راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهسازان فردا هم‌زمان با الکامپ 26 مسابقه تشخیص مقصود کاربران برگزار می‌کند / فرصت همکاری با بانک ملت با چالش هوش مصنوعی

مرکز نوآوری بهسازان فردا به‌منظور شناسایی و حمایت از ایده‌های نوآورانه و خلاقانه، چالش هوش مصنوعی برگزار می‌کند. برگزیدگان مسابقه  فرصت همکاری با بانک ملت را خواهد داشت.

بر اساس اعلام رئیس مرکز نوآوری بهسازان فردا این مرکز در الکامپ بیست و ششم، یک چالش هوش مصنوعی را به نام «مسابقه تشخیص مقصود کاربران» کلید زده‌ است. این پروژه در پلتفرم مسابقات هوش مصنوعی روبواپیکس میزبانی می‌شود و شرکت‌کنندگان با حل چالش طراحی و توسعه در یک موضوع مرتبط باهوش مصنوعی در این چالش شرکت می‌کنند.

متولیان هدف از برگزاری مسابقه تشخیص مقصود کاربران را کشف و شناسایی شبکه و توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها برای تیم‌سازی در حوزه هوش مصنوعی دانست و گفت: «علاقه‌مندان به هوش مصنوعی اعم از دانشجویان، توسعه‌دهندگان و … که مایل به محک‌زدن توانمندی‌های خود و کارکردن با مجموعه‌ بزرگ بانک ملت هستند، یا می‌خواهند تیم‌های استارتاپی‌شان را وارد حوزه هوش مصنوعی کنند، می‌توانند در این چالش شرکت کنند.»

متولیان با بیان اینکه هوش مصنوعی یکی از جریان‌های اصلی فناوری است، اظهار کرد: «هلدینگ بهسازان ملت و مرکز نوآوری پل‌وینو جریان‌‌ها و مگاترندهای حوزه نوآوری مثل هوش مصنوعی را با جدیت دنبال می‌کند؛ چراکه هوش مصنوعی به‌خصوص در بخش مالی و بانکی بسیار اثرگذار است. ما به‌منظور ظرفیت‌سازی برای توسعه محصولات و ارائه خدمات جدید، اقدامات زیادی ازجمله سرمایه‌گذاری و جذب استارتاپ‌ها و… انجام می‌دهیم.»

بر اساس گفته‌های او، هیچ محدودیت مکانی برای حضور در چالش هوش مصنوعی وجود ندارد و هر کسی از هر جای کشور می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند  این چالش در دو مرحله به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. در مرحله نخست، شرکت‌کنندگان باید کدها و جواب نهایی را ارسال کنند. این پاسخ‌ها بر اساس معیارهای فنی معرفی شده، به‌صورت خودکار در پلتفرم روبواپیکس ارزیابی می‌شود. تیم‌های برتر مرحله اول، شانس حضور در مرحله دوم چالش را دارند تا کدهای ارسالی بر اساس معیارهای بهینگی زمانی و بهینگی منابع مورد سنجش قرار گیرند. برندگان نهایی مسابقه بر اساس نتایج مرحله دوم تعیین می‌شوند و در پایان، از سه تیم برتر مسابقه با اهدای جوایز نقدی قدردانی و فرصت همکاری در پروژه‌های هوش مصنوعی بانک ملت برای آنها فراهم می‌شود.

 اطلاعات بیشتر از شرایط، ضوابط و جزئیات مسابقه در این لینک موجود است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.