راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش تصویری راه پرداخت از سومین روز نمایشگاه فاینکس / نگاهی به اخبار روز سوم نمایشگاه صنعت مالی

سومین روز از پانزدهمین دوره نمایشگاه بانک، بیمه و بورس هم امروز به پایان رسید. امروز نیز همانند دو روز گذشته علاوه بر ارائه جدیدترین محصولات و خدمات و راهکارهای حوزه فناوری‌های مالی، بانک، بورس و بیمه، در غرفه‌ها پنل‌های تخصصی و کارگاه آموزشی نیز برای بازدیدکنندگان نمایشگاه فاینکس تدارک دیده بودند و این برنامه‌ها با استقبال بازدیدکنندگان همراه بود. همچنین، امضای تفاهم‌نامه بین دیجی‌پی و گروه مالی فارابی، هلدینگ صاد و صندوق توسعه فناوری‌های نوین و رونمایی از نکسوکارت؛ محصول مشترک گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد از اخبار مهم روز سوم نمایشگاه صنعت مالی است.
در سومین روز از پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی در غرفه بانک صادرات، مراسم تفاهم‌نامه بین هلدینگ صاد و صندوق توسعه فناوری‌های نوین با حضور محمد رضوان مدنی، معاون فناوری اطلاعات بانک صادرات و روح‌الله میرامینی، رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ صاد برگزار شد. ایجاد نئوبانک تخصصی برای صنوف یکی از نتایج امضای تفاهم‌نامه بین این دو مجموعه است.
همچنین، مراسم رونمایی از قرارداد همکاری مشترک دیجی‌پی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری فارابی نیز در سومین روز از پانزدهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شد. در جریان این تفاهم‌نامه، دیجی‌پی سرویس مدیریت ثروت به کاربران خود ارائه خواهد کرد که در این طرح، سرمایه‌های خرد در بازار بدهی و گواهی سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می‌شود و سود حاصل از این سرمایه‌گذاری در قالب صندوق سرمایه‌گذاری به‌صورت ماهیانه به‌ حساب سرمایه‌گذار واریز خواهد شد.
علاوه بر این، مراسم رونمایی از نکسو کارت محصول مشترک گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد نیز با حضور مسئولان و مدیران دو مجموعه در غرفه گروه مالی فارابی برگزار شد. در جریان این مراسم، از نکسوکارت به‌عنوان محصول مشترک این دو مجموعه رونمایی شد که متقاضیان می‌توانند به‌صورت رایگان این کارت را دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.