راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور گروه اندیشه‌نگار پارس در الکامپ بیست‌وششم / ارائه جدیدترین محصولات در حوزه پردازشی و ذخیره‌سازی

گروه اندیشه‌نگار پارس با حضور در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ، آخرین محصولات خود را در حوزه پردازشی و ذخیره‌سازی در سه لایه Midrange ،Entry level ،Enterprise ارائه و معرفی خواهد کرد. علاوه بر این محصولاتی خاص در حوزه‌های پردازشی، امنیت زیرساخت IT، پرداخت و زیرساخت مراکز داده رونمایی خواهد شد.

محصولات منحصربه‌فردی نظیر سرور قدرتمند بومی‌سازی‌شده با نام تجاری سهند، کارت‌خوان‌های اندرویدی و کش‌لس‌هایی با قابلیت استفاده به‌عنوان کارت‌خوان فروشگاهی، Attack simulator در حوزه امنیت سایبری، سامانه جدید هوشمند سوخت، سامانه مالیات بر ارزش افزوده و نرم‌افزار مدیریت هوشمند زیرساخت مراکز داده در غرفه این شرکت به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

غرفه گروه اندیشه‌نگار پارس در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، در سالن ۳۸ غرفه ۸۴۰ (غرفه گروه اندیشه‌نگار پارس) از تاریخ ۴ الی ۷ تیر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت الکترونیک و کامپیوتر اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است در برگزاری نمایشگاه الکامپ به دلیل کرونا چند سال وقفه افتاده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.