پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
رئیس هیئتمدیره بانک تجارت در حاشیه الکامپ مطرح کرد / بانک تجارت به NFC ایران کیش میپیوندد
مرتضی ترک تبریزی رئیس هیئتمدیره بانک تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ و غرفه هلدینگ تفتا در پاسخ به این سؤال که آیا بانک تجارت به پروژه کهربا و محصول NFC ایران کیش خواهد پیوست،گفت: «ایران کیش آمادگی فنی خود را در این باره نشان داده و خوشبختانه علاقهمندی و انرژی لازم روی این کار گذاشته شده است و مدتهاست آن را عملیاتی کرده است. قطعاً بانک تجارت نیز برای همکاری با ایران کیش در این پروژه آماده است و میتواند با طی مراحل لازم با این شرکت همکاری کند و منعی برای اضافهشدن بانک تجارت به این محصول وجود ندارد.»
به گزارش روابط عمومی ایران کیش، او محصول ریال دیجیتال ایران کیش را بهعنوان یک کسبوکار با طراحی دقیق و کارا برشمرد و افزود: «اگرچه ریال دیجیتال ایران کیش منتظر تصمیم بانک مرکزی است؛ اما همینالان هم تعداد قابلتوجهی آن را آزمودهاند».
رئیس هیئتمدیره بانک تجارت در خصوص حضور زمرد بهعنوان محصول ایران کیش در نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: «زیرساختهای فنی زمرد پیشتر توسط ایران کیش فراهم شده است. سه سال پیش زمرد با هدفی مشخص وارد عرصه شد و احتمال دارد در آینده تصمیمات جدیدی در خصوص آن صورت بگیرد.»
ترک تبریزی ضمن اشاره به این مطلب که عملکرد ایران کیش را مطلوب میداند گفت: «البته هنوز جای کار و پیشرفت در این شرکت بسیار است از طرفی این شرکت از حمایت بانک تجارت برخوردار است که باید با این پشتوانه روند بهبود را سرعت ببخشد.»
او تأکید کرد: «بانک تجارت با افتتاح و سپس گسترش هلدینگ تفتا به دنبال این است تا شرکتهای تخصصی در حوزه فناوری را به طور ویژه جذب کند. طبیعی است خدمات در این حوزه گسترش پیدا کرده و اگر هر بخشی بهصورت تخصصی و کامل به موضوع وارد نشود، نمیتواند مشتری را آن طور که بایدوشاید راضی نگه دارد. بانک هم یک مؤسسه بزرگ با طیف وسیعی از مشتریانی است که به آن رجوع میکنند و نیازمندیهای بسیار گسترده از حوزه زیر ساخت تا حوزه نرمافزار دارند. از همین روست که شرکتهای هلدینگ افزایش میابند؛ مثلاً در آخرین اقدامات وقتی ما نیاز بیشتر به تجزیه تحلیل دادهها را برای جذب و نگهداری دادهها حس کردیم شرکت داتا تأسیس شد. یا در شرکتی مانند زفتا لایه امنیت اضافه و شبکهاش را گستردهتر کردیم.»
ترک تبریزی در بخش پایانی صحبتهای خود گفت: «برای بانک، مشتری بسیار بااهمیت است و در طی چند سال اخیر همه تلاشها نیز در این مسیر برای تقویت رضایت مشتری بوده است.»