راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سه حوزه اصلی فعالیت‌های شرکت فناپ کدام‌ها هستند؟

حسین اسلامی، جانشین مدیرعامل شرکت فناپ در امور بازاریابی در مراسم اختتامیه مسابقات برنامه نویسی حلی نت گفت: «فناپ در حوزه‌های متعدد فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند که ما این حوزه‌ها را بدون در نظر گرفتن دو حوزه بازرگانی و سرمایه گذاری خطرپذیر گروه مالی پاسارگاد (سرمایه گذاری بر ایده‌های ماجراجویانه) در سه دسته شهر هوشمند، سازمان هوشمند و شهروند هوشمند تقسیم کرده‌ایم. (+)

حسین اسلامی، جانشین مدیرعامل شرکت فناپ در امور بازاریابی
حسین اسلامی، جانشین مدیرعامل شرکت فناپ در امور بازاریابی

.

سازمان هوشمند

جانشین مدیرعامل فناپ در امور بازاریابی فعالیت فناپ در حوزه سازمان هوشمند را برشمرد و گفت: در حوزه سازمان هوشمند بدلیل وجود ماهیت بانکی core banking نوشته شد و در ادامه نرم‌افزارهای core insurance و همچنین IUMS را برای مدیریت دانشگاه‌ها نوشتیم.

.

شهر هوشمند

وی شهر هوشمند را حوزه فعالیت دیگر دانست و تصریح کرد: شرکت فناپ با نصب دوربین در شهرها، اتوبان‌ها و خیابان‌ها از جان 8 هزار نفر محافظت کرد و نه تنها فناپ بلکه شرکت‌های فعال در این عرصه (ITS) نجات جان افراد را یکی از افتخارات خود می‌دانند.

.

شهروند هوشمند

اسلامی شهروند هوشمند را آخرین حوزه فعالیتی دانست و گفت: شهروند هوشمند در عرصه‌هایی چون ارائه خدمات بر بستر USSD و بازی‌های موبایل نمایان می‌شود و از دیگر افتخارات فناپ می‌توان ایجاد زیرساخت‌های لازم به عنوان کارگزار تیم ملی فوتبال برای حمایت از این تیم دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.