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز (ATM) – خرید اینترنتی از طریق سامانه‌های مبتنی بر کارت – پرداخت قبوض از طریق سامانه‌های مبتنی بر کارت – امکان پرداخت اقساط تسهیلات اعطایی از طریق سامانه‌های مبتنی بر کارت ۲) خدمات اختصاصی: خرید از شبکه اختصاصی فروشگاهی طرف قرارداد و بهره‌مندی از تخفیف قابل ملاحظه خرید انواع مختلف بیمه نامه با تخفیف از بیمه‌های طرف قرارداد استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی استفاده از تخفیف در مراکز اقامتی شامل هتل، تورهای داخلی و خارجی از مراکز طرف قرارداد امکان تهیه بلیط مسابقات ورزشی خصوصاً مسابقات فوتبال در آینده نزدیک

.

۲۶) چگونه می‌توان کارت هواداری ورزشی درخواست کرد؟

  • ۱) مراجعه به شعبه
  • ۲) عضویت در کانون

.

۲۷) شعبه باید چه اقدامی برای مشتری متقاضی کارت هواداری ورزشی انجام دهد؟

کلیه شعب وفق ضوابط و مقررات، پس از مراجعه مشتری و تکمیل فرم افتتاح حساب اشخاص حقیقی (نمونه ۲/۵۲۸) و ارائه مدارک لازم برای احراز هویت، از طریق سیستم تحویل‌دار سیبا (Teller) نسبت به تعریف مشتری و افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت اقدام و پس از اطمینان از واریز حق عضویت از سوی مشتری بحساب باشگاه مربوطه، با استفاده از گزینه ۴۳E۱۱ و انتخاب نوع کارت هواداری ورزشی از فهرست «نوع کارت» نسبت به ارسال درخواست صدور کارت هواداری ورزشی به سیستم مرکزی، اقدام می‌نمایند.

.

۲۸) آیا جهت صدور کارت هواداری ورزشی کارمزد اخذ می‌گردد؟

حسب مصوبه مدیریت محترم بانک بابت صدور کارت هواداری ورزشی کارمزدی اخذ نمی‌گردد.

.

۲۹) مراحل عضویت در کانون هواداران باشگاه و دریافت کارت هواداری ورزشی به چه صورت است؟

به منظور ارائه درخواست عضویت، متقاضی می‌بایست مدارک مشروحه ذیل را به نشانی مندرج در وب سایت بانک ملی (منوی خدمات← گزینه الکترونیکی← گزینه کارت هواداری ورزشی) ارسال نماید. ۱) فرم تکمیل شده «درخواست کارت عضویت در کانون هواداری» (فرم مذکور از طریق وب سایت بانک ملی قابل دسترسی می‌باشد. بدیهی است ارسال کارت هواداری ورزشی منوط به تکمیل مدارک فوق الذکر و ارسال آن‌ها توسط متقاضی به آدرس مندرج در سایت بانک می‌باشد. ۲) تصویر فیش واریزی بابت حق عضویت [مبلغ و شماره حساب هر باشگاه، براساس مفاد قرارداد بانک با باشگاه ذی‌ربط، جهت اطلاع درسایت بانک ملی (منوی خدمات←گزینه الکترونیکی← گزینه کارت هواداری ورزشی) درج خواهد شد.] ۳) یک قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ با زمینه سفید ۴) تصویر صفحه اول شناسنامه ۵) تصویر متن و ظهر کارت ملی

.

۳۰) آیا کارت هواداری ورزشی که مشتری دریافت می‌کند فعال است؟

خیر. کارت هواداران ورزشی در زمان ارسال به نشانی متقاضی غیرفعال است، لذا می‌بایست همزمان با مراجعه مشتری به شعبه و تحویل رمز به مشارالیه، فعال گردد. کارت هواداری ورزشی پس از صدور از طریق شرکت طرف قرارداد به نشانی متقاضی و رمز مربوطه به شعبه درخواست کننده ارسال خواهد شد و متقاضی پس از دریافت کارت مذکور می‌بایست به منظور دریافت رمز مربوطه به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه نماید.

.

۳۱) امکان سوءاستفاده از کارت عابر بانک چگونه است؟

اگر کسی شماره ۱۶رقمی روی کارت + رمز دوم کارت + کد CVV2 + تاریخ انقضاء کارت شخص دیگری را داشته باشد می‌تواند از موجودی حساب به راحتی برداشت کند. در این حالت باید به پلیس فتا مراجعه کرد.

.

۳۲) در مورد کارت‌هایی که تاریخ صدور بر روی آن‌ها درج شده است، چگونه می‌توان از تاریخ انقضای آن‌ها مطلع شد؟

به تاریخ صدور ۵ سال اضافه می‌کنیم، تاریخ انقضای کارت بدست می‌آید. به عبارت دیگر ماه صدور تغییر نمی‌کند و تنها ۵ سال به رقم سال صدور اضافه می‌شود.

.

۳۳) آیا انتقال کارت به کارت کارمزد دارد؟

ملی به ملی کارمزد ندارد. اما کارت به کارت از ملی به سایر بانک‌ها یا از دستگاه سایر بانک‌ها به ملی برای انتقال وجه تا ده میلیون ریال مبلغ ۵۰۰۰ ریال کارمزد دارد که برای مبالغ بالا‌تر، به ازای هر ده میلیون ریال مبلغ ۲۰۰۰ ریال کارمزد اضافه می‌شود.

.

۳۴) مراحل اداری برای اخذ مجدد کارت و رمز پس از مفقود شدن انواع کارت‌های اعتباری اعم از بن‌کارت و سفرکارت و ملی‌کارت و فراموشی رمز مربوطه چگونه است؟

در صورت سرقت یا مفقودی کارت اعلام مشخصات شخصی و شماره کارت به شماره تلفن ۶۴۱۴۰ برای مسدودی کارت و جلوگیری ازسوء استفاده احتمالی ارائه درخواست برای صدور کارت یا رمز المثنی از طریق شعب، همچنین اداره کل سرمایه انسانی (دایره بازنشستگی) یا اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین.

.

۳۵) در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن ملی کارت جه اقداماتی باید انجام شود؟

چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک ملی مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید نمود و در ساعات غیر اداری می‌توان از طریق تلفن ۶۴۱۴۰-۰۲۱ موضوع را گزارش و کارت را مسدود نمود. همچنین از طریق تلفنبانک (درصورت داشتن رمز دوم) این امر میسر می‌باشد.

.

۳۶) آیا امکان انتقال وجه به کارت‌های هدیه وجود دارد؟

خیر. امکان انجام انتقال وجه و شارژ مجدد هدیه کارت وجود ندارد.

.

۳۷) چرا انتقال کارت به کارت در اواخر ماه و در زمانی که یارانه‌ها به حساب واریز می‌شود، به مشکل بر می‌خورد؟

زیرا بسیاری از بانک‌ها از جمله بانک ملت سوئیچ کارت خود را غیرفعال می‌کنند. برای رفع مشکل، مشتری باید با پشتیبانی تلفن ۸۳۳۸۶ و یا مرکز شتاب بانک مربوطه تماس بگیرد.

.

۳۸) انواع کارت‌های بانک ملی کدامند؟

پیش شماره ۶۰۳۷۹۹۱۰ الی ۱۸: ملی کارت معمولی پیش شماره ۲۶- ۶۰۳۷۹۹۲۵: بن کارت – سفر کارت پیش‌شماره ۶۰۳۷۹۹۶۰: کارت اعتباری پیش شماره ۶۰۳۷۹۹۳۶: کارت هدیه غیرقابل برداشت از طریق خودپرداز – فقط خرید پیش‌شماره ۶۰۳۷۹۹۳۷: کارت هدیه قابل برداشت از طریق خود‌پرداز کارت‌های هدیه که با شماره ۶۰۳۷۹۹۳۷ شروع می‌شوند با مبالغ متغیر بوده و امکان برداشت نقدی از این کارت‌ها از طریق دستگاه ATM وجود دارد.

.

۳۹) ملی کارت ارزی چیست؟ برای چه کشورهایی صادر می‌شود؟

ملی کارت ارزی با هدف تسهیل در جابجایی ارز توسط مسافران و تجار معتبر عازم به کشورهای حوزه خلیج فارس (امارات متحده عربی ـ قطر ـ بحرین ـ کویت و عربستان سعودی)، علی‌الخصوص زائران بیت الله الحرام بدون هیچ‌گونه کارمزد و هزینه‌ای صادر می‌گردد.

.

۴۰) استفاده از ملی کارت ارزی چگونه است؟

نوع ارز حساب مرتبط با ملی کارت ارزی درهم امارات می‌باشد، اما دارندگان این نوع کارت می‌توانند از کشورهای ذکر شده در پرسش قبل، از طریق ATM ارز محلی بگیرند. با ملی کارت ارزی از خودپردازهای کشورهای فوق که البته به ارز‌‌ همان کشور است می‌توان پول برداشت کرد که سقف برداشت آن در روز ۳۰۰ دلار ارز محلی و در سال ۳۰۰۰ دلار می‌باشد.

.

۴۱) در شعبی که دستگاه صدور آنی کارت ندارند، نحوه دریافت ملی کارت جدید چگونه است؟

شعبه درخواست مشتری را به اداره کل انفورماتیک واحد صدور کارت ارسال می‌نماید که معمولاً یک هفته الی دو هفته طول می‌کشد تا کارت جدید صادر و به شعبه تحویل داده شود.

.

۴۲) مشتری چگونه می‌تواند نام شعب دارنده دستگاه صدور آنی کارت نزدیک به محل سکونت خود را بیابد؟

از طریق تماس با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ می‌توان این اطلاعات را به دست آورد.

.

۴۳) آیا افراد نابینا می‌توانند از خدمات ملی کارت استفاده نمایند؟

بله. باید همانند شرایط افتتاح حساب، نابینایان شخص معتمدی را همراه داشته باشند.

.

۴۴) آیا می‌توان به جای صاحب حساب، فرد دیگری جهت درخواست ملی کارت جدید به شعبه مراجعه کند؟

به شرطی که وکالت‌نامه داشته باشد و عیناً عبارت اخذ کارت جدید برای آن شماره حساب قید شده باشد.

.

۴۵) آیا صدور کارت‌های مغناطیسی در سیستم بانک ملی، فقط برای اشخاص حقیقی واجد شرایط (بالای ۱۵ سال) امکان‌پذیر است؟

خیر، برای حسابهای مشترک نیز صادر می‌شود. اما به حساب حقوقی کارت مجازی تعلق می‌گیرد که امکان انتقال وجه را از کارتهای شتابی به این حساب فراهم می‌کند.

.

۴۶) مدت اعتبار ملی کارت چند سال است؟

۵ سال

.

۴۷) برای خرید اینترنتی به چه اطلاعاتی نیاز است؟

شماره ۱۶ رقمی کارت – کد CVV2 – تاریخ انقضا کارت – رمز دوم

.

۴۸) اگر بن کارت یا سفرکارت گم شد، پس از مسدود کردن توسط Call Center، چگونه می‌توان درخواست کارت جدید نمود؟

باید از طریق اداره کارگزینی یا اداره امور شعب خود به انفورماتیک درخواست داده شود تا کارت جدید صادر گردد.

.

۴۹) چرا رمز دوم کارت کار نمی‌کند؟

ممکن است ۳ بار به طور مکرر در سیستم رمز اشتباه وارد شده باشد و یا رمز تعریف شده تکراری باشد.

.

۵۰) تغییر رمز هدیه کارت چگونه امکان‌پذیر است؟

از طریق خود‌پرداز یا از طریق Pin Pad شعبه

منبع: بانک ملی

320 دیدگاه
  1. MEHDI می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید .
    تاریخ انقضای کارت عابر بانک ملی بنده سال ١۴٠٠ است . برای خرید اینترنتی در قسمت سال ، فقط دو رقم میشه وارد کرد مثلا ١٣٩٨ رو ٩٨ وارد مکنیم . ولی من نمیدونم چه عددی باید تو اون قسمت وارد کنم ! وقتی هم عدد ٠٠ رو وارد میکنم خطا میگیره .
    ممنون میشم راهنماییم کنید .

    1. ناشناس می‌گوید

      00

    2. فرهاد می‌گوید

      برای سال ۱۴۰۰ باید ماه رو ۰۱ و سال رو ۹۹ وارد کنیم.

      1. ناشناس می‌گوید

        جواب نمیده

    3. ارش می‌گوید

      کلا با ملی کار کردن مصیبته
      قاعدتا باید 00 جواب بده
      اما اگر جواب نداد برید کارت رو تعویض کنید و مدت اعتبارش رو کمتر سفارش بدید

    4. ناشناس می‌گوید

      ۰۰

    5. ناشناس می‌گوید

      14 رو وارد کنید

    6. محمد جون می‌گوید

      سلام من محمد هستم ومیخواهم بدون بانک رفتن که کارت بانکیم مسدود شده است . رفع مسدودی کنم چطوری میشود رفع مسدودی کرد ؟

      1. علی خلیلی سامانی می‌گوید

        سلام همچین چیزی امکان نداره به هیچ وجه فقط حضوری باید کارت ملی هوشمند و شناسنامه و از،هر کدوم یه کپی بگیری و به بانک مراجعه کنی

    7. سهراب گودرزی می‌گوید

      فقط دوتا ۰۰ بزن

      1. امیرعلی می‌گوید

        آیا اگر کارت بانکی مدت اعتبارش تمام شده باشد میتوان به آن پول انتقال داد؟

    8. ناشناس می‌گوید

      فقط کافیه بجای ۱۴۰۰ فقط ۰۰بزارید

    9. ابوالفضل بهادری می‌گوید

      کارتم زمان تراکنش در دستگاه کارتخوان می‌گوید حساب تعریف نشده است و درعابر بانک می‌گوید حساب نامعتبر است.
      چکار کنم درست شه؟ ممنون میشم اگه جواب بدین

      1. محمد می‌گوید

        ببخشیدکارت من میخام هر عملی ک انجام بده میگه پاسخی از شبکه شتاب دریافت نشد

    10. خرم اژدرینسب می‌گوید

      من کارتم میزنم که پول برداشت کنم عابربانک می‌گوید حساب شما ثبت نشده لطفاً جواب بگوید

      1. داریوش می‌گوید

        باید به داخل بانک مراجعه کنید تا شماره تلفن ثبت شود

    11. ناشناس می‌گوید

      ما

  2. سایبر می‌گوید

    بنده کارت عابرموبه علت رسیدن تاریخ انقضا تعویض وکارت جدیدباشماره جدیدالبته روی کارت.سوال اینه که آیایارانه به این کارت واریض میشه یانه.ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. رسول قربانی می‌گوید

      شما برای پرداخت یارانه شماره حساب معرفی کردید؛ نه شماره کارت.
      پس نگران نباشید، شماره حساب شما همیشه ثابته و پول همچنان به حساب شما واریز میشه و کارت فقط ابزاری هست برای وصل شدن به این حساب.
      اصل کاری حساب هست و نه کارت بانکی.

      1. ... می‌گوید

        سلام من حساب سهام عدالت بستم حساب جدید باز کنم پول به حسابم واریز میشه؟؟؟

      2. علی می‌گوید

        سلام من میخام تمام. تراکنش های کارتم پاک بشه از اطلاعات.بابد حساب عوض کنم یا شماره شبا رو

    2. مایده یرفی موسوی می‌گوید

      سلام میخواهم بدون بانک رفتن که کارت بانکیم مسدود شده است . رفع مسدودی کنم چطوری میشود رفع مسدودی کرد ؟

      1. محمد می‌گوید

        تو بالاتر اسمت محمد جون بود
        چه خبرتونه ؟
        چههه خبرتوووونهههه؟

      2. علی خلیلی سامانی می‌گوید

        سلام همچین چیزی امکان پذیر نیست و به هیچ عنوان نمیشه باید کپی کارت ملی و شناسنامه با اصل کارت ملی و شناسنامه ببری بانک تا انجام بدن واست .

    3. شیما می‌گوید

      سلام. آیا با کارت هر بانکی باید از خودپرداز همون بانک پول برداشت کنیم؟ یا میشه از خودپرداز بانک های دیگه م پول برداشت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. سیاوش می‌گوید

    تاریخ انقضا کارت من سال 1400 برای ورود به سامانه پرداخت اینترنتی باید چه سالی رو وارد کنم؟ 00 یا 14؟

    1. ناشناس می‌گوید

      99

      1. سعید می‌گوید

        99 کار کرد مرسی

      2. maral می‌گوید

        واقعا مرررسی کار کرد

        1. Meisam می‌گوید

          سلام
          کارت شما از سوی بانک صادر کننده محدود شده است یعنی چه؟!

          1. ناشناس می‌گوید

            سلام شخصی مبلغ ۸۰ هزار تومن به کارت ملی من واریز کرده با توجه به اومدن پیامک و چاپ مبلغی به حسابم نیومده در ضمن از حساب شخص پرداخت کننده پول کم شده لطفا راهنمایی کنید

          2. محمد رضا می‌گوید

            سلام.یسوالی داشتم.من تاریخ کازت بانکیم ب پایان رسیده الان کارت جدید گرفتم الان سود سهام ب کارتم واربز میشه البته قبلا شماره شبا کارت قبلبمو ثبت کردم

    2. ناشناس می‌گوید

      با سلام بنده رمز کارت خود رو تغییر داده آیا می شود از طریق رمز دوم قبلی پول برداشت کنم

      1. سهراب گودرزی می‌گوید

        نه عمو

    3. حدیث می‌گوید

      ۰۰

    4. ناشناس می‌گوید

      ۰۰

      1. ایمان تقی زاده می‌گوید

        چرا نمیشه اشب انتقال بدم

        1. آرتا می‌گوید

          سلام ببخشيد از دوستان يه سوال دارم اگه بخوايم سپرده يكساله رو برداشت كنيم ميتونيم؟

    5. امیدعباسی می‌گوید

      00

  4. رسول قربانی می‌گوید

    دوستانی که تاریخ انقضای کارتشون 1400 هست برای خرید اینترنتی در بخش ورود سال تاریخ انقضا دو تا صفر (00) وارد کنند.
    همونطور که هنگامی که تاریخ انقضا یک کارت 1397 هست و شما هنگام خرید اینترنتی عدد 97 رو وارد میکنید، هنگامی که تاریخ انقضای کارت شما 1400 هست هم باز دو رقم آخر یعنی 00 رو وارد کنید.

    برای رفع مشکل تاریخ انقضای کارت 1400 در هنگام خرید اینترنتی

    1. ناشناس می‌گوید

      اطلاعات غلط ندید لطفا
      نمیدونید
      بگید نمی دونم

      00 کار نمی کنه عشقم

      1. ناشناس می‌گوید

        چ غلطی کنیم پس!!

      2. علی خلیلی سامانی می‌گوید

        داداش 14 رو بزن ببین کار میکنه اگه نشد ۹۹ رو بزن

    2. محمد می‌گوید

      سلام
      00 مشکل داره و قبول نمیکنه !
      بانک مرکزی صحبت 3 ساله برای تاریخ انقضا داشته که بانک ملی فکر میکنم تنها بانکی هستش که 5 ساله ارائه میده !
      این در حالی هستش که باید بانک ها سیستم شاپرک بحث تاریخ انقضارو عملا برای سال چهار رقم در نظر بگیرن ! این یک نقص هستش که هنوز تدبیری براش نداشتن !
      1400 – 1401 – 1402 و …
      که بخواییم دو رقم سمت راست رو وارد کنیم از سال فعلی کمتر بوده و سیستم دچار اختلال میشه !

    3. ناشناس می‌گوید

      سلام آقای قربانی من 3روزه کارت جدید گرفتم و دوباره گم شده باید مکاری بکنم

  5. ناشناس می‌گوید

    سلام.من کارت انقضا تموم شد امروز عوضش کردم یه کارت جدید داد و گفت ساعت۱۲شب به بعد فعال میشه….کسی میتونه تا قبل ساعت۱۲به شماره کارت قبلی پول واریز کنه؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      خیر
      با صدور کارت جدید، شماره کارت قبلی از اعتبار ساقط میشه

  6. javad می‌گوید

    چرا در زمان پرداخت قبوض توسط سامانه بام اندروید بانک ملی کد پیگیری داده نمیشه سوال دومم این که چرا در سیستم اس ام اس بانک هنگام خرید مبلغ اس ام اس اشتباه دوبار تا حالا به بانک مراجعه کردم

  7. برديا می‌گوید

    ميتونم كل پول درون كارتم رو خرج كنم دوباره بريزم توش يعني براي مدتي كاملا خالي باشه نميسوزه؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      نه هیچ مشکلی پیش نمیاد

      1. ناشناس می‌گوید

        سلام اگه کارت بانکی بسوزه بعدا بخوای پرینت بگیری برداشت ها و کار کرد ها رو نشون میده؟

  8. آرش می‌گوید

    برای کارت با تاریخ اعتبار 1400 وارد کردن 00 کار نمی کند

    1. دلسوز می‌گوید

      خاک تو سر این نظام بانکی که مردم بخاطر تاریخ انقضا اسیر شدن….واقعا ادم تاسف میخوره..اخه وقتی تاریخ انقضای 1400 هنوز تکنولوژیشو ندارین تو سیستمتون پس چرا کارتای 1400 دست ملت دادین …

    2. بهزاد می‌گوید

      سلام اعتبار کارت منم ۱۴۰۰ هستش و هر موقع دو صفر وارد کردم کار کرده و میکنه تعجب میکنم چطور میگید مال شماها کار نمیکنه

  9. موسی از کازرون می‌گوید

    با عرض سلام.یه مشکلی که من دارم اینه که هرزمان میخوام کارت شارژ بخرم پیغام میده (کارت شما از طرف بانک صادر کننده محدود شده است لطفا از کارت دیگری استفاده کنید).با بانک صادرکننده هم تماس گرفتم درست جواب ندادنمشکل دقیقا چیه؟لطفا جواب بدین.

    1. خجسته می‌گوید

      سلام ، من این مشکل رو داشتم .دلیل ان جابجا شدن اعداد شماره کارت در فایل متن (txt)بود . وقتی شماره کارت را با خط تیره جدا میکنید در حالت فارسی نویسی چهار رقم آخر به اول منتقل میشود

    2. Zahra می‌گوید

      رمز دوم شما مسدود شده ..به عابر بانک مراجعه کنید و رمز دوم جدید بگیرید.

    3. حسین می‌گوید

      بعضی از بانک ها برای برداشت 2 هزار تومان واسه کارت شارژ قبول نمیکنند حداقل مبلغ برداشتشون 5 هزار تومان است میتونه دلیلش این باشه چون منم به همین مشکل خوردم

      1. مسعود مرادی می‌گوید

        یک هفته است ب دنبال دریافت عابر بانک ملی هستم .نشد لطفآ تمنا کمک فرمایید .تشکر

  10. موسی از کازرون می‌گوید

    ببخشید یادم رفتم بگم.من کلا اینترنتی خرید میکنم.رمز دوم هم دارم.حالا برای خرید حجم از اینترنت و یا کارت شارژ اخطار بالایی رو میده.

  11. ناشناس می‌گوید

    کارت هدیه من رمز نداره هدیه گرفتم از یک سازمان مبلغش50تومنی هیج جاش رمز نیس چیکارکنم؟

    1. ناشناس می‌گوید

      رمز کارت هدیه بانک ملی 1111 هست

  12. سیاوش می‌گوید

    من از بانک پرسیدم برای سال 1400 باید ماه رو 01 و سال رو 99 وارد کنیم.

    1. فرهاد می‌گوید

      این پاسخ جواب داد.
      #مشکل_سال_1400_کارت_بانک_ملی

  13. Sina می‌گوید

    سلام سئول اینه که اگرشخصی درایام تعطیل وعده دسترسی به بانک باکدخطای دفعات واردشدن صحیح نبودن رمزکارت خودمواجه شد با توجه به اینکه رمز عبور مربوط به خود را دارد و نیاز مبرم به نقدینگی چیست با توجه به سیاست بانکی که اقایون وضع کرده‌اند لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    1. حمید می‌گوید

      آقا این باید به سیاست خودت برگرده پولتو توی دو سه تا حساب بخوابون، یه کارت پیدا کنی از کسی قرض بگیری برات کارت ب کارت کنه.با خودت پول نقدی داشته باشی.موافق باشی

      1. حسین می‌گوید

        سلام من تاریخ انقضاء بانک صادراتم به پایان رسید و رفتم پنج هزار تومان دادم یه کارت بهم دادن میخوام بدونم آیا شماره شبا من عوض میشه یا نه

        1. رسول قربانی می‌گوید

          خیر
          عوض نمیشه

  14. رویا می‌گوید

    سلام ، کارت من انقضاش تموم شده بود و امروز رفتم کارت جدید گرفتم، و مبلغ ۲۳۰۰ تومن پرداخت کردم، در صورتی که از بانکهایی همچون انصار، رفاه و تجارت کارت گرفتم و مبلغی ندادم! میخاستم ببینم فقط بانک ملت هزینه دریاقت میکنه؟ و یسوال دیگم اینکه هزینه ارسال پیامک از طرف بانک چقدره؟ از متصدی بانک پرسیدم گفتن هزینه نداره. لطفاk هر دو سوال رو جواب بدید

    1. علی می‌گوید

      سلام ساعت چند تا چند اس ام اس برداشت بانک ارسال نمیشه ؟

  15. سیمین می‌گوید

    سلام
    من رمز عبور ورود به سامانه بامم تو گوشیم ذخیره بود امروز خاستم عوضش کنم که جای دیگه به مشکل بر نخورم
    تمام مراحل رو انجام دادم و نام کاربری هم اومد رو صفحه گوشیم خودبخود
    ولی رمز رو میزنم وارد سامانه نمیشه
    پیام عدم احراز هویت میده
    یه بارم زد حساب شما مسدود شده درحالیکه مراحل تغییر نام کاربری و رمز تایید شد
    چرا نمیتونم وارد سامانه بشم؟
    ممنون میشم جواب بدید

  16. سهیل می‌گوید

    سلام خسته نباشید من ۱۴۸ هزار تومن از کارت ملی به کارت دیگرم که سپه هستش با خودپرداز بانک کشاورزی زدم که نوشت عملیات ناموفق بعدش متوجه شدم که از حسابم پول کسر شده منتظر مندم که اصلاحیه بیاد نیومد به بانک کشاورزی مراجعه کردم یکی کارکنانش بهم گفت تا ۱ساعت دیگه برگشت میخوره اگر هم نیامد نهایتا تا ۷۲ساعت برگشت میخوره چون یارانه میدن به نظر دوستان من چکار کنم

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      با میز امداد شتاب تماس بگیرید

      1. سهراب می‌گوید

        سلام کارت هدیه بانک ملی هدیه گرفتم اما رمز داخلش نبود باید چه کار کنم؟

  17. علی می‌گوید

    اقای رسول قربانی لطفا به این سوالم جواب بدید اگر کسی برای کارتش رمز دوم تعریف نکرده باشه ایا امکان سرقت توسط هکر ها وجود دارد؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      تا زمانی که کسی رمز اول یا دوم شما رو نداشته باشه به هیچ وجه نمیتونه از کارت شما سوء استفاده کنه
      که اغلب برای به دست آوردن رمز از طریق خودتون اقدام میکنند! یعنی مثلا توی فروشگاه رمز اولتون بلند بگید و همه بشنوند! یا مثلا از یک فروشگاه اینترنتی دروغین بخواهید خرید کنید و رمز دوم کارتتون به همراه اطلاعات کارتتون رو وارد کنید. در این مواقع هیچ پولی اون لحظه از حساب شما کم نمیشه ولی با همون اطلاعات میرن و خرید میکنند.
      پس چیزی هک نمیشه؛ در واقع به شکلی اطلاعات رو از خودتون میزدند.

      1. ناشناس می‌گوید

        سلام…کارت انقضا کارتم تموم شده…ایا کسی میتونه به کارتم مبلغی بفرسته…ایا مبلغ به کارتم میره….

        1. سهراب گودرزی می‌گوید

          نه عمو نفرستن برات ها

          1. فرهاد می‌گوید

            سلام خسته نباشید من هرجا که کارت میکشم جواب مینویسه که حساب متصل نیست واشکال دارد این مشکل ازچی میتونه باشه لطفا جواب بدین ممنون

    2. نسلم می‌گوید

      سلام دوستان من ثبت نام کردم برای کارت مرزی وگرفتمش فعالش هم کردم سه سری اول پول به حسابم واریزشدمن برداشت کردم دوباره دهیاروستای ما اعلام کرد که کوپی شناسنامه وکارت ملی سرمرست وبچه رابیارید که من میخواهم حساب بجه هارابیفزایم بعدازون هیچ خبری ازپولهانشود دیکه به حسابم پول واریزنشد

    3. سیداحمد هاشمی می‌گوید

      خیر

  18. علی می‌گوید

    ممنون اقای رسولی

  19. Rasool می‌گوید

    من در یکی ازشعب بانک ملی افتتاح حساب کردم ولی ملی کارت دریافت نکردم آیا میتونم از یک شعبه در یک شهر دیگه برای همان حسابم ملی کارت دریافت کنم ؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      بله امکانش هست

      1. Rasool می‌گوید

        خیلی ممنون و خسته نباشید

      2. ناشناس می‌گوید

        سلام من ۶۰ تومن کسی واسم کارت به کارت کرد بعدشم رمزمو تقییر دادم و رمز دوم گرفتم بعد میخوام از بانک پول بگیرم میگه موجودی کافی نیست چرا ؟

      3. ناشناس می‌گوید

        سلام من می خوام به حساب شخصی پول واریز کردم ولی به اون شخص نرسیده باید چکار کنم

  20. ناشناس می‌گوید

    سلام موبایل بانک ملی من از کار افتاده بروز رسانی کردم اما درست نشد،اگه کسی میدونه باید چیکار کنم که درست بشه لطفا راهنمایی کنه،ممنون

    1. ناشناس می‌گوید

      دیشب رفتم عابر بانک پول دویست تومن برداشت کنم ، پول از حسابم کم شد و اسش اومد ولی پولی بهم نداد ،،باید چیکار کنم ،تورو خدا راهنمایم کنید

  21. Derakhshan می‌گوید

    سلام،من كارت مفقودشد وبعدمدتي كارت جديددرخواست كردم والان ميخوام توسامانه بام ثبت نام كنم توقسمت كارت هاي من فقط شماره كارت قبليم مياد.خواهشا كمكم كنيد ممنون

  22. ali می‌گوید

    سلام من همیشه خرید اینترنتی میکنم حالا یا اکانت یا شارژ دیشب هر چی مشخصات کارتم + رمز دوم رو وارد میکردم میزنه حساب نا معتبر الان چند ساعتی میشه اینجوریه مشکل از کجان؟

  23. ناشناس می‌گوید

    سلام چطور میتونم تراکنش هامو ببینم …آیا از طریق کافی نت ممکن است

  24. سعید آدینه لو می‌گوید

    سلام من برای گرفتن شارژ همراه اول باید ۱۰بار کد #۱*رو بدم بعدشم بنویسه پشیتیبانی نمیشه

  25. امید می‌گوید

    من تو همون شعبه ی ملی که چند سال پیش حساب باز کرده بودم کارتمو عوض کردم هزینه ای نگرفت ! شایدم بدون اینکه بهم بگه از حساب کشید که بعید میدونم !!!!
    تاریخ انقضا کارت جدید 1401 /04 هست – موقع خرید اینترنتی همون مشکلی روکه دوستان 00 دارند منم خواهم داشت یا 01 هیچ مشکلی نداره تو درگاه خرید اینترنتی بانک ملت و سامان و غیره ؟
    ممنون

  26. راضیه می‌گوید

    سلام خسته نباشید من هر ماه مبلغ 180 هزار تومان قسط میدهم همیشه برام اس ام اس پرداخت اقساط تسهیلات نیومد با این تلفن بانک زد پرداخت شد و از حسابم پول کسر شد ولی اس ام اسی که همیشه برام میومد یعنی پرداخت اقساط تسهیلات امروز برام نیومد من چیکار کنم؟

  27. نرگس می‌گوید

    با سلام چگونه می توانیم کد پیگیری قبضی را که پرداخت کرده ایم را بدست بیاوریم ؟ با تشکر

  28. امین می‌گوید

    سلام
    من کارت به کارت کردم اما بعد از کارت به کارت فهمیدم شماره کارت طرف مقابل عوض شده به خاطر منقضی شدن کارتش
    از طرفی شماره پیگیری بانک مبدا داده بهم…چه اتفاقی میافته سر این مبلغی که کارت به کارت شده؟

  29. محمد می‌گوید

    دلیل مسدودی کارت بانکی من چیست

    1. اسماعیل می‌گوید

      دلیل مسدی کارت چیه هست

  30. هستی می‌گوید

    من مبلغی رو کارت به کارت کردم و فیش رو به گیرنده مبلغ دادم اما پس از چند روز گیرنده مبلغ به من گفت من هیچ فیش نگرفتم شما باید برای. بانک یه پرینت بگیری.ولی چون کارت به اسم مادرم هست ما تونیم شناسنامه و کارت ملی ببریم .

  31. Parmand می‌گوید

    من رمز کارتم و سه بار اشتباه تایپ کردم و پیام اومد که کارتتون مسدود شده حالا باید چیکار کنم؟
    بانک سوزونده کارتم و؟

  32. فرزانه می‌گوید

    سلام من خواستم مبلغ ۴۸.۰۰۰.۰۰۰ریال از ملی به ملی جابجا کنم کارتمو خورد دستگاه و پیغام داد به دلایل امنیتی دستگاد قادر به برگشت کارت شما نمیباشد.این به چه علتیه؟

  33. اسماعیلی می‌گوید

    با سلام
    راهکاری برای خرید های اینترنتی که باید از حساب شرکت انجام شود چیست؟
    راهکاری برای گرفت کارت از حساب شرکت چیست ؟

  34. Amir می‌گوید

    با سلام من تازه یه حساب باز کردم بانک ملی پس از دریافت کارت بانکی بهم گفتن فردا فعال میشه ولی من هرچی‌میزنم ک از حسابم پول یا شارژ بردارم میگه کارت نامعتبر دلیلش چیه ؟؟ یعنی باید برم بانک بازم؟ هنوز فعالش نکردن ؟

    1. امیرحسین زارع می‌گوید

      منم همین مشکلو دارم

    2. S می‌گوید

      منم همین مشکلو دارم!!!

  35. Ruhulla می‌گوید

    سلام-من-نمیتونم-با-کارت-قبض-برداخت-کنم-میکه-کارت-غیر-مجازه

  36. مهدی داورزنی می‌گوید

    سلام تاریخ انقضای کارت بانک ملی منم1401/05 هست چی باید وارد کنم دو بار هم ا اشتباه زدم خواهش میکنم اگه دقیقا اطلاع دارید راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم
    مهدی داورزنی

    1. ناشناس می‌گوید

      باید بزنی 01/05یکی ماه و دیگری سال اعتباره

  37. محمد می‌گوید

    بابا تورا خدا بگه این متن کارت شما از سمت بانک صادرکننده محدود است لطفا کارت دیگری را وارد نمایید یعنی و چیکار باید بکنم

    1. محسن می‌گوید

      منم این مشکل رو دارم

  38. محمد می‌گوید

    بگید دیگه

  39. يونس می‌گوید

    سلام ايا موجودي گرفتن بيشتر إز ٢ بار در يك روز باعث ميشود كارت مسدود شود

  40. علی2 می‌گوید

    با سلام
    چطور میشه فهمید شماره کارتی که عوض شده شماره قبلیش رو داریم بفهمیم کارت که الان تعویض شده وشماره کارت قبلیش رو داریم مربوط به کیه؟

  41. اکبر صادقیان می‌گوید

    با سلام
    شماره کارت هدیه را پس ار سه بار اشتباه زدن قفل شده وبا وجود درست زدن رمز مبلغ کارت هدیه پرداخت نمیشه و فرمان رمز اشتباه است تکرار میشود چکار باید کرد با تشکر

  42. محمد می‌گوید

    سلام درسته که اگر موجودی حساب صفر بشه کارت مسدود یا چیزی دیگه واریز نمیشه؟

  43. محمد پرستار می‌گوید

    با سلام .آیا مبلغی که به اشتباه کارت به کارت شده قابل پس گرفتن میباشد؟

  44. زهرا می‌گوید

    سلام بنده کارتمو عوض کردم اما وقتی وارد دستگاه خودپرداز میکنم مینویسد دسترسی ب حساب امکان پذیر نمیباشد باید چکار کنم

  45. رقیه می‌گوید

    با سلام بنده کارت قبلی خود رو سوزونده رمز دوم داده آیا می شود از طریق رمز دوم که قبلا استفاده می کردم پول برداشت کنم

  46. هانیه ن می‌گوید

    باسلام.ببخشید من شماره کارت خود را فراموش کردم و کارت عابر خود را گم کرده ام.نمیخوام مادرم بفهمه که ازش پول برداشتم.ازطریق*555#و وارد کردن رمز دومم شارژخریدم الان میخوام تاقبل ازاینکه کارتمو دوباره بگیرم پول واریز کنم که کسی نفهمه چجوری باید شماره کارتمو پیداکنم

  47. Navid kh می‌گوید

    سلام من یه سپرده یکساله دارم نمیتوانم به همان شعبه مراجعه کنم آیا میتوانم سند سپرده را در شهر دیگر و شعبه دیگر ببرم پول خود را برداشت کنم

  48. زینب می‌گوید

    سلام من از کارت مادر چندبار شارژگرفتم حالا گیر داده کی بوده شارژگرفته میخواستم بببينم بانک شماره کسی ک شارژگرفته رو میده بهمون یا نه

  49. علی می‌گوید

    سلام من سنم 15هست میشه کارت بانکی داشته باشم

  50. ali می‌گوید

    سلام ببخشید من کارت بردارم رو گم کردم بعد سوال هام این هاست… ایا برای دریافت کارت جدید فردی که کارت به نامش هست خودش حضور داشته باشه .. شماره کارت و شماره حساب تغیر میکنه … تا چه مدتی کارت رو تحویل میدن

    1. رسول قربانی می‌گوید

      کارت فقط و فقط به صاحب کارت تحویل داده میشه
      شماره حساب تغییر نمیکنه
      شماره کارت تغییر میکنه و در برخی بانک ها این امکان هم وجود داره که درخواست بدید کارت جدید با شماره کارت قبلی صادر بشه
      کارت هم دیگه الان اکثر بانک ها آنی تحویل میدن

  51. علي می‌گوید

    سلام حدود بيست روز پيش حساب نزد بانك ملي باز كردم و كارت گرفتم دو بعد متوجه شدم شماره كارت من به حساب ديگري لينك شده به بانك مراجعه كردم و با پرداخت هزينه مجدد كارت قبلي باطل و كارت جديد صادر شد حالا الان متوجه شدم اين كارت هم به حساب ديگري وصل است و نتونستم پولي را از بانك ديگري به كارتم واريز كنم أيا مشكلي در شماره حساب دارم يا متصدي بانك اشتباه ميكند و يا خطاي در سيستم است

    1. محمد می‌گوید

      اگر اسم فعال کنیم چند ساعت دیگر فعال می‌شود

  52. مهدی می‌گوید

    سلام
    من کارت به کارت کردم اما بعد از کارت به کارت فهمیدم شماره کارت طرف مقابل عوض شده به خاطر منقضی شدن کارتش
    از طرفی شماره پیگیری بانک مبدا داده بهم…چه اتفاقی میافته سر این مبلغی که کارت به کارت شده؟

  53. هانی می‌گوید

    سلام وقتی تاریخ انقضا کارت تا ۹۷/۱ است آیا منظور تا آخر فروردین ماه است یا اول اون ماه ؟

  54. محمد می‌گوید

    سلام من امروز یک حساب کارتی باز کردم
    به یک دستگاه مراجعه کردن کارت کار نمی کند
    یک خرید۵۰۰۰ تومانی داشتم می نویسید موجودی نامعتبر مشکل چیست
    جواب فوری
    ممنون

    1. مهراب می‌گوید

      منم همین مشکل را دارم پول تو حسابم هست میخوام بگیرم میگه موجودی کافی نیست … خرید اینترنتی هم باز همینومیگه در صورتی ک پول در حسابم هست و چون تا چهارم تعطیله رسمیه نمیتونم بانک برم کسی اگه فهمید چ خبره و بانک چرا روز عیدی پولامونو پس نمیده خبرم کنه

      1. ناشناس می‌گوید

        حساب مورد نظر بسته شده

  55. محمد می‌گوید

    سلام ببخشید لطفلا سوال منو با جواب به اون ۵۸ سوال اضافه کنید

  56. بابك می‌گوید

    ايا ممكن است عابر بانك مباغ پول درخواستي را كمتر بدهد؟؟
    اگر چنين شد چه بايد كرد؟؟؟؟
    باتشكر

    1. سارا می‌گوید

      منم همین مشکلو دارم چطور‌میشه ثابت کرد،؟

  57. شهریار می‌گوید

    سلام.حساب من از یکی از شعب ملی مسدود شده و بعلت تعطیلی میتوان انرا از شعب مرکزی باز کرد یا نه؟

  58. شهریار می‌گوید

    سلام.من حسابم توسط یکی از شعب ملی مسدود شده وبه علت تعطیلی میتوان انرا از شعبه مرکزی باز کرد؟

  59. Mohammad می‌گوید

    سلام من ۶۰ تومن کسی واسم کارت به کارت کرد بعدشم رمزمو تقییر دادم و رمز دوم گرفتم بعد میخوام از بانک پول بگیرم میگه موجودی کافی نیست چرا ؟

  60. ناشناس می‌گوید

    سلام من پول کارت به کارت کردم بخاطر عجله که داشتم شماره کارت مقصد رو اشتباه زدم و متاسفانه بعد تموم شدن و گرفتن قبض متوجه شدم اشتباه واریز کردم میتونم پولمو پس بگیرم ؟؟؟؟؟

  61. Abol Nrz می‌گوید

    آقا من از طریق اینترنت واسه یکی اشتباه کارت به کارت کردم چجوری پولم رو پس بگیرم؟

    1. ناشناس می‌گوید

      نمیتونی پس بگیری مگر اینکه شکایت کنی

  62. معصومه می‌گوید

    باسلام
    من حساب روزشمار باز کردم ولی فقط یک کارت عابر بانک بهم دادن،نه دفترچه حسابی نه رسیدی که معلوم کنه من اون مبلغو برای سود در بانک گڌاشتم.میخاستم بدونم قانونش همینه یا باید غیراز عابر کارت چیز دیگه ای هم میگرفتم؟؟؟
    لطفا پاسخ بدین.ممنون

    1. Fatemeh می‌گوید

      منم جدیدا حساب روز شمار باز کردم فقط یه کارت دادن بهم…

  63. M می‌گوید

    سلام.من جدیدا هر دفعه ک با برنامه بانکی گوشیم اعلام موجودی رو میگیرم از مبلغ قبلی هردفعه کم میشه یعنی هردفعه ک میخوام ببینم موجودیم چقدره انگار ی مبلغی از حسابم کم میکنه‌.دلیلش چیه

  64. رویا می‌گوید

    سلام من سامانه بام دارم ولی از فروردین هرچی سرچ میکنم مبلغ یارانه رو نمیبینم تو تراکنش هام
    ممکنه نریخته باشن یارانه

  65. عسل می‌گوید

    سلام پولی که از اداره به جز حقوق ماهیانه( مثلا اضافه کار.)به حساب شخصی وارد بشه پیامکش تحت چ عنوانی برای فرد فرستاده میشه ؟؟؟

  66. ناشناس می‌گوید

    سوال دارم

  67. ناشناس می‌گوید

    کارت عابر بانک سوخته ای رو وارد عابر بانک کردم .اعلام کرد بدلایل امنیتی درخواست شما انجام نمیشه این عادیه ؟

  68. مهدی می‌گوید

    سلام من یک ملیون شهریه به حساب دانشگاه زدم از حسابم کسر شد ولی از شهریه کم نشد کارتم تجارته ولی از درگاه سداد پرداخت کردم که درون سایت دانشگاهه از روی این تراکنش ناموفق سه ماه گذشت پول برنگشت من باید از کجا میگیری کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید

    1. رسول قربانی می‌گوید

      با پشتیبانی پرداخت الکترونیک سداد تماس بگیرید

      1. محمد می‌گوید

        سلام من کارتمو گم کردم رفتم بانک فقد مسدودش کردم درخواست کارت جدید نکردم به شماره کارتم میشه واریزکنن یاخیر؟

  69. مهتاب می‌گوید

    سلام من رمز کارت مامانم رو چند بار اشتباه زدم غیرفعال شد چکار کنم دوباره فعال شه
    راهی هس ک خودم بتونم فعالش کنم؟

  70. عزیز می‌گوید

    سلام . من رمز دوم کارت ملی پیش از حدمجاز زدم که الان میخوام شارژ بگیرم غیر مجاز مینوسه چکار باید کنم تا رمز دومم بدون گفتن غیرمجاز ش بگیرم لطفا بهم راهنمایی کنید

  71. مبینا می‌گوید

    ببخشید من میخوام تاریخچه تراکنش های حسابمو پاک کنم که کسی غیراز خودم نتونه ببینه چی به حسابم وارد وخارج شده چکار کنم؟؟

  72. اسم سمانه می‌گوید

    سلام ببخشید من ی سوال داشتم مخواستم اسم این شماره کارت مال کیه 589210110469…

    1. ناشناس می‌گوید

      بانک سپه

  73. امیرحسین می‌گوید

    سلام خسته نباشید برای واریز پول نقد به حساب بانکی باید حد اقل چند سال سن داشت

  74. شهرزاد می‌گوید

    باسلام ، اگر کارت ملی گم شود مسدود کنیم اگه صاحب کارت یکارت دیگه صادر کنه با همون رمز میتونیم قبض کارتو بگیریم؟؟

  75. سیناجنانی می‌گوید

    باسلام.الان یک هفتست کارت عابر جدید گرفتم.ولی همراه بانکم کار نمیکنه.
    پیام میاد کارت نامعتبر.ممنون میشم راهنمایی کنید

  76. سما می‌گوید

    سلام. ی سوال خیلی مهم دارم. اگه بخوایم به شماره کارتی کسی واریز کنیم و بعدا بدونیم اشتباهی واریز کردیم آیا بانک اطلاعات شخص مثل آدرس و شماره تلفن رو میده؟ یا نه؟ برای پس گرفتنش راهی هست؟

    1. ناشناس می‌گوید

      از طریق بانک پیگیر شو…همکاری میکنن…نتیجه نگرفتی شکایت کن

  77. رحیمی می‌گوید

    باسلام بحسابم پیامک واریزی ازبانک میادولی توش نوشته شده هزینه مثلآ
    هزینه:18500000+
    این یعنی چه لطفآ جواب بدید
    باتشکر

  78. م ا می‌گوید

    من تازه ملی کارتمو گرفتم ولی ۲۴ ساعت گذشته کارتم کار نمیکنه

  79. م ا می‌گوید

    من تازه ملی کارتمو گرفتم ولی ۲۴ ساعت گذشته کارتم کار نمیکنه چیکار باید کنم

  80. ناشناس می‌گوید

    بعد از چند دفعه زدن رمز اشتباه کارت در کارت خوان کارت می سوزد؟

    1. پرسپولیس می‌گوید

      میگم اگر کسی رمز دوم کارت بانکی من رو عوض کنه برام اس م اس میات یانه اگه اس م اس بانکی من فعال باشه میات اس م اس اگه کسی رمز دوم رو عوض کنه

      1. رسول قربانی می‌گوید

        سلام
        خیر؛ تا جایی که میدونم پیامکی برای تغییر رمز دوم نمیاد.

  81. احسان می‌گوید

    سلام ، ببخشید میخوام بدونم شخصی با داشتن کد ملی و مشخصات فردی و مانده حساب میتونه هک کنه و کلاهبرداری کنه؟

  82. ناشناس می‌گوید

    سلام .چند روز پیش تو یکی از شعب بانک ملی بودم بانک از دادن ملی کارت به یکی از مشتریان که گویا سواد نداشت خودداری کرد ایا این کار جنبه قانونی دارد

  83. محمد می‌گوید

    سلام.من ملی کارتمو عوضش کردم یعنی تاریخ انقصاش تموم شده بود.الان اطلاعات کارت قبلیم پاک شده؟یعنی شک دارم که کسی ازم پول برداشت میکرد چون همه اطلاعات کارتمو داشت چطوری میشه فهمید؟

  84. کوثر می‌گوید

    سلام
    اگر رمز اول کارت هدیه بانک ملی را فراموش کرده باشیم باید چی کار کنیم برای بدست اوردنش؟!

  85. ناشناس می‌گوید

    بعد از تغییر کارت انتقال پول از طریق سامانه بله وبام انجام نمی شود وerror cod595نی آید مفهوم این کد چیست؟

  86. Ali می‌گوید

    سلام ببخشید من رمز دوم کارتمو فعال کردم بعد الان هر ماه ۳۰ هزار تومان از کارتم برداشت میشود با شارژ اگر بروم بانک میتوانم بفهمم چه کسی از حساب من برداشت میکند

    1. رسول قربانی می‌گوید

      بله.
      ولی لازم نیست حتی حضوری برید بانک؛ میتونید با پشتیبانی بانکتون تماس بگیرید و موضوع رو پیگیری کنید.

  87. معصومه می‌گوید

    من شماره شبا دادم برای سامانه سهام الان که تاریخ انقضا کارتم تموم شده و کارت جدید گرفتم ایا شبا ی من تغییر پیدا کرده ؟؟؟

  88. محمد می‌گوید

    سلام من با ملی کارت وجهی رو به اشتباه زیاد کشیدم حالا و بعد از تقریبا سه هفته متوجه شدم چطور میتونم پس بگیرمش

  89. سلطان پناه می‌گوید

    با سلام. حداقل موجودی حساب در بانک ملی برای بسته نشدن حساب چقدر است؟

  90. حامد می‌گوید

    با سلام این پیش شماره مال کدام بانک میباشد936450

  91. نرگس می‌گوید

    سلام

    کارت شما از طرف بانک صادر کننده محدود است

    این پیام چیه؟ دلیلش چیه؟

    1. بهناز می‌گوید

      ثبت نشدن دقیق اطاعات ثبت احوال

  92. الینا می‌گوید

    ببخشید میخاستم از عابر بانک برای کارت هدیه ملی موجودی بگیرم و نمیدونستم و الان کارت هدیه سوخته باید چیکار کنم؟

  93. khosh می‌گوید

    سلام من میخوام کارت به کارت یا کارت بکشم میزنه حساب متصل به کارت نا معتبر یا دارای اشکال است من نمیدونم قضیه چیه لطفا یکی بگه

    1. نیما می‌گوید

      ماله منم چند روزه این پیغام میده شما فهمیدین دلیلش چیه؟

      1. زهرا می‌گوید

        برا منم همین پیغام رو میده شما متوجه شدید مشکلش چیه؟

  94. باقر می‌گوید

    سلام اقا چرا کارت ب کارت مبکنم میگه نا معتبر هست کارت اما شارژ میخرم نمیگه

  95. مریم می‌گوید

    اطلاعات کامل و مفیدی بود ممنون

  96. رضا می‌گوید

    سلام و خسته نباشید یه سوال دارم من برای گرفتن کارت سیبا با بانک رفتم گفتن هزینه کارت ۲۳۰۰ و تمبر ۱۰۰۰ است ولی علاوه بر این موارد یه ۶۰۰ و ۱۵۰۰ از حساب من کسر شدم خواستم بدونم این موارد شامل چه چیزی هستن که از حساب من کسر شده است با تشکر

  97. oliver می‌گوید

    باسلام.
    یک سوال داشتم .ممنون میشوم جواب بدهید.
    ایا ازطریق حساب بانک ملی می توان ازسایت های خارجی اشتراک تهیه کرد.
    اگر نه پس چگونه میتوان ای کار را انجام داد.

  98. زیبا شهرودی می‌گوید

    سلام.من با دستگاه پوز پول ریختم به حساب یه شخصی ولی الان فیش رو گم کرده ام.اون شخصم قبول نمی کنه پرینت حسابمم گرفتم ولی چطور باید بفهمم که حساب اون شخص کدومه.

  99. ناشناس می‌گوید

    از طریق بام بانک اشتباهی دکمه مفقود کارت زدم کمک

  100. هشام میرزا زاده جایروند می‌گوید

    سلام.میشه بوسیله کارت پول به شماره حساب کسی پول واریز کرد چون شماره کارتش گم کردم ولی شماره حسابش رو دارم ممنون

  101. نرگس می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم اگه کسی شماره کارت و نام صاحب کارت رو داشته باشه میتونه ازش سو استفاده بکنه و ازش پول برداره؟
    خیلی ممنون از پاسخ گوییتون

    1. دلاور می‌گوید

      نه نمی تونه، قسمت سوالات و پاسخها رو نخوردید، اونجا پاسخ شما هست.
      برای برداشت اینترنتی، CVV2, تاریخ انقضا و رمز دوم نیاز هست.

  102. سلمان می‌گوید

    سلام من تعداد۵۸ پول خارجی دارم فقط روش نوشته 100با انگلیسی نوشته CTO PyBAEyوقت رفتن ب صرافی دو ندارم میتونید کمک کنین بفهمم پول واسه کدوم کشوره کچقدر ارزش داره

  103. ناشناس می‌گوید

    سلام ببخشید من کارت هدیه بانک ملی گرفتم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان امروز که زدم توی عابر نوشته شماره حساب اشتباه هست
    من الان چه جور میتونم مشکلمو حل کنم
    خیلی بدم همون شعبه کارت مجدد میده؟
    نگرانم نکنه بگه برداشت کردی درحالی که من یک ریال هم برنداشتم خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنید

  104. عارفه می‌گوید

    سلام ایا میشه اس ام اس بانک رو برای دو شمار۶ همراه فعال کرد

    1. دلاور می‌گوید

      بله می توانید.

  105. مهدی بخشی می‌گوید

    سلام من خرید اینترنتی انجام دادم پول از حساب کم شده ولی به حساب طرف مقابل نرفته چه اقداماتی باید انجام بدم و اگر میشود تلفنی هم مشکلم برطرف شود چه باید بکنم

  106. احمد می‌گوید

    سلام میشه یکی جوابمو بده
    من میخوام با کارتم در سایت سایپا خودرو خریداری کنم
    توی این شلوغی چند روزه تونستم وارد درگاه پرداخت شم
    ولی مینویسه مبلغ شما بیش از حد مجاز است یا تراکنش نامعتبر
    خودرو 55 میلیونه تو حسابم 67 میلیونه
    یعنی واقعا من با عابربانکم نمیتونم خودروی بالای 50 میلیون بخرم سقف خرید 50 میلیونه ؟
    یعنی مردم چطور خودروی گرون از توی سایت میخرن
    خیلی برام عجیبه رفتم دو سه تا بانک هم میگن سقف خرید اینترنتی 50میلیونه
    مگه میشه ؟؟؟؟
    من شنیدم سقف انتقال اینترنتی 50 میلیونه ولی سقف خرید اینترنتی بالاتره
    میشه بگید یا سوال کنید یه جوابی بهم بدین چند روزه همین طور میشه برام امتحان میکنم پولم به بانک دیگه انتقال دادم بازم همینه
    0916390… ممنون میشم راهنمایی کنید پیامک یا واتساپ

    1. رسول قربانی می‌گوید

      بله متاسفانه سقف خرید اینترنتی 50 میلیون تومان هست

      1. محمد می‌گوید

        سلام برای خرید از ایران خودرو که ۹۰ میلیون میخواد چه کنیم.متشکر

  107. احسان می‌گوید

    سلام من کارتم گم شده بود الان رفتم بانک کارت جدید گرفتم ایا شماره شبای من تغییر کرده؟

    1. ناشناس می‌گوید

      بله

    2. راوی می‌گوید

      بله

  108. amir ali می‌گوید

    سلام من می خوام رمز اینترنتی بگیرم باید کجا برم لطفا مراحلشو به من میگید خیلی سپاس گزارم

  109. فاطمه می‌گوید

    سلام من از حساب پدرم یه ۱۰۰ تومن شارژ دوتومنی گرفتم با *۷۳۳#و بهش نگفتم حقیقتو . حالا پرینت گرفته و گفته که پرداخت قبض بوده و آیا بره بانک میتونن بهش بگن که چه شماره ای بوده یا نمیتونن بگن ؟ لطفا کمک کنین بگین خواهشن

  110. امیر می‌گوید

    سلام اقای قربانی من میخواستم اینترنی خرید کنم که بعد از وارد کردن اطلاعات این پیام برام میاد کارت شما از طرف بانک صادر کننده محدود است نمیدونم چی کار کنم من کارتم هیچ مشکلی هم نداره

  111. وحید می‌گوید

    سلام چگونه اینترنتی دو کارت ملی رو به هم وصل کنم؟
    شماره کارت و رمز دوم دارم چگونه انتقال وجه بودم بدون تاریخ انقضا

  112. shr می‌گوید

    سلام با گم شدن کارت ایا پول های رو حساب هم دیگر برگرداندع نمیشود،؟؟؟

  113. مصطفی می‌گوید

    سلام خسته نباشید منمیخوام محصولی رو خریداری کنم اما وقتی کارتم رو وارد میکنم مینویسه بانک قادر به پاسخ نیست دلیلش چیه

  114. مهرداد می‌گوید

    سلام
    مکان تراکنش انجام شده توسط‌ کارت بانکی رو هم میشه فهمید؟
    اگه به کارمندای بانک‌ بگیم چطور ، میتونه بفهمه؟

  115. فرشاد می‌گوید

    سلام من خرید های اینترنتی کارتم کار نمی کنه و می نویسه خطابی رخ داده است میشه لطفا کمکم کنید و جواب را بهم ایمیل کنید، خیلی لازم دارم .

  116. علی می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر
    دوستم قرار بود امروز برای من پول بریزه نریخته و میگه حسابش مسدود شده
    ولی من الان با برنامه آپ براش پول واریز کردم آیا در صورت مسدود شدن حساب میشه برای شخص پول واریز کرد؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

  117. المیرا نوری می‌گوید

    من امشب از طریق سایت بانک برنامه ۶۰ را نصب کردم بعد رمز یکبار مصرف ولی پیامی برای من نیامد و ۱ ساعت بعد ۷۰ هزار تومان از حسابم کسر شد و نیم ساعت بعد ۶۰ هزار تومان انتقال پیدا کرد بدون اینکه من انتقالی انجام داده باشم مبلغ ها از حساب من کسر شده تکلیف من چی میشه

    1. فاطمه قوّتی می‌گوید

      با سلام با بخش پشتیبانی بانک ملی که راه‌های ارتباطی آن در بخش اکوسیستم پایگاه خبری راه پرداخت آمده، تماس بگیرید.

  118. یاسمن جهانی می‌گوید

    سلام. چرا دو روزه موقع انتقال وجه با گوشیم همش هشدار میده که حساب متصل به کارت دارای اشکال. حتی موقع شارژ گرفتن هم همچین چیزی میاد. ممنون میشم جواب بدید

    1. فرشاد می‌گوید

      سلام منم همین مشکل را دارم!

  119. محمد می‌گوید

    سلام من میخوام شارژ بخرم میزنه حساب متصل به کارت نا معتبر یا دارای اشکال است یعنی چی؟

  120. سینا می‌گوید

    با سلام من برای یه سایت اینترنتی مبلغ 10000 تومان واریز کردم و هنگام واریز مشکل برای اینترنت پیش اومد و از حسابم کم شد اما به سایت واریز نشد و حساب من توی سایت شارژ نشد . به پشتیبانی سایت اطلاع دادم . گفتند که باید یه اطلاعاتی رو براشون بفرستم که شماره کارت مقصد جزو اون اطلاعات بود . حالا من چطور شماره کارت مقصد رو پیدا کنم ؟ از طریق سایت بانک ملی هم که مراجعه کردم فقط شماره حساب مقصد می داد نه شماره بانک .

  121. یاسر می‌گوید

    سلام کارتم وقتی میخوام تراکنش انجام بدم، پیغام مبلغ نامعتبر میباشد میدهد علتش چیست؟؟؟

  122. الهام می‌گوید

    با عرض سلام من یک حساب جاری که حساب حقوقیم هست دارم بنا به دلایلی ناچار شدم که وکالت حسابم را به شخص دیگه ای موکول کنم که اصلا دلم نمی خواد پرینت حسابم را ببینه. بخصوص برا اقساط یک وام نمیخوام بدونن وام گرفتم همین اواخر هم بوده حالا چیکار کنم که اقساط این وام رو نتونه ببینه یا اینکه اگه کارتم یجورایی نابود بشه یا حسابم رو تغییر بدم شما چه پیشنهادی دارین خیلی برام حیاتیه

    1. نوریا می‌گوید

      سلام من یه کارت هدیه از بانک ملی دارم که واسه خرید اینترنتی بود رمزشو سه بار زدم مسدود شد حالا باید چیکار کنم؟

      لطفا جواب بدید ممنون

  123. Esmaeil می‌گوید

    سلام درهنگام خرید با ارور حساب متصل به کارت نامعتبر و یا دارای اشکال است مواجه میشوم دلیلش چیست و راه حل ان چیست

    1. امیر حسین می‌گوید

      واسه منم همینه از دو روز پیش تا الان حتی عابر بانک هم پول نمیده این مشکل واسه چند نفر دیگه هم پیش اومده با گذر 24 ساعت هم درست نشده باید از طریق بانک پیگیری شه فک کنم

  124. سمیرا می‌گوید

    سلام و وقت بخیر
    خطای حساب نامعتبر است به چه معنی است و چه باید کرد؟
    سپاس

    1. احمد زاده می‌گوید

      هیچ وقت موقع خرید با صدای بلند رمز خود به فر.شنده نگین چون یکی از این راههاهست که سو استفاده میکنم

  125. حامد می‌گوید

    خواهشا اگه کسی میدونه جواب بده وقتی میخوام اینترنتی کارت به کارت کنم یا کارت بکشم میزنه حساب متصل به کارت نامعتبر است یا دارای اشکال است واسه چی اینطوری شده ؟

  126. حامد می‌گوید

    چرا میزنه حساب متصل به کارت نامعتبر هست یا دارای اشکال هست خواهشا اگه کسی میدونه جواب بده

  127. Kimiya می‌گوید

    سلام من کارتم اعتبار داره همه چی اوکی یه مقدار پول اومد به حسابم حالا هرچی. میزنم میگه موجودی کافی نیست مشکل از کجاس

  128. بهناز می‌گوید

    سلام من دیروز رفتم مانتو خریدم به جای250 تومن25تومن از کارتم کشیده شده یعنی فروشنده میتونه به بانک مراجعه کنه و پولو پس بگیره؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      خیر

      1. سجاد می‌گوید

        سلام من ملی کارتم که حساب جاریه گم کردم قبلا هم یه بار گم کردم و کارت جدید که گرفتم شماره کارتمم عوض شد میخواستم ببینم آیا امکانش هست با همون شماره کارت قبلی بتونم دوباره بگیرمک

  129. علی می‌گوید

    سلام ساعت چند تا چند اس ام اس برداشت بانک ارسال نمیشه ؟

  130. MZ می‌گوید

    سلام بخواهیم از بانک کارت بگیریم معمولا چند روز طول میکشه تا کارت آماده تحویل بشه؟

  131. Adib می‌گوید

    آیا میتوان یک حساب مشترک برای دو نفر باز کرد و هر دونفر از آن حساب استفاده کنند و هردو کارت داشته باشند؟

  132. زیبا شاه ولایتی می‌گوید

    سلام
    من دو روز پیش یک حساب کوتاه مدت ملی باز کردم و ملی کارتش رو هم دریافت کردم. در سامانه بام با وجود گذشت دو روز هنوز شماره کارت جدید رویت نمیشه و فقط شماره حساب جدید رو میبینم. کارت رو هم امتحان کردم بعد ۲۴ ساعت فعال شد.
    چند روز صبر کنم تا شماره کارت رویت بشه در بام یا باید برم شعبه؟
    عجیبه که در سامانه بام من اصلا گزینه مسدودی کارت نیست!
    از طرفی وقتی میخام ملی کارت جدید اضافه کنم اولش که میگه نوع کارت بانک ملی خود را مشخص کنید اصلا در لیست ملی کارت نیست!
    این رو هم بگم که من فقط یک حساب کوتاه مدت بانک ملی داشتم که مربوط به سالها پیشه و شماره حساب و شماره کارتش رو توی بام میبینم.
    ولی در مورد حساب دومی که دو روز پیش باز کردم در بام فقط شماره حسابش هست و کارتش نیست.
    حالا موندم چرا بام من گزینه مسدودی کارت نداره و در لیست افزودن کارتها هم ملی کارت برای انتخاب نمیاد؟

  133. مسلم بوک می‌گوید

    سلام ایا دراین دوماه گذشته پول به حساب مرزنشینان واردشده یاخیر فوری لطفان

  134. فرید شریفی می‌گوید

    سلام من امشب تاریخ 98/6/4 میخواستم شارژ بگیرم 5 تومن از حسابم 50 تومن کسر شده و سیم کارتم هم شارژ نشده اصلا نمیدونم چی شد و کجا شد لطفا راهنمایی کنید چطوری میتوانم پیگیری کنم پولم بحسابم برگرده من قبلا از آپ استفاده میکردم ولی اینطوری نبود امشب ک دانلود کردم و یه رمز دو گرفتم امتحانی یه شارژ میخواستم بگیرم ک 50 تومن از حسابم کسر شدلطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

  135. ناشناس می‌گوید

    سلام اقای قربانی خسته نباشید،رمز دوم کارتم رو در خرید شارژ حدود چهار بار اشتباه زدم،الان موقع خرید دیگه هی میگه تعداد ورود رمز دوم علط بیش از حد مجاز است.
    الان یعتی کارتم سوخته؟یا فقط رمز دوم باطل شده؟ممنون میشم جواب بدید.

    1. محمدرضا می‌گوید

      سلام من دیشب ملی کارتمو به هر دستگاه کارتخوانی زدم نوشت شماره حساب به سیستم متصل نیست.میشه توضیح بدید که مشکل چیه.

  136. بهار می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید..ببخشید من یه سوالی دارم و ضروریه امیدوارم هر چه سریعتر باسخگو شوید..من میخواستم خرید اینترنتی انجام بدم ولی نشد چند بار هم زدم نشد.میگه کارت شما از سمت بانک صادر کننده محدود شده از کارت دیگیری اقدام به برداخت کنید..الان من باید چکار کنم..لطفا جوابم بدید…با تشکر از شما..

  137. غریبه می‌گوید

    سلام.میخاستم بدونم اگه کسی بخاد واسه من پول کارا به کارت کنه آیا مشخصات اسم من واسش مشخص میشه و از طریق عابربانک نمایش داده میشه؟؟

  138. زهرا می‌گوید

    سلام می خواستم بدونم که کارت به کارت شامل چک هم می شود یانه؟

  139. محسن می‌گوید

    سلام دوستان ایا میشه به حساب یکی پول زد بدون اینکه اون شخص بفهمه کی زده و مشخصات فرستنده معلوم نشه

  140. هانیه،محمدی می‌گوید

    سلام من ازعابر بانک پول برداشت کردم زدم 200 تومن پول را شمارش نکردم رفتم درراه که پول میخواستم به کسی بدم دیدم 160 تومن پول خودپرداز داده ولی از حسابم 200 تومن کم شده و قبض رسید هم نگرفتم باید چیکار کنم

  141. ناشناس می‌گوید

    سلام اگر کارت از طریق 3بار اشتباه زدن رمز دوم مسدود بشه کل کارت رو مشدود میکنه؟ یعنی حتی نمیتونیم با رمز اگل خرید کنیم؟

    1. ... می‌گوید

      سلام ببخشید وقتی ک پول کارت ب کارت کنیم و پیام بانکی فعلا باشه میاد برداشت کارت یا انتقال وجه؟؟؟؟؟

  142. مریم پناهی می‌گوید

    سلام یک سوال آیا پیرینت گردش حساب 10سال پیش را میشه گرفت البته کارت گم شده و شماره حساب هم فراموش شده

  143. رضا قارضی می‌گوید

    پول برایش میفرستم

  144. عیسی می‌گوید

    چرا سهمیه سوخت من را ب شماره کارت سوخته شده می ریزند. اسم این کار را چه میشه گذاشت. انسانیت. آدمیت . ویا اذیت کردن.

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز اولا که کارتی که سوخته شده شماره کارتش دیگه معتبر نیست و امکان واریز بهش وجود نداره.
      دوما اینکه حتی اگر به اون شماره کارت هم واریز شده باشه، کارت هیچ ربطی به پولی که برای شما واریز شده نده؛ چون پول شما میره توی حسابتون و کارت صرفا یک ابزار برای دسترسی به اون حساب هست. در نتیجه ممکنه یک حساب شما صدتا کارت هم داشته باشه، همه این پول ها وارد اون حساب میشن و شما از طریق هر کارتی که داشته باشید به اون پول‌هایی که در اون حساب هست دسترسی دارید.

  145. حکیم می‌گوید

    سلام ،چرا در گردش حساب ساعت واریز یارنه ساعت نزدیک بامداد شب درج میشه ولی مبلغ بین ساعت 3الی4 صبح به کارت واریز میشه؟خیلی برام عجیبه ،در واقع چیزی گه در پرینت حساب هست با زمان مشاهده و استفاده وجه چند ساعت اختلاف زمانی داره؟

  146. الهام می‌گوید

    چرا موقع تراکنش مینویسه اطلاعات کارت یافت نشد یا مبدا نامعتبر در صورتی ک کارت هیچ مشکلی نداره؟؟

  147. رض می‌گوید

    تاریخ انقضای کارتم تاماه ۱۱هست. یعنی توی بهمن می شه ازش استفاده کرد یا ن؟
    لطفا پاسخ بدین

  148. fardin می‌گوید

    آیا واسه ملی کارت ارزو هم شماره شبا میشه گرفت؟

  149. بهرام می‌گوید

    ۵۰ سوال جواب داد. اما اصل سوال و جوابش جا موند. اینکه: ملی کارت بعد از گذشت چند ماه از استفاده نکردنش غیر فعال میشود.؟؟

  150. محمد طاها سلطانیان می‌گوید

    سلام من وقتی می‌خوام کارت به کارت کنم میگه کارت متصل به کارت نامعتبر است یا وقتی می‌خوام پرداخت اینترنتی کنم میگه کارت نامعتبر است نمی‌دونم مشکلش چیه لطفاً راهنمایی کنید ؟

  151. علی اکبری می‌گوید

    با سلام از حساب من پول کارت به کارت شده ایا میتوانم نام شخص مقصد را بدانم؟

  152. مصطفی می‌گوید

    سلام من تو حسابم پول هست وقتی کارت میکشم میگ موجودی کافی نیست

  153. علی می‌گوید

    سلام اعتبار کارتم تموم شد رفتم عوض کردم شماره کارتم تغییر کرد خواستم بدونم سهام عدالت به این کارت جدیدم وایز میشه مثل قبل یا نه؟؟؟؟؟

  154. ناشناس می‌گوید

    سلام ب سامانه سهام مراجعه کردم گفت ارسال نقدی ب بانک ولی اصلا تو کارتم نیومده

  155. محمد امین می‌گوید

    سلام اگر برای خرید اینترنتی چند بار اشتباه کنی کارت مسدود میشه

    1. مینا حاجی می‌گوید

      سلام
      اگر سه بار رمز کارت رو اشتباه وارد کنید

  156. بهار می‌گوید

    سلام ببخشید امکان صدور مجدد کارت با شماره قبلی وجود دادد؟

  157. رضا می‌گوید

    سلام بنده کارت عابر ملیم منقضی شده به بانک مراجعه کردم برای تعویض گفتن چک برگشتی داری دقیقا بعد از برگشت چکام دوبار کارتم تعویض کردم وبه تازگی از بانک‌های دیگه هم کارت گرفتم ویه شعبه دیگه ملی گفت که یا با کارت باید از حسابت پول برداری یا چک حالا من هیچ کدوم ندارم حسابم هم مسدود نیست اعمال قانون اکثر مواقع برای ضعیفای جامعه هست متاسفم

  158. قهرمانی می‌گوید

    سلام لطفا اگر راه حل مشکل من رو کسی میدونه ممنون میشم پاسخ بدین
    من خارج کشور زندگی میکنم و هیچ بانک ایرانی هم اینجا نیست. رمز دوم رو ۳ بار اشتباهی زدم و مسدود شد و فعلا بخاطر مریضی مدتی بستریم. بانک هم با ایمی جواب نمیده . بنظر شما راه حلی هست بغیر از ارسال پستی کارت به ایران که فامیل بخوان برن پای خودپرداز و رمز دوم جدید برام بسازن؟

  159. عظیمه می‌گوید

    تاریخ انقضای کارتم تا سال 1403 هست برای استفاده از نرافزار بام در قسمت تاریخ انقضای کارتم را وارد میکنم ولی سال 03 را قبول نمیکند چه کنم؟

  160. سجاد می‌گوید

    سلام من ملی کارتم که حساب جاریه گم کردم قبلا هم یه بار گم کردم و کارت جدید که گرفتم شماره کارتمم عوض شد میخواستم ببینم آیا امکانش هست با همون شماره کارت قبلی بتونم دوباره بگیرم

  161. اكبر می‌گوید

    سيبا چيه وحساب هاى پسنداز هم سيبا هستند؟

  162. فاطمه می‌گوید

    سلام
    من به علت زدن رمز اشتباه شماره کارتم سوخت و امروز رفتم یه کارت دیگه گرفتم‌ اما شماره کارت فرق میکند و من امروز به همان شماره کارت قبلی واریزی داشتم میخواستم بدونم‌ آن واریزی کجا ارسال شده چون من‌ امروز موجودی گرفتم آن واریزی داخل کارتم نبود؟

  163. ابراهیم قائدی می‌گوید

    سلام ببخشید میخواستم بدونم میشود کارت بانک ملی از حساب اصلی از خودپرداز برداشت کرد

  164. نگین می‌گوید

    سلام خسته نباشید میرم عابربانک پول برداشت کنم می‌نویسه تعریف نشده یعنی چی

  165. زینب ندیمی می‌گوید

    مزخرفترین بانک بانک ملیه چهار بار رفتم که عابربانکمو گم کرده بودم بگیرم هر بار یه بهانه آخرشم گفت امضامطابقت نداره من امضامو ده سال پیش زدم از کجا بودنم امضام چی بوده کارتمو ندادن میگه برو شهرستان خودت که 1500 کیلومترراهه تا اونجا موندم چیکار کنم بخدا

  166. عباس می‌گوید

    من یک کارت ملی آرمان گم کردم ویکی میگه گفتم رفتم وبعد اون ولی رو هم پیدا کردم ولی هر موجودی توی اون کارتها وی اوناییکه سن میَه پول هر ۲ تا کارت رو کشید وگرفت

  167. امیر می‌گوید

    سلام من 15 سال دارم چگونه میتوانم کارت بگیرم .ایا به من کارت میدهند یا باید با پدر و مادرم و بروم اگر بدهند دیگر میتوانم از ان استفاده کنم یا نه؟؟

  168. ناشناس می‌گوید

    سلام من یه حساب دارم به نام خودمه اما حق برداشت با پدرم هست و الا18سالمه میتونم خودم برم بانک کارت بگیرم یا باید بابام باشه لطفه خبر بدید ممنون

    1. رسول قربانی می‌گوید

      در خصوص حسابی که حق برداشت با پدرتون هست، احتمالا ربطی به سن شما نداره مگر اینکه توی اون قراردادی که روز اول هنگام افتتاح حساب قید شده باشه که بعد از 18 سالگی صاحب حساب حق برداشت خواهد داشت و با توجه به اینکه کارت هم یک ابزار بداشت محسوب میشه، اگر در شرایط موضوع سن قید نشده باشه همچنان پدرتون باید برن! مگر اینکه قید شده باشه تا زمان رسیدن به سن قانونی ایشون نماینده شما هستن.

  169. ناشناس می‌گوید

    کد شعبه و نام شعبه رو از کجا متوجه بشم

  170. ارمان می‌گوید

    من انقضای کارتم تمام شده بود عوضش کردم الان تو هر سایتی میخوام خرید اینترنتی انجام بدم بعد ۲۴ ساعت میگه کارت شما یافت نشد باید چکار کنم ؟

  171. آیدا می‌گوید

    سلام
    حسابه پدره من مسدوده آیا من میتونم کارت بانکی بگیرم ؟

  172. امید می‌گوید

    من جهت ثبت نام خودرو موقعه ای اطلاعات کارت رو میدهم . پیام میده که کارت خود را در خانه بانکی ثبت کنید یعنی چه

  173. امیر می‌گوید

    سلام می خواستم تو سامانه امتا ثبت نام کنم ولی خطا می و میگه باید خانه کارت بانکی مجاز رو وارد کنید
    چی کار می شه کرد؟

  174. عرفان می‌گوید

    باسلام..
    من امروز بجای یک قسط ماهیانه به اشتباه دوتارو واریز کردم به حساب تسهیلات بانک ملی…آیا امکان عودت وجودداره؟؟؟

  175. سوسن می‌گوید

    ایا گردش حساب یه کارت میشه روی دو خط سیم کارت پیامک بشه؟؟

  176. حمیدرضادانا می‌گوید

    با سلام
    آیا با سوختن کارت بانکی مشخصات بنده از لیست تراکنش های شخص مقابل قابل دسترس هست؟؟؟

  177. ناشناس می‌گوید

    سلام ببخشيد من حساب شخصي پول واريز كردم
    و الان به دليل تمام شدن تاريخ انقضا
    شماره كارت طرف ديگه عوض شده امكان پيگيري هست

  178. بهار می‌گوید

    من کارتم از دیروز میزنه حساب متصل بع کارت نامعتبر میشه بگید چیشد و چیکار کنم

  179. بی نام می‌گوید

    چرا موجودی که میگیرم میزنه حساب تعریف نشده

  180. اسکندری می‌گوید

    باسلام من کارت میکشم از دیروز میگه حساب تعریف نشده ینی چی؟

  181. امیر حسین می‌گوید

    سلام خسته نباشید من امروز حساب ملی باز کردم یعد کارت بهم دادن فکر کنم جنید بار cvv2 رو اشتباه وارد کردم برای خرید شارژاینترنتی الان بنده میرم کارت خوان میخوام تراکنش انجام بدم میزنه کارت نامعتبره یعنی چه لطفا کمکم کنید

  182. سیمین می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید. من سپرده یک ساله در بانک ملی دارم. برگه سپرده رو گم کردم. حالا میخوام سپرده رو ببندم. به مشکل خوردم. رءیس بانک میگفت باید ضامن و تعهد محضری بیاری تا سپرده بسته بشه. من باید چکار کنم؟

  183. علی می‌گوید

    سلام من رفتم از عابر بانک پول بگیرم بعد گفت مبلغ تراکنش نامعتبر است و پولی بهم نداد اما پول از حسابم کسر شده چیکار کنم

  184. Hani می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر
    اگر کسی فقط شماره کارتمون رو داشته باشه میتونه به حسابمون دسترسی پیدا کنه؟
    و اینکه میشه با شماره کارت اصلیمون کسب و کار اینترنتی راه انداخت یا واسه امنیت بیشتر باید حساب جدید باز کرد؟

  185. غلامی می‌گوید

    آیا برای گرفتن پرینت سیبا باید به همان شعبه ای مراجعه کنیم که در آن حساب باز کرده ایم؟

  186. ملیکا می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر من زمان خرید شارژ با جمله این تراکنش برای دارنده کارت مجاز نمی باشد رو به رو شدم الان مشکل کارت من چیه لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

  187. مجید می‌گوید

    آیا میشه برای یک عابر بانک دوتا شماره داد اس ام اس دریافت کرد ؟

  188. جانان می‌گوید

    سلام دوستان من تعجب میکنم از این همه گیج شدنتون و این همه جواب های خنده دار
    من نزدیک به دو سال هست که دارم از کارت هایی استفاده میکنم که تاریخ انقضاشون 1400 هست مثلا 10 ،1400 براحتی میزنم 10، 00
    دچار اختلال میشه کار نمیکنه شاپرکه قاصدکه چیه دیگه ی استدلال هایی میارید که ادم مخش هنگ میکنه
    دوستانی که موفق نمیشن یا هنوز بانک تمدید نزده باید همون تاریخ انقضای قبل رو بزنن یا درست عملیات رو انجام نمیدن
    همین

  189. علی می‌گوید

    سلام کارتم شکسته بود رفتم عوضش کردم حالا هرچی میرم عابر بانک میزنه کارت نامعتبر.

  190. Mary می‌گوید

    سلام من کارتم منقضی شده رفتم بانک همون کارت رو فعالش کردن ایا شماره شبای اون کارت همونه یا تغییر کرده؟

  191. ناشناس می‌گوید

    سلام
    من به یک شماره کارت با نام مشخص مدتی پیش پول واریز کردم و سند واریزش رو هم دارم ولی اون فرد قبول نمیکنه وقتی برای تایید اینترنتی شماره کارت و نام صاحب حساب از طریق واریز اینترنتی مجدد اقدام کردم پیام میده که کارت غیرفعال یا اشتباه است!!! به بانک هم که مراجعه کردم میگن به نام چنین شخصی چنین شماره کارتی وجود نداره!!! لطفا راهنمایی فرمائید که چه اتفاقی میتونه افتاده باشه؟ آیا شخص ممکنه رفته باشه کارتش رو غیرفعال کرده باشه؟ آیا اگر کارت رو غیرفعال کرده باشه اون کارت کامل دیگه از سوابق بانکی اون فرد پاک میشه؟؟؟!!!! چطور قبلا به همین شماره کارت و نام من تونستم پول واریز کنم؟ با تشکر

  192. NISA می‌گوید

    سلام امکانش هست ده تراکنش اخر کارت هدیه ارو گرفت؟

  193. محمد می‌گوید

    سلام کارت من امروز یه مشگلی پیدا کرد .میخواستم شارژ بگیرم میگه حساب متصل به کارت غیرفعال است یا مشگل دارد.پارسال هم همینجوری شد کارتمو عوض کردم الانم باز همینجوری شد.کسی میدونه دلیلش چیه.باید چیکار کنم؟

  194. یگانه می‌گوید

    سلام برای پسرم حساب باز کردم ولی توی بانک موقع صدور کارت بانکی با مشکل برخورد میکنن دلیلش چیه

  195. حسن می‌گوید

    سلام من کارت پسرم ولی موقع انتقال پول میزنه کارت با تلفن یکی نیست بای چکر کنم

  196. محمدمبین می‌گوید

    سلام..داخل تراکنش هام نوشته برداشت های مستقیم..این یعنی چی؟میشه راهنمایی کتین؟

  197. کریم می‌گوید

    دفترچه بانک ملی . .اگر واریزی در دفترچه بانکی داشتم .ایا پول داخل کارت هم می اید تا برداشت کنم

  198. Shaqayeq می‌گوید

    سلام پدر من ایران نیست و من کارت بانکیش رو برای کارت به کارت کردن بردم خودپرداز متاسفانه رمزشو اشتباه زدم و کارت غیرفعال شد الان چیکار میتونم بکنم

  199. ناشناس می‌گوید

    آیا در کارت خود به مدت طولانی پول نریزیم مسدود می شود

  200. خشایار می‌گوید

    سلام
    کارت های بانکی منقضی شده از چه خدماتی محروم می شوند؟

  201. مریم می‌گوید

    سلام.کارت من گم شده بود.دیروز مجددا برام کارت جدید با شماره قبلی دادن.بهم پیام اومده که با مراجعه به خودپرداز رمز اول و تغییر بذم.من دیشب گزینه های مربوط به تغییر رمز و امتحان کردم ولی پیام میومد کارت اعتبار نداره.ممکنه بگین تو خودپرداز از چه گزینه هایی باید استفاده کنم؟

  202. مهدی می‌گوید

    سلام
    امروز بعد از یک هفته که از کارت ملی خودم آخر حسابم که پول کمی هم بود برداشت کرده بودم و یک هفته ای هم با کارتم کاری نکرده بودم ، یه واریز ۵۰۰ هزار تومنی از دوستم داشتم که وقتی رفتم عابر پول بگیرم مدام بهم پیام عدم کافی بودن موجودی رو میداد
    تو برنامه بام نگاه کردم دیدم موجودی رو درست زده ولی در دسترس صفره
    جالب اینجاست تلفنبانک زدم و پیام مسدودی رمز حساب اومد و از منوی کارت رمز مجدد حساب رو گرفتم و وقتی موجودی حسابم رو خواستم گفت ۵۰۶ هزار تومن موجودی و در دسترس ۹۹۹.۹۸۵‌.۳۴۰.۷۵۵ ریال یعنی ۹۹ میلیارد تومن بدهکار هستم.
    داستان چیه آخه؟
    اونم من که تراکنش کارتم تو سال جمعا ۳۰ میلیون نمیشه و اطلاعات کارتم رو هم به کسی ندادم

  203. مهدی می‌گوید

    سلام .بنده زمان اعتبار کارتم تموم شده
    در شهر دیگه ای افتتاح حساب کرده بودم
    الان مجدد برای تمدید و گرفتن کارت جدید باید برم همون شهر
    یا در شهری که ساکن هستم میتونم برای گرفتن کارت جدید به یکی از شعب بانک مراجعه کنم؟؟

  204. هومان می‌گوید

    سلام. من شناسنامه تازه عکسدار کردم.
    کارت ملی ندارم
    میشه بدون کارت ملی ، کارت بانکی دریافت کرد؟
    اگر میشه مدارک لازم را بگید

  205. مهران می‌گوید

    من یه عکس از کارتم برای یه سایت شرطبندی فرستادم.با اینکه رمز دوم رو ندارن ایا میتونن مشکلی بوجود بیارن برای من یا بانک؟

  206. Maryam می‌گوید

    سلام دوستان میشه یه کمکی به من بکنید من کارتم گم شده بود رفتم بانک با همون شماره کارت کارت جدید گرفتم الان کارتی رو ک گم کرده بودم پیداش کردم آیا با گرفتن کارت جدید این کارتم سوخته یا قابل استفاده هست ؟

    1. ناشناس می‌گوید

      کارت قبلی سوخته

  207. صابر می‌گوید

    سلام . من تو همراه بام یک درخواست صدور کارت مجازی زدم این درخواست به خساب همون کارت قبلیم زدم الان کارتم از کار افتاده و کار نمیکنه فقط اینترنتی میتونم خرید کنم برای بکار افتادن دوباره کارتم چه کنم

  208. یاس می‌گوید

    سلام میخواستم بپرسم اگه من کارتو بسوزونم کسی که شماره تماس وکد ملی رو داشته باشه میتونه به شماره کارت جدید دست پیدا کنه وبخواد کاری انجام بده؟

  209. موسوی می‌گوید

    سلام.چطور میتونم اسم صاحب کارتی که قبلا به کارتم انتقال داده
    و حالا تاریخ کارت منقضی شده پیدا کنم؟

  210. مرجان می‌گوید

    سلام من رفتم کارتمو جدید گرفتم ولی الان ۳ روزه گذشته هنوز میگه کارت غیرفعاله چکار باید بکنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.