راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از همکاری مشترک شاکیلید و متاوام / تسهیل در تشکیل پرونده‌های لیزینگ با استفاده از راهکار امضامی

شرکت شاهراه اعتماد کلید (شاکیلید) در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از جدیدترین همکاری خود با متاوام رونمایی کرد.

مهدی ملکی، مدیرعامل متاوام هدف از همکاری این دو مجموعه با یکدیگر را تسهیل فرایند و افزایش دقت و سرعت در تشکیل قراردادها عنوان کرد. به گفته ملکی به واسطه همکاری مشترک متاوام و امضامی در حال حاضر فرایند وام‌دهی در این مجموعه به صورت کاملاً دیجیتال انجام می‌شود.

میثم فقیهی، مدیرعامل شاکیلید درباره همکاری جدید امضامی با پلتفرم لندتک متاوام می‌گوید: «متاوام یک پلتفرم لیزینگ دیجیتال است که محصولاتشان را از طریق متاوام در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. چالشی که امضامی در متاوام رفع کرده است؛ حل مسئله امضای قراردادهای کاغذی بوده که توسط کاربر باید صورت می‌گرفته، که این مسئله در حال حاضر با راهکار امضامی حل شده است. بدین صورت کسانی که اپلیکیشن متاوام را نصب کردند با داشتن امضامی می‌توانند امضای‌ قراردادها و تعهدنامه‌ها را توسط امضامی انجام دهند به عبارتی فرایند احراز آنها یک مرحله کمتر می‌شود و به تبع آن به فرایند اجرای تشکیل پرونده سرعت بخشیده می‌شود.

مدیرعامل شاکیلید درباره الزامات قانونی که در فرایند تشکیل پرونده در کسب‌و‌کارهای لیزینگ باید رعایت شود‌ می‌گوید: «کسب‌و‌کارهایی مثل لیزینگ‌ها و لندتک‌ها که الزامات قانونی دارند نیاز به امضای افراد دارند. در گذشته لازم بوده که این قراردادها توسط افراد در یک مکان مشخص امضا شود اما با دیجیتالی‌شدن این فرایند در متاوام به عنوان یک پلتفرم دیجیتال در حوزه لیزینگ این مسئله رفع شده است.»

مهدی ملکی با اشاره به دیجیتالی شدن متاوام گفت: «متاوام پلتفرمی است که قصد دارد در حوزه لندتک فعالیت کند و عمده تمرکز آن روی تامین‌کنندگان مالی به ویژه لیزینگ‌ها و شبکه‌های فروشگاهی است. این مجموعه توانسته فرایند وام‌دهی را به صورت کاملاً دیجیتال برای مصرف‌کننده کالا و تأمین‌کننده مالی عملیاتی کند. در حال حاضر با چند لیزینگ بزرگ همکاری داریم و پرونده‌ها به صورت دیجیتال تشکیل می‌شوند.»

مهدی ملکی

مدیرعامل متاوام ادامه داد: «آخرین حلقه ما برای دیجیتالی‌کردن پرونده‌ها و تسهیل در تشکیل پرونده آنها همکاری با امضامی بوده که به واسطه آنها فرایند احراز هویت و امضای دیجیتال با استفاده از امضامی انجام می‌شود و دیگر نیازی به حضور فیزیکی مشتریان نیست و افراد تنها با دسترسی داشتن به اینترنت می‌توانند فرایند تسهیلات خود را انجام دهند و تشکیل پرونده دهند.»

غرفه شاهراه اعتماد کلید (شاکیلید) در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، در سالن ۷ غرفه ۳۰۸ (غرفه شاکیلید) از تاریخ ۴ الی ۷ تیر دایر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.