راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور ویپاد در الکامپ بیست‌وششم / گفت‌وگوی مستقیم ویپاد با کاربران

ویپاد در بیست‌و‌ششمین دوره نمایشگاه الکامپ که از ۴ تا ۷ تیر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست، با هدف گفت‌وگوی مستقیم با کاربران حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی ویپاد،‌ این مجموعه به‌عنوان شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد و محصولی از داتین در کنار سایر کسب‌وکارهای سرزمین هوشمند پاد در سالن خلیج فارس، طبقه همکف، سالن ۴۴A و غرفه ۹۳۰ حضور خواهد داشت و به معرفی سرویس‌های خود به مخاطبان و گفت‌وگو با کاربران می‌پردازد.

ویپاد با ساخت تجربه‌‏ای جذاب و کاربرپسند از دریافت خدمات بانکی، نوع جدیدی از تسهیلات بانکی را در اختیار کاربران قرار داده است. بر اساس این تجربه، کاربران بدون مراجعه به شعبه، تسهیلات بانکی را طبق شرایطی به‌صورت آنی دریافت می‌کنند.

کاربران با نصب اپلیکیشن ویپاد می‌‏توانند تسهیلات خرد بدون ضامن و وثیقه را در قالب طرح پشتوانه و به‌صورت پلکانی و تا سقف ۱۵ میلیون تومان تنها در چند دقیقه دریافت کنند. دارندگان اپلیکیشن ویپاد در هر ساعت از شبانه‌‏روز نسبت به افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد می‌توانند اقدام کنند. همچنین کاربران با استفاده از ویپاد می‌توانند انتقال وجه هوشمند، سپرده‌گذاری ۱۲،۶،۳ماهه، پرداخت قبوض و خرید بیمه شخص ثالث را در هر ساعت از شبانه‌روز انجام دهند.

بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ طی ۴ روز از ۴ تا ۷ تیرماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ برپاست و غرفه ویپاد در این نمایشگاه در سالن A44 آماده میزبانی از همه علاقه‌مندان و کاربران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.