راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت فنار در پانزدهمین نمایشگاه فاینکس / ورود به حوزه ارائه خدمات امضای الکترونیکی به مشتریان خرد

شرکت فناوران اعتماد راهبر با نام تجاری فنار، در پانزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه حضور دارد. یکی از اهداف حضور فنار در فاینکس پانزدهم، راه‌اندازی نوعی سرویس ابری برای ارائه خدمات به مشتریان خرد و ورود به حوزه B2C در کنار فعالیت‌های B2B است. 

به گفته محمدرضا پورحسن، مدیرعامل شرکت فناوران اعتماد راهبر، این شرکت دارای مجوز مرکز میانی از مرکز ریشه دولتی کشور است و توانسته امسال رتبه اول صدور گواهی امضای الکترونیکی در کشور را به دست آورد.

او در خصوص حضور شرکت فنار در پانزدهمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس می‌گوید: «فعالیت‌های شرکت فنار بیشتر در حوزه B2B است. ما قصد داریم در حوزه B2C و خدمات‌رسانی به مشتریان خرد، شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان نیز فعالیت کنیم.»

پورحسن ادامه می‌دهد: «ما در حال راه‌اندازی یک سرویس ابری هستیم که به واسطه آن می‌توانیم خدمات مربوط به احراز و امضای الکترونیکی را به مشتریان خرد نیز ارائه کنیم.»

محمدرضا پورحسن

به اعتقاد پورحسن، ارائه خدمات امضای دیجیتال به مشتریان خرد یکی از نیازهای امروز بازار اقتصاد دیجیتال کشور است.

او همچنین توضیح می‌دهد که علاوه بر ایجاد یک سرویس ابری برای سرویس‌دهی در حوزه B2C سیاست‌ها و برنامه‌های جدید دیگری نیز در دستور کار شرکت فنار قرار دارد که به‌زودی از آنها رونمایی می‌شود. 

شرکت فناوران اعتماد راهبر با نام تجاری فنار از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر است که در حوزه صدور گواهی امضای الکترونیکی (CA) و احراز الکترونیکی فعالیت می‌کند. دیگر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر از جمله شرکت ماهر، فعال در حوزه خدمات به مؤدیان مالیاتی (TSP)، در پانزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.