راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وب‌سایت اول‌پرداخت به‌روز‌رسانی شد / احراز هویت و تسویه سریع‌تر از همیشه

اولین به‌روزرسانی وب‌سایت اول‌پرداخت در سال ۱۴۰۲ انجام شد. این آپدیت شروعی برای انتقال مرحله‌به‌مرحله و بازطراحی سایت است.

به گزارش روابط عمومی اول‌پرداخت، این مجموعه ضمن تشکر از همراهی تمامی کاربران خود که طی سال‌ها فعالیت مجموعه به این مجموعه اعتماد داشته و تراکنش‌های بین‌المللی خود را از طریق اول‌پرداخت انجام داده‌اند،‌ در سال ۱۴۰۲ بنا به‌ درخواست کاربران و ارتقای پلتفرم روبه‌رشد اول‌پرداخت، اولین آپدیت پلتفرم وب‌سایت خود را منتشر کرد.

طبق اعلام اول‌پرداخت، همه این تغییرات بنا به‌ درخواست کاربران و آسان‌تر شدن کار با وب‌سایت است و در مراحل بعدی سعی بر ساده‌تر شدن روند ثبت‌نام، ثبت سفارش و برداشت وجه (به‌صورت آنی و لحظه‌ای) از سایت خواهد بود.


خلاصه‌ای از تغییرات وب‌سایت اول‌پرداخت


تأیید اتومات کد پستی

از این پس کاربران اول‌پرداخت می‌توانند کد پستی و آدرس خود را به صورت اتوماتیک و فقط با وارد کردن کد پستی خود تأیید کنند و دیگر نیاز به مرحله اضافه‌تر و پیچیده‌ای برای احراز کد پستی نیست.

تأیید اتومات شماره کارت بانکی

با این امکان، کاربران با وارد کردن شماره کارت خود می‌توانند بدون نیاز به ارسال عکس کارت بانکی تمامی اطلاعات را از بانک دریافت کنند و شماره شبا و شماره‌ حساب خود را نیز به صورت اتومات پیدا کنند.

با این امکان دیگر نیازی به احراز مالکیت کارت نیست و کاربران در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند کارتی را که به نام خودشان است به سایت اضافه کنند و از کارت بانکی در تراکنش‌های واریز و برداشت استفاده کنند.

احراز هویت سریع‌تر بدون نیاز به ارسال سلفی

با توجه به اینکه کاربران در گرفتن سلفی و نوشتن تعهد استفاده از سایت اول‌پرداخت سختی‌هایی را متحمل می‌شدند اول‌پرداخت با اضافه‌کردن امکان احراز هویت ویدئویی و گرفتن یک فیلم ۱۰ثانیه‌ای این امکان را فراهم کرد که مانند تمامی سرویس‌های حرفه‌ای در دنیا، کاربران با ارسال یک ویدئو از ارسال سلفی و نوشتن تعهد طولانی و تأیید دستی اکانت که ممکن بود ساعت‌ها طول بکشد در زمانی زیر ۱۵ دقیقه اکانت خود را تأیید کنند و تراکنش‌های خود را ثبت کنند. این امر با سیستم تأیید و احراز هویت هوشمند جدیدی در اول‌پرداخت انجام می‌شود.

ارتقای بیش از پیش اطلاعات کاربران و امنیت سایت

طبق اعلام اول‌پرداخت، در ورژن جدید سایت تأکید زیادی روی امنیت کاربران، حریم خصوصی و پروتکل‌های جدید امنیتی وجود دارد و وب‌سایت از هر لحاظ ایمن‌تر از گذشته برای کاربران تقویت شده است. همچنین در نسخه جدید از سیستم مانیتورینگ جدید و پیشرفته جهت جلوگیری از سوءاستفاده و کلاهبرداری (اجاره اکانت کاربری) استفاده شده است.

سیستم شناسایی اتومات کلاهبرداران اینترنتی

اول‌پرداخت همچنین در توضیح ویژگی‌های نسخه جدید اعلام کرده است: «در سیستم جدید احراز هویت و تأیید کارت‌های بانکی ما با کلاهبرداری اینترنتی کاملاً مقابله کرده‌ایم و هر گونه مورد مشکوک را سریعاً به صورت اتوماتیک مسدود کرده و تمامی موارد سریعاً به اطلاع مراجع قضایی می‌رسد تا کاربران ما و تمامی کسانی که ممکن است به دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار شوند را امن نگه داریم.»

شناسایی موارد مشکوک و حفظ امنیت حساب‌های کاربری

در سیستم جدید شناسایی ورودها به پلتفرم اول‌پرداخت و ردگیری سفارش‌ها هرگونه استفاده مشکوک و ورود نامعتبر شناسایی شده و به کاربران اطلاع داده و حساب کاربری کاربر به صورت معلق می‌شود تا از هر گونه سوءاستفاده از حساب جلوگیری شود.

اول‌پرداخت سعی بر این دارد که پلتفرم خود را ارتقا بخشد تا کاربران بتوانند ضمن تسهیل استفاده از خدمات سایت و انجام تراکنش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن از امنیت بالایی نیز برخوردار باشند. همچنین کاربران اول‌پرداخت می‌توانند در راستای بهبود خدمات این پلتفرم نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به آدرس ایمیل info@avalpardakht.com ارسال کنند.

منبع روابط عمومی اول‌پرداخت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.