راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاون بانکداری نوین داتین درباره حضور در الکامپ 26 عنوان کرد / معرفی ویپاد و خدمات آن به بازدیدکنندگان

ویپاد؛ ترابانک بانک پاسارگاد و محصولی از داتین است که با خدمات بانکداری دیجیتال، بیمه‌ای و اعتباری در طبقه همکف سالن خلیج‌فارس نمایشگاه الکامپ 26 حضور پیدا کرده است. به گفته معاون بانکداری نوین شرکت داتین، معرفی ویپاد و خدمات آن (به‌ویژه طرح پشتوانه) از اصلی‌ترین دلایل حضور این مجموعه در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ است. وپیاد در حال حاضر در  بیش از 6 هزار روستا و 1200 شهر کاربر فعال دارد.

ویپاد یک بانک کاملاً دیجیتال است که به‌صورت غیرحضوری کاربران را احراز هویت و برای آنها افتتاح حساب می‌کند. همچنین مشتریان ویپاد می‌توانند بدون وثیقه و ضامن تسهیلات بگیرند.


ارائه یک میلیون و دویست هزار فقره وام


آن‌طور که محمد آجدانی معاون بانکداری نوین شرکت داتین، می‌گوید ویپاد در نمایشگاه الکامپ حاضر شده تا خدماتش را به مشتریان بالقوه که بازدیدکنندگان هستند، معرفی کند: «طرح اعتبار پشتوانه یکی از اصلی‌ترین خدمات ویپاد در نمایشگاه است که به‌واسطه آن مشتریان می‌توانند با پشتوانه رتبه اعتباری خود  از 1 تا 15 میلیون تومان  وام و اعتبار بگیرند.» او ادامه داد: «کاربران می‌توانند با بازپرداخت به‌موقع اقساط خود، سقف اعتبار خود را افزایش دهند.»

او به راه پرداخت اعلام کرد: «این طرح از سال 1401 عملیاتی شده است و تا این لحظه بیش از یک میلیون و دویست هزار فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار 800 میلیارد تومان را به کاربران ارائه داده است.»

آجدانی توضیح داد که تعداد وام به معنای تعداد کاربران نیست و ممکن است برخی کاربران بیش از یکبار  از ویپاد وام دریافت کرده باشند.

او با بیان اینکه یکی از اهداف ویپاد حرکت در مسیر فراگیری مالی  است، گفت: «قصد داریم با رفع موانع وام‌دهی سنتی فرایند دریافت تسهیلات را تسریع و تسهیل کنیم.»

ویپاد علاوه بر حوزه بانکداری در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و خدمات بیمه‌ای نیز فعالیت می‌کند. به گفته آجدانی ویپاد توسعه این بخش‌ها را هم را در دستور کار خود قرار داده است: «نیازسنجی کاربر و ارائه خدمات جدید در همان راستا،  یکی از استراتژی‌های ویپاد است. به همین جهت در آینده نه‌چندان دور نوع جدیدی تسهیلات با مبالغ بیش از 15 میلیون از ویپاد راه‌اندازی خواهد شد. خدمات چک الکترونیک و سفته الکترونیک هم به‌زودی در اختیار کاربران قرار خواهد کرد.»

ضمانت‌نامه سفر یکی دیگر از خدماتی است که به‌زودی ویپاد از آن رونمایی می‌کند. به گفته آجدانی، این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی است که برای سفرهای خود و ویزاهای مرتبط به ضمانت‌نامه نیاز دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.