راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هدیه ۲.۵میلیاردی باشگاه مشتریان ویپاد در جشنواره طوفانی

وی‌کلاب؛ باشگاه مشتریان ویپاد (ترابانک پاسارگاد) جشنواره طوفانی با جایزه نقدی ۲.۵میلیاردی برای ۱۰۲ برنده برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ویپاد، وی‌کلاب؛ باشگاه مشتریان ویپاد (ترابانک پاسارگاد) است که به‌صورت مداوم جشنواره‌های متنوع با هدایای نقدی برای کاربران خود برگزار می‌کند. به این ترتیب، کاربران ویپاد می‌توانند در کنار تجربه کاربری خوب در یک بانک تمام‌دیجیتال و برخورداری از امکاناتی مانند گرفتن تسهیلات آنلاین، فوری و بدون ضامن و وثیقه و… همواره شانسی برای برنده شدن داشته باشند.

این جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود و ۲.۵ میلیارد تومان هدیه برای ۱۰۲ برنده دارد. جزئیات هدایا و قرعه‌کشی آن به‌صورت زیر است:

  • هدایای در نظر گرفته شده برای این جشنواره به شرح زیر است:

برنده اول: ۳۰۰ میلیون تومان هدیه نقدی

برنده دوم: ۲۰۰ میلیون تومان هدیه نقدی

۱۰۰ برنده دیگر: تا ۲۰ میلیون تومان هدیه نقدی برای هر نفر بر اساس امتیاز

۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ قرعه‌کشی این جشنواره به‌صورت زنده بر بستر آنلاین پخش خواهد شد.

اطلاعات کامل نحوه شرکت در جشنواره، هدایا، تاریخ قرعه‌کشی و… در صفحه جشنواره طوفانی 2.5 میلیارد تومانی ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد گفته شده است.


چگونه وارد وی‌کلاب شویم؟


کاربران برای وارد شدن به وی‌کلاب، کافی است با ویپاد افتتاح حساب انجام دهند. پس از آن می‌توانند موجودی حساب‌شان را افزایش دهند، امتیاز دریافت کنند و با امتیازات خود برای شرکت در جشنواره‌هایی که به‌صورت مداوم برگزار می‌شوند، کد شانس قرعه‌کشی بخرند و همواره شانسی برای برنده شدن داشته باشند.

کاربران برای شرکت در قرعه‌کشی می‌توانند پس از دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد، با افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و ورود به بخش «وی‌کلاب» در جشنواره شرکت کرده و کد شانس قرعه‌کشی را دریافت کنند.

منبع ویپاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.