راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از حضور در نمایشگاه الکامپ می‌گوید/ توسعه‌ خدمات پرداخت در الکامپ 26

مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی حضور در نمایشگاه الکامپ را شروع جدیدی برای توسعه خدمات شرکت می‌داند و بیان کرد: «امسال شرکت یاس برای نمایشگاه بیست و ششم، شعار «توسعه و گسترش خدمات پرداخت در سراسر کشور» را انتخاب کرده و با همین رویکرد در نمایشگاه‌ حاضر می‌شود.»

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از جمله شرکت‌های حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ است که در زمینه انفورماتیک، مدیریت و علوم سیستم فعالیت دارد و می‌خواهد به نیاز سازمان‌ها و مدیران کشور در زمینه برنامه‌ریزی سیستم‏‌های یكپارچه اطلاعاتی و مدیریت استراتژیک پاسخ دهد. طبق گفته آیدین آرنگ، مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، رویکرد جدید این شرکت گسترش و توسعه خدمات پرداخت در سراسر کشور است و قصد دارد از ارائه‌دهنده‌ سرویس‌های عمومی به سمت سرویس‌های اختصاصی حرکت کند.

او در ادامه درباره حضور در نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: «همان‌طور که می‌دانید شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، بازوی پشتیبانی بانک ملت و مجموعه هلدینگ بهسازان فردا است. شرکت ما یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های پشتیبانی انفورماتیک کشور را در اختیار دارد و تاکنون نیز پروژه‌های متعدد پشتیبانی در حوزه‌های عملیاتی و مهندسی را عهده‌دار بوده است. نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گردهمایی آی‌تی‌ کشور است و به طور طبیعی برای ما از جنبه توسعه خدمات اختصاصی اهمیت دارد؛ چرا که هدف ما حرکت از ارائه سرویس‌های عمومی به سمت سرویس‌های اختصاصی است؛ بنابراین، نمایشگاه الکامپ را شروع جدیدی برای توسعه خدمات شرکت می‌دانیم.»


متقاضیان خدمات پرداخت؛ گروه هدف در الکامپ 26


آرنگ همچنین درباره رونمایی یا عرضه سرویس‌ها، راهکارها و محصولاتی جدید در نمایشگاه الکامپ توضیحاتی ارائه و بیان کرد: «امسال شرکت یاس برای نمایشگاه بیست و ششم، شعار «توسعه و گسترش خدمات پرداخت در سراسر کشور» را انتخاب کرده و با همین رویکرد در نمایشگاه‌ حاضر می‌شود. جهت‌گیری کلی ما این است که ارائه‌دهنده یک نوع سرویس واحد به همه پذیرندگان باشیم و تبدیل به شرکتی شویم که سرویس‌های اختصاصی ارائه می‌دهد و بر همین اساس هم خدمات پرداخت را در سراسر کشور گسترش دهیم. ما می‌خواهیم علاوه بر تسهیلگری در کسب‌و‌کار مشتریان، تعامل و ارتباط کیفی‌تر و پایدارتری با آن‌ها داشته باشیم. همان چیزی که از آن به چسبندگی یاد می‌شود. شرکت یاس، پیش‌ازاین هم تجربه‌های سودمندی در این حوزه داشته که مهم‌ترین آن جایگاه‌های سوخت است.»

مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در ادامه گفت: « اگر بخواهم دقیق‌تر اشاره کنم، همه افراد و پذیرندگانی که به‌نوعی از خدمات پرداخت استفاده می‌کنند، در این نمایشگاه برای ما جزء‌ گروه‌های هدف محسوب می‌شوند؛ چراکه با نگاه توسعه‌ای به خدمات پرداخت، برای اکثر گروه‌های هدف این حوزه، راهکارهای اختصاصی پرداخت ارائه شده است. به عبارتی، تمرکز بیشتر شرکت یاس بر حوزه‌های کاری همچون قطعات پایانه‌های فروشگاهی، قطعات کیوسک‌های بانکی و پرداخت بهای سوخت و تجهیزات رایانه‌ای و شبکه و زیرساخت و نظایر اینها است. یعنی موضوعات حساس و راهبردی.»

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به اینکه چطور و چگونه، نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌ها و به‌خصوص مدیران و ارکان تصمیم‌گیر آن‌ها را فهم می‌کنید و برای آن‌ها محصول یا راهکار ارائه می‌کنید؟ توضیج داد: «در یاس ارغوانی معمولاً از روش‌ها و رویکردهای مختلف برای نیازسنجی و پاسخ‌گویی به نیازهای سازمان‌ها، مدیران و مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنیم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تحقیقات بازار، همکاری با مشتریان و سازمان‌ها، بررسی بازار رقابتی، بازخورد مشتریان و همکاری با نمایندگان صنعتی اشاره کرد.»


چشم‌اندازی از مهندسی سیستم یاس ارغوانی


آرنگ در ادامه نیز بیان کرد: «با چنین رویکردی ما قادریم نیازها و مشکلات سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها و همین‌طور مصرف‌کنندگان را دقیق‌تر شناسایی کنیم و در عمل نیز با ارائه محصولات و خدماتی که نیازهای راهبردی‌شان را تأمین می‌کند، رضایتشان را جلب کنیم. به عبارتی ما درون معادله‌ای چندوجهی از نیازسنجی، ارائه محصول، پشتیبانی و رضایت قرار داریم. ضمن اینکه معتقدیم مدیریت نیازها و پیشنهادهای مشتریان، بهبود مستمر محصولات و خدمات را تضمین می‌کند.»

مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی نگاه خوش‌بینانه به الکامپ دارد و در این زمینه گفت: «ما به نمایشگاه هستیم و امیدوارانه به حضورمان می‌نگریم. پیش‌بینی‌مان این است گروه‌های هدفمان که شامل همه مخاطبان و استفاده‌کنندگان خدمات پرداخت در سراسر کشور است، از آنچه به بزرگ‌ترین رویداد سالانه آی‌تی کشور می‌بریم، استقبال کنند.»

او در پایان درباره چشم‌انداز و دورنمای شرکت یاس در زمینه ارائه محصولات جدید یا توسعه و تکامل سرویس‌ها و راه‌حل‌های در دست اجرا توضیح داد: « به پشتوانه نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآزموده شرکت، و همین‌طور چندین سال تجربه می‌خواهیم به سمت بالفعل کردن ظرفیت‌ها و نقاط قوت و مزیت‌هایمان حرکت کنیم. به‌خصوص در حوزه‌های پشتیبانی، مهندسی تولید و تعمیر، راهکارهای نوین سوخت، ارتباط مؤثر با پذیرندگان و استفاده از اطلاعات موجود استراتژی‌های مشخصی داریم. این‌ها اهم برنامه‌های ما در چشم‌اندازی است که برای شرکت یاس ارغوانی ترسیم کرده‌ایم. پیش‌بینی‌مان این است که در آینده‌ای نزدیک به بزرگ‌ترین توسعه‌دهنده خدمات پرداخت در سراسر کشور تبدیل شویم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.