راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش سالانه نمایندگی‌ها و شعب تاپ برگزار شد

همایش سالانه نمایندگی‌ها و شعب تاپ، ویژه مدیران عامل نمایندگی‌ها و مدیران شعب تاپ با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران و رؤسای شرکت تاپ در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۱۷ و ۱۸ خردادماه 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، در این همایش که با هدف هم‌اندیشی با نمایندگی‌ها و شعب تاپ در راستای ارتقای سازمان و هم‌افزایی بیشتر در حوزه‌های مختلف اعم از توسعه بازار، پشتیبانی و… برگزار شد، قریب به ۵۰ نمایندگی و شعبه تاپ از سراسر کشور حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، مجید هادی، مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان و فرهاد خداکرمی، رئیس هیئت‌مدیره تاپ به ایراد سخنرانی پرداختند و در ادامه مهندس شیخ، معاون طرح و برنامه تاپ، ضمن مروری بر آخرین دستاوردهای شرکت، طرح‌ها و برنامه‌های جاری و آتی تجارت الکترونیک پارسیان را معرفی کرد.

در ادامه پس از سخنرانی دکتر پارسافرد، مدیر بازاریابی بانک پارسیان و کارگاه آموزشی توسط دکتر شهباز مرادی، جلسات هم‌اندیشی و پرسش‌وپاسخ با حضور معاونان و مدیران و رؤسای شرکت برگزار شد.

همایش نمایندگی‌ها و شعب تاپ که با حضور مدیران نمایندگی‌ها و شعب تاپ از سراسر کشور و مدیرعامل و معاونان و مدیران تاپ طی دو روز برگزار شده بود در روز پنج‌شنبه ۱۸ خرداد پس از برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از مدیران نمایندگی‌ها و شعب پایان یافت.

منبع تجارت الکترونیک پارسیان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.