راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکای تجاری تکنوتجارت در الکامپ ۲۶ / معرفی محصولاتی در حوزه‌های حمل بار،‌ لندتک و امضای دیجیتال

الکامپ بیست‌وششم از روز چهارم تیرماه آغاز شده و تا چهارشنبه،‌ هفتم تیرماه ادامه دارد. تعداد زیادی از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال ضمن حضور در نمایشگاه به ارائه و معرفی محصولات جدید خود می‌پردازند. شرکت‌های دیجی‌پی، جاده و امضانو نیز از پرتفوی شرکت تکنوتجارت در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حاضر شده‌اند.

دیجی‌‌پی

دیجی پی که به‌عنوان یک فین‌تک و لندتک،  خدمات و سرویس‌های مالی را به افراد ارائه می‌کند، با حضور در نمایشگاه الکامپ، امکانات مختلف خود در این حوزه را به نمایش گذاشت.

در بخش لندتک دیجی پی، خدمات خرید اقساطی از سوی برخی پذیرنده‌ها از جمله دیجی کالا ارائه می‌شود و مردم می‌توانند هزینه خریدشان را قسطی پرداخت کنند. به عبارتی استفاده‌کنندگان از دیجی پی از آن اعتبار می‌گیرند و می‌توانند روی پذیرنده‌هایی مثل دیجی کالا، سفر مارکت و … خرید اعتباری کنند.

دیجی پی همچنین در زمینه اعطــای اعتبار به کارکنان سازمان‌ها چه در قالب BNPL اول بخر و بعداً پرداخت کن و چه سرویس خرید اقســاطی فعال است.

دیجی پی در نمایشگاه الکامپ نیز مراحل اعتبارسنجی و اعطای اعتبار به کاربرانی که برای بازدید از نمایشگاه آمدند و به هر دلیل می‌خواهند از این خرید اعتباری و اقســاطی بهره ببرند را انجام می‌دهد.

جاده

ســامانه هوشــمند حمل بار جاده  تکنوتجارت در نمایشگاه الکامپ حضور فعال دارد. جاده برای هرسه بازیگر اصلی حمل‌ونقل یعنی راننده ماشین‌های ســنگین، شرکت‌های حمل‌ونقل و صاحبان کالا، ارائه خدمت کرده و محصول جداگانه دارد.

جاده تاکنون در عرصه حمل بار سه اپلیکیشن عرضه کرده است. محصول اول جاده رانندگان است  که در آن رانندگان سراسر کشور و رانندگان حمل باری بین‌شهری سراسر کشور در این زیرساخت عضویت دارند و در حمل بار بین‌شهری فعالیت می‌کنند. همچنین بیش از ده‌ها هزار نفر از فعالان  حوزه حمل بارهم در ســامانه جاده باربری عضویت دارند، این زیرساخت، ارتباط بین صاحب بار و راننده را فراهم می‌کند تا به‌سرعت بخشی انتقال و حمل بار بین مبدأ تا مقصد کمک کند.

ســامانه دیگر جاده، محصول جاده لجســتیک است که مدیریت بار بین مبدا تا مقصــد بار (صاحب بار تا گیرنده بار) را برعهده می‌گیرد و به عبارتی صفر تا صد حمل بار را برعهده داریم. در این محصــول، صاحب بار از طریق اپلیکیشن مذکور بار خود را ثبت می‌کند و از زمان ثبت، صفر تا صد حمل بار از قبیل تخصیص باربری، تخصیص راننده، حمــل بار تا مقصد و در نهایت تحویل بار برعهده این سامانه قرار می‌گیرد. صاحب بار از ابتدا تا انتها مســیر حرکت خودرو و وضعیت حمل بار خودش را می‌بیند و در نهایت بار به مقصد رسیده و تحویل داده می‌شود و کد تحویل ارسال خواهد شد.

امضانو

ســامانه امضا نو تکنوتجارت با حضور در نمایشگاه الکامپ به توضیح امکانات خود در عرصه امضای دیجیتال پرداخت. 

ســامانه امضا نو یک سامانه هوشمند جامع قراردادهای دیجیتال است که در حوزه هوشمندسازی قراردادها فعالیت می‌کند و بدین ترتیب قراردادهایی که همه به‌صورت فیزیکی منعقد می‌شوند این بار در بســتر دیجیتال هوشمند خواهند شد. از سویی از طریق این سامانه اطلاعاتی که قرار اســت تکمیل شود از بخش‌های مختلف فراخوانی شده و داخل یک ســند قرار می‌گیرد و بر اساس احراز هویت‌هایی که انجام می‌شود، تمامی اطلاعات خواسته شده تکمیل می‌شود. در کنار این امر با امضا نو شــما می‌توانید قراردادهای خودتان را به‌صورت کامل، دیجیتالی امضا کنید.

در بستر امضا نو ماژول‌هایی فراهم شــده که شما بتوانید ســامانه جامع و بی‌نقصی داشـته باشید. از این بستر می‌توان قراردادها را در کســری از ثانیه برای ۲۰ هزار نفر ارســال کرد همچنین  امکان این موضوع وجود دارد کــه بتوانید قراردادها را سفارشی‌سازی کنید آن‌ها را دسته‌بندی کرده و یک آرشیو الکترونیکی در بســتر حقوقی داشته باشید و در نهایت قادرید یک چرخش کارسازمانی برای خودتان تعریف کنید، امضا نو به سازمان‌ها کمک می‌کند که از یک صورت‌حساب ســاده تا قراردادهای مهم و تجاری را در این بستر امضا کنند. در حال حاضر بانک تجارت برای قراردادهای تســهیلات، مرابحه، قراردادهی وام ازدواج از امضانو استفاده می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.