راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مرکز تتا اعلام کرد / تخفیف ۳۰درصدی دریافت رتبه اعتماد برای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

در پی همکاری مرکز تتا و سازمان نصر، درخواست رتبه‌بندی و اخذ رتبه اعتماد برای کسب‌وکارهای اینترنتی شرکت‌کننده در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ شامل تخفیف ۳۰درصدی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، پیرو همکاری مرکز تتا و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) و با توجه به برگزاری نمایشگاه الکامپ پس از وقفه چهارساله، با پیشنهاد رسمی مرکز تتا و موافقت ستاد برگزاری الکامپ، جهت کمک به رونق و برگزاری هرچه بهتر این رویداد و تشویق و تسهیل حداکثری برای ورود کسب‌وکارهای اینترنتی به فرایند ارزیابی تخصصی و رتبه‌بندی، تخفیف 30درصدی برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است مرکز تتا در قالب پروژه اینماد، علاوه بر تکمیل شناسنامه کسب‌وکارهای اینترنتی و انتشار سوابق عملکرد آنها به منظور ایجاد شفافیت، حمایت از مصرف‌کننده و ایجاد رقابت مثبت در راستای ارتقای عملکرد، طی سال‌های اخیر اقدام به رتبه‌بندی کسب‌­و­کارها براساس شاخص‌های مختلف در سه حوزه امکانات و توانمندی‌ها، سوابق عملکردی و شاخص‌های مالی و نمایش آن در قالب ستاره‌های ذیل لوگوی اینماد کرده است.

سال گذشته نیز طراحی جدید لوگوی اینماد پس از ۱۲ سال براساس بازخوردهای دریافتی به‌ویژه نقطه‌نظرات بخش خصوصی و با توجه به رویکرد تفکیک نماد تجارت الکترونیکی به‌عنوان مجوز پیش‌نیاز دریافت درگاه پرداخت اینترنتی از رتبه اعتماد با مفهوم طیفی و مدرّج، طی نشست خبری مشترک با مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی و به صورت هم‌زمان برای تمامی کسب‌وکارهای اینترنتی (بیش از ۱۲۰ هزار) اعمال شد.

کسب‌وکارها جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص رتبه اعتماد می‌توانند به وبگاه رتبه‌بندی کسب‌وکارهای اینترنتی به نشانی ecrating.ir مراجعه کرده و جهت بهره‌مندی از تخفیف ۳۰درصدی، در طول دوره برگزاری الکامپ نسبت به ثبت درخواست رتبه‌بندی خود از طریق سامانه اینماد اقدام کنند.

گفتنی است بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) پس از چهار سال وقفه، از ۴ تا ۷ تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع مرکز تتا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.